ING Bank România nu mai asigură servicii la casieriile fizice începând de astăzi, termenul fiind stabilit în septembrie și anunțat atunci de Profit.ro. Banca și-a mai anunțat clienții, atât la începutul anului, cât și în vară, că va recurge la această operațiune, dorind să-și transforme toate sucursalele în unități de tipul self-service, în care operațiunile precum cele desfășurate la casierie să fie eliminate.
„Încet-încet, toate lucrurile se mută în digital. La fel și casieriile noastre la care făceai până acum operațiuni cu valută și care, până la începutul lunii noiembrie, își închid sediile fizice“, era mesajul anunțat în vară.
În septembrie, banca a decis și termenul până la care va închide toate casieriile – 29 octombrie.
După închiderea casieriilor, depunerile și retragerile de valută vor putea fi efectuate în continuare la bancomatele băncii, în timp ce transferurile bancare vor fi operate direct din aplicația de internet banking.
Profit.ro a anunțat în luna iunie că ING Bank România a început să închidă conturile firmelor care își datorează mai mult de jumătate din cifra de afaceri activităților de amanet, schimb valutar, jocuri de noroc și video chat. ING Bank România a încheiat primele șase luni din 2018 cu un profit net în creștere cu 35% la 345 de milioane de lei, în condițiile creșterii activității de creditare, a marjei nete de dobândă, dar și a costurilor operaționale.