Motorola RAZR a fost cel mai de succes smartphone cu clapetă al tuturor timpurilor, reuşind să se impună pe piaţă cu un design „futurist” pentru momentul respectiv şi un corp foarte subţire. În ciuda succesului modelului original şi al modelelor îmbuntătăţite care au urmat, trecerea la smartphone-uri a dus această serie de telefoane spre irelevanţă. În 2019 însă, telefoanele pliabile vor aduce pe piaţă înapoi design-urile de tip „clamshell”, iar Lenovo doreşte să readucă în prim plan brandul RAZR sub forma unui dispozitiv actualizat.
Conform Wall Street Journal, Lenovo se bazează pe brandul RAZR pentru a intra pe piaţa de dispozitive pliabile, care momentan se bucură de un singur dispozitiv disponibil: Royole FlexPai, un dispozitiv care demonstrează mai degrabă limitările de design ale acestei categorii de produse. Întrucât atât Samsung, cât şi Huawei se pregătesc de lansarea unor dispozitive pliabile în următoarele câteva luni, nu este tocmai ieşit din comun pentru un jucător important pe piaţa de electronice precum Lenovo să pregătească ceva similar.
Motorola RAZR în varianta sa pliabilă va fi însă un produs foarte diferit faţă de cel original. Acesta va fi bazat pe platforma Android, care deja a fost confirmată pentru suport oficial pentru dispozitive pliabile şi va intra pe piaţă la un preţ nu tocmai accesibil. Conform informaţiilor publicate de WSJ, noul Motorola RAZR ar putea să ajungă la raft la un preţ de aproximativ 1.500 de dolari americani, semnificativ mai mult şi decât cele mai scumpe dispozitive mobile de pe piaţă, precum iPhone XS Max care porneşte de la 1.100 dolari.
Dispozitivele pliabile sunt aşteptate însă cu preţuri mai mari. Modelul FlexPai de la Royole porneşte de la 1.300 dolari, în timp ce Galaxy F, dispozitivul pliabil al Samsung este aşteptat la un preţ de aproximativ 1.800 dolari americani.