DHL este un brand Deutsche Post DHL şi este numărul unu în domeniul logisticii şi livrărilor expres internaţionale. Fiecare domeniu are particularităţile sale şi propriile necesităţi ale lanţului de aprovizionare. Cheia succesului nostru este crearea unei experienţe simple şi unice pe fiecare divizie, facilitând pentru dumneavoastră afacerile cu noi. Datorită soluţiilor noastre inovatoare şi specifice branşei, noi creăm un avantaj competitiv pentru dumneavoastră.
DHL este prezent în peste 220 de ţări şi teritorii din toată lumea, fiind compania cu cea mai largă răspândire internaţională. Cu o forţă de muncă ce depăşeşte 360.000 de angajaţi, noi oferim soluţii pentru un număr aproape infinit de necesităţi logistice.
DHL este parte a companiei lider mondial în domeniul poştal şi logistic, Deutsche Post DHL Group, şi cuprinde unităţile operaţionale DHL Express, DHL Parcel, DHL eCommerce, DHL Global Forwarding, DHL Freight şi DHL Supply Chain.
Viziunea noastră, misiunea noastră, strategia noastră
- Viziunea noastră este de a fi Compania de logistică pentru întreaga lume.
- Misiunea noastră – Excellence. Simply Delivered. – este lumina noastră de ghidare.
- Strategia pentru 2020: Concentrare.Conectare.Dezvoltare. reprezintă harta noastră pentru viitor.
Dorim să conectăm oamenii și să le îmbunătățim viețile. Și realizăm asta fiind în mod necompromițător concentrați pe client și livrând excelență în fiecare zi.
Dorința noastră de a deveni Compania de logistică pentru întreaga lume merge mult dincolo de prezența noastră mondială în peste 220 de țări și teritorii. De asemenea, aceasta extinde capacitatea noastră unică pentru a furniza o gamă remarcabilă de soluții de logistică.
Dorim să devenim acea companie de logistică la care lumea apelează, inclusiv pentru nevoile de transport, pentru oportunitățile de carieră și de dezvoltare, precum și să devenim modelul global pentru practicile de afaceri responsabile.
Strategia pentru 2020: Concentrare.Conectare.Dezvoltare.
Viziunea, misiunea și obiectivele noastre pentru viitor au fost mai întâi stabilite în Strategia noastră pentru 2015 și au fost mai recent reafirmate și reaccentuate în „Strategia pentru 2020: Concentrare.Conectare.Dezvoltare.”
E o strategie simplă, însă nu e una simplistă. Pe baza celor trei elemente principale Concentrare, Conectare și Dezvoltare, am stabilit un plan clar cu obiective ambițioase dar realizabile pentru anii următori.
Suntem o companie de logistică mondială care este bine-poziționată pe piețele în curs de dezvoltare ale lumii. Rămânem concentrați pe logistică, întreprinderea noastră principală, contribuind în același timp la o lume mai bună, ceea ce noi numim „Responsabilitate vie.”
Conectare prin întreaga organizație
Oamenii noștri din întreaga lume dețin o bogăție de cunoștințe de specialitate și talent. Lucrăm cu sârