Review-uri si Pareri de la clienti…

PaginaDeShop.ro NU este un magazin online, NU comercializeaza produse, NU preia comenzi. ACESTA ESTE UN SITE DE RECENZII!!!!

Recenzia este o parere despre un produs, site, serviciu, companie etc.!!!

Concluzia este una singura: ” mama prostilor e mereu gravida „!


PCGarage.ro

6
hot girl striptease sexy nude poledance desktop stripper

- ADS -

Infiintat in 2005, PC Garage este unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT si electronice din Romania. PC Garage numara peste 30.000 de produse active, peste 250.000 de clienti inregistrati pe siteul www.pcgarage.ro si peste 400.000 de clienti la nivelul intregului grup.

Magazinul online se numara printre magazinele specializate din domeniul IT si reprezinta un reper pentru toti cei pasionati de produsele IT. Tot din pasiune a fost creat si forumul My Garage definit ca fiind comunitatea pasionatilor de hardware, overclocking, modding si cai putere. Comunitatea My Garage inregistreaza peste 60.000 membri, aproximativ 450.000 vizite in fiecare luna si peste 1400 review-uri realizate de clientii PC Garage.

Filosofia de business a PC Garage este simpla: sa ofere clientilor sai, pe langa produsele din oferta, servicii specializate si de calitate.

Servicii:

Ne straduim in permanenta sa venim in intampinarea clientilor nostri cu facilitati noi de lucru, servicii proprietare si mai ales utile.

Calitatea serviciilor este asigurata de un personal tehnic competent ce va poate ajuta atat in asamblare cat si in alegerea produsului potrivit. Experienta lor se masoara prin rezultatele recunoscute. Nu trebuie sa mai faceti eforturi, sa va documentati sau sa alergati pe forumuri.

Servicii PC Garage:

  • Asamblare premium
  • Asamblare gold plus
  • Asamblare gold
  • Asamblare Standard
  • Clonare hard-disk
  • Diagnosticare sistem de calcul
  • Testare produs
  • Update de BIOS
  • Montare componenta
  • Impachetare cadou

Produse

Oferim peste 30.000 produse de calitate, organizate in peste 300 de categorii, numarul lor crescand in fiecare zi. Clientii nostri stiu ca obtin preturi bune si oferte exclusive. Relatiile bune cu producatorii inseamna ca veti gasi pe site-ul nostru produse in exclusivitate. Consideram ca avem cel mai avansat sistem de cautare si sortare a produselor si un sistem de review-uri care exceleaza prin numar si obiectivitate.

Site

PC Garage este singurul magazin online care dispune de un design responsive. Conceptul presupune un design ajustat pentru ecranul fiecarui utilizator, indiferent de echipamentul folosit – PC, tableta sau smartphone. Detecteaza singur tipul de device folosit de client si adapteaza layout-ul pentru cea mai buna experienta posibila.

Homepage-ul siteului este dinamic. Vizitatorii care revin pe site sunt intampinati cu noile oferte, cu produse similare celor vizitate sau update-uri din social media.

Returometrul. Vizitatorii siteului si clientii sai pot vedea intr-un mod transparent produsele care s-au defectat sau au prezentat vicii de fabricatie si au ajuns in service.

Magazinul PC Garage este singurul care dispune de facilitatea numita istoric pret prin care vizitatorii siteului pot fi la curent cu evolutia pretului in ultimele 30 zile.

Click2Call reprezinta serviciul de reapelare gratuita in situatia in care unul dintre operatori este liber.

PC Garage este accesibil persoanelor nevazatoare. Navigarea in site a fost regandita pentru a fi functionala doar prin intermediul tastaturii si a butoanelor Tab si sageti. Facilitatea reprezinta o premiera in Romania si este o optiune utila pentru foarte multi utilizatori.

Siteul numara peste 1.000.000 de vizite in fiecare luna.

