A 10-a ediţie de Black Friday la eMAG vine cu o mulţime de premiere, un total de 4 milioane de produse având reduceri totale estimate la 300 de milioane de lei.
eMAG estimează că în această ediţie aniversară de Black Friday clienţii vor realiza comenzi totale în valoare de 585 de milioane de lei, cu 17% mai mult decât anul trecut. După câteva luni în care comerţul online a cunoscut o evoluţie accelerată, interesul pentru Black Friday este foarte mare, în creştere faţă de ediţia precedentă şi la un nivel record în istoria locală de 10 ani a evenimentului.
Potrivit unui studiu realizat în această lună, 54% dintre românii cu vârsta între 18-65 ani intenţionează să facă cumpărături în această ediţie de Black Friday, în creştere cu 8% faţă de anul trecut.
“Anul acesta oamenii vor să investească mai mult în confort şi tehnologie, în contextul generat de pandemie, şi am construit o oferta diversă cu milioane de produse. Ne pregătim de un an, timp în care am lucrat cu furnizorii şi partenerii noştri, firmele de curierat s-au pregătit şi ele intens pentru a avea o zi de sărbătoare în care le oferim clienţilor cele mai mari reduceri din an”, a spus Tudor Manea, director general eMAG.
Ca urmare a digitalizării accelerate din ultimul an şi a adopţiei din ce în ce mai rapide a cumpărăturilor online, eMAG estimează că plăţile cu cardul vor înregistra cea mai mare rată de creştere de la an la an de până acum de Black Friday, ajungând la 55% din totalul vânzărilor faţă de 42% în 2019.
Investiţiile eMAG pentru pregătirea Black Friday
Pentru a oferi flexibilitate cât mai mare clienţilor, eMAG a extins considerabil reţeaua easybox, ajungând în prezent la peste 850 de unităţi, de peste trei ori mai mult faţă de ediţia anterioară de Black Friday. Aşteptările sunt ca un sfert dintre comenzi să fie livrate în easybox, aproape triplu faţă de numărul de comenzi din ediţia anterioară.
Pentru a susţine o experienţă foarte bună de navigare şi căutare în aplicaţie şi site în ziua de Black Friday, eMAG a investit peste 4 milioane de euro în servere, servicii de hosting cloud şi dezvoltare, precum şi în cele trei depozite care, împreună, acoperă o suprafaţă de peste 170.000 mp. În plus, compania a angajat anul acesta 1.200 de oameni în zonele de Customer Care, în centrele logistice, dar şi în echipele de tehnologie.
Echipele din depozitele eMAG sunt pregătite pentru a procesa coletele încă de la primele ore, în condiţii de deplină siguranţă, astfel încât comenzile să fie predate către curieri cât mai rapid şi livrate până pe 27 noiembrie. Pentru a atinge acest obiectiv, eMAG colaborează strâns cu firmele de curierat FAN Courier şi Sameday.
eMAG Genius, la ofertă de Black Friday Începând de astăzi şi până vineri inclusiv, toţi clienţii care achiziţionează serviciul premium eMAG Genius vor primi 18 luni de beneficii, la preţul de 12 luni, ducând astfel costul pe lună la doar 5,5 lei.
Pentru a profita de cele mai mari reduceri din an, clienţii eMAG au la dispoziţie metode flexibile de plată. Clienţii vor putea achita online cu cardul de credit în până la 40 de rate fără dobândă. Mai mult, cardurile de cumpărături eMAG Raiffeisen Bank solicitate în ziua de Black Friday vor fi alimentate cu un bonus de 200 de lei.
Categoriile de produse care vor beneficia de reduceri
- 40.000 de produse IT
- 220.000 de electrocasnice mari-mici
- 75.000 de televizoare
- 130.000 de smartphone-uri
- 50.000 de sticle de whisky, vin şi alte băuturi alcoolice
- 10 tone de cafea
- 40.000 de electrocasnice mari
- 400.000 de articole fashion
- 200.000 de parfumuri şi cosmetice
- 500.000 de jocuri şi jucării
- 500.000 de produse pentru casă şi grădină
- 100.000 de articole şi echipament sportiv
- 100.000 produse de protecţie şi echipamente medicale
- lingouri de aur
- Închiriere de rulote, maşini, servicii taxi şi car-sharing
- Abonamente de telefonie
- Servicii medicale
- Cafea de la Starbucks
- Monede şi lingouri de aur
- Ceasuri şi bijuterii de lux