 

Modalitate de plată

 

 

  • Card
  • Transfer bancar, depunere in cont
  • Ramburs (plata la curier)
  • Bitcoin
  • Numerar la sediu
  • Pay by Click
  • Plata prin iTransfer
  • Companii
  • Finantare, inchiriere sau leasing Grenke
  • Creditul TBI rapid, fara garantii
  • In rate
  • Credite si carduri BRD Finance
  • CardAvantaj
  • Star Card
  • Cardul de cumparaturi Raiffeisen Bank
  • Card BCR
  • Optimo Card
  • ING Credit Card
  • Card Bonus Garanti
  • Card ALPHA BANK
  • Credit card BRD
  • Creditul de gaming, prin BRD Finance
  • TBI Credit Instant

 

Program de lucru:

 

Dep. Vanzari Luni – Vineri: 10:00 – 18:00
Dep. Call Center Luni – Vineri: 09:00 – 19:00
Dep. Garantii: Luni – Vineri: 10:00 – 18:00
Livrari la sediul PC Garage:  

Luni – Vineri: 09:00 – 20:00

Sambata:      09:00 – 13:00

- ADS -

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
Concluzie

6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] PCGarage.ro […]

Stefan
Stefan
1 year ago

Politica legata de cumparator este dusa un pic spre nesimtire…. ofera bonificatii aparent doar la suprafata deoarece pentru acele bonificatii cumperi un produs mult mai scump.
Concret… preturi diferite pentru acelasi produs in functie de modalitatea de achizitionare. Acelasi laptop vazut in cont „Standard” se poate cumpara cu un pret de 3398. 99 RON oferta de la 3598. 99 RON. Mutand site-ul pe cont Business, acelasi laptop cu acelasi id de produs il poti cumpara la 4041. 36 RON… deci comportament diferentiat in situatii similare. Discriminare oare? Ilegal poate?

Raspunsul celor de la PCGarage (prin George) :

PC Garage Business este magazinul dedicat companiei tale. Daca ai nevoie de produse, servicii si solutii dedicate firmelor de orice marime, noi te ajutam sa pui treaba pe roate. Iar 3% din valoarea facturata si incasata a acestor achizitii se intoarce la tine sub forma de comision, pe care il poti folosi pentru propriile cumparaturi pentru acasa.
Practic in modul business beneficiati de anumite avantaje, dar preturile si ofertele sunt diferite fata de modul standard.
Puteti oricand sa faceti achizitia in modul standard, ca persoana juridica, daca pretul / oferta este mai benefica pentru dvs.
In cazul de fata, nu veti beneficia de cei 3% inapoi, dar obtineti un pret mai bun. Am soliticat si eu colegilor de la vanzari sa verifice pretul pentru acest produs, pentru a fi siguri ca nu este o eroare.

Cu alte cuvinte… pentru un bonus de 3% platesc in plus aproximativ 11% fara sa se specifice politica asta undeva in termenii si conditiile site-ului….

Inca un sistem de bonusare folosit doar de fatada este cel prin care te premiaza pentru numarul si valoarea comenzilor… Este ok pana cand ajungi sa ai un anumit nivel si ei ti-l iau inapoi… deoarece in ultimele 60 zile n-ai mai avut 10 comenzi. Este politica lor… stiu… dar nu scrie pe nicaieri acest lucru… ca sa nu mai zic ca pe la cate magazine sunt client nici unul nu-ti ia inapoi nivelul de bonus de 1% sau 2% pe care il „castigi”.

Andrei Niculae
Andrei Niculae
1 year ago

Sunt client vechi al acestei companii, dar in ultima vreme politica si serviciile firmei s-au schimbat la 180 grade.

Printre multele produse comandate la ei se afla si un Aspirator Robot Xiaomi cu mop incorporat care dintr-o data s-a defectat si nu a mai putut sa se orienteze prin incapere (senzor laser defect – nu se mai invarte).

Fiind in perioada de garantie, m-am dus cu el la sediu pentru a-l preda in service, unde mi-a fost refuzata intrarea sau predarea produsului pe motivul pandemiei si indrumat sa trimit produsul prin curier.

Vazand tot mai multe persoane care se plang de anularea garantiilor pe motiv de deteriorare mecanica a produsului, am decis sa ma duc cu el direct la Fan Courier si sa il predau, lasandu-i pe cei de la firma de curierat sa se ocupe de ambalare.

Produsul a ajuns la ei a doua zi, iar in a treia zi certificatul de garantie a fost anulat pe motivul de contact al aparatului cu umiditatea (‘senzori umiditate activi’). Mi s-a propus sa fie reparat tot de catre ei in schimbul sumei 230 lei, dar nu imi garanteaza repararea acestuia si ca reparatia ar putea dura 45 zile!!!

Avand in vedere ca produsul a fost conceput cu functia de mop (functie ce nu a fost folosita niciodata), ma indoiesc ca senzorii s-au activat din senin (daca s-au activat).

Nu mi s-a comunicat unitatea de service autorizata in repararea produselor Xiaomi in care s-a facut constatatea.
Nu am primit un certificat sau un document in care sa se precizeze cele constatate (activarea sezorilor).
Nu mi s-a facut un deviz de constatare pentru piese/manopera pentru care PC Garage solicita suma de 230ron.
Spun ca au service autorizat, dar reparatia dureaza 45zile si nu este garantata.
La returnare, produsul prezenta urme de ulei/WD40 in jurul senzorului de laser (meseriasi).

Am facut reclamatie la ANPC, iar acum astept raspunsul lor.
Nu voi mai comanda nimic de la aceasta firma.

Letitia
Letitia
2 years ago

Nu pot fi contactati telefonic pt comenzii sau detalii despre comenzi, nici pt garantii nu pot fi contactati telefonic.
Personalul este antipatic si nu mi se mai par competenti.
Nu se mai poate achita numerar, nu se mai pot ridica produsele de la ei, nu se mai pot achita produsele la ei sau returna la ei pt ca au inchis sediul total.
Nu raspund la intrebari sau dau raspunsuri neclare pe email.
Totala dezamagire. Acum trebuie sa caut iara produsele pe care le comandasem de la ei pt ca in ei nu am nici macar un pic de incredere

cetatean_sv
cetatean_sv
2 years ago

De departe este cea mai josnica firma care se ocupa cu comercializarea componentelor pentru PC cu care am avut experinte in viata mea!

Am cumparat de la ei componente pentru ansamblarea unui PC personal in data de 12 Octombrie 2020. Totul a decurs bine pana cand mi-au ajuns produsele acasa. (au livrat dupa 5 zile).
De asemeni am achizitionat de la ei si un serviciu de update bios pentru placa de baza.

Dupa ce am ansamblat componentele primite respectand in tocmai instructiunile din manualele de utilizare ale producatorilor am constatat brusc ca era o problema cu memoriile instalate pe placa de baza. Mai exact memoriile puteau fi instalate doar in sloturile B1, B2 ale placii de baza acest lucru facat imposibila instalarea memoriilor in sistem dual channel. Dupa indelungi cautari pe Google si testarea memoriilor pe o alta placa de baza am ajuns la concluzia ca problema era placa de baza, un GIGABYTE Z390 M.

Bineinteles ca am trimis placa de baza inapoi ca fiind defecta. Dupa aproximativ o zi m-au contacta cei de la PC Garage cu urmatorul text:
„Referitor la cererea dumneavoastra de retur pentru produsul Placa de baza GIGABYTE Z390 M va informam ca la receptia si verificarea acestuia s-a constatat ca prezinta defecte de ordin fizic, pin indoit in socketul procesorului, aspect ce nu se incadreaza in termenii si conditiile de retur.
Link catre galeria foto: https://postimg.cc/gallery/MjMf8S2
Din pacate PcGarage nu poate da curs cererii dumneavoastra de retur in aceste conditii insa va poate oferi urmatoarele doua posibilitati pentru a finaliza cererea de retur:
1. Incercarea aducerii produsului la starea initiala iar costurile suplimentare vor fi suportate de dumneavoastra, costurile putand fi egale cu cele ale unui produs nou.
2. Putem trimite produsul pe linie de service catre serviceul autorizat pentru decizia finala, in functie de decizia acestora vom reveni cu un raspuns. Trebuie insa sa luati in considerare si ca decizia serviceului autorizat poate fi una negativa, in cazul acesta garantia produsului fiind anulata (C.I.D).”

Deci concluzia mea finala este ca sunt doua variante pentru acest deznodamant fatal.
1. Acest produs a fost poate revandut catre mine cu buna stiinta a defactului
2. Defectarea produsului s-a produs in momentul efectuarii serviciilor achizitionate.
Exclud vina mea deoarece eu am urmat in tocmai instructiunile din manualele de utilizare ale producatorilor.

Marian
Marian
2 years ago

Nu recomand acest site. Am trimis pentru service in garanție un telefon Xiaomi redmi note 8 pro și cu toate ca am pus produsul în cutia originala și l-am ambalat pe exterior cu o folie de protecție, a ajuns la sediul lor deformat. Când am cerut explicatii mi-au trimis o poza cu telefonul deformat dar dovada ca ambalajul a ajuns ok, nu am primit. Am rămas fără gantie la produs și astfel tb sa repar carcasa și problema care o avea telefonul înainte la camera video pe banii mei. Plus ca la recuperarea telefonului am plătit 55 lei pt transport. Recunosc ca nu am citi înainte de a comanda review-uri despre ei și mare greșeală am făcut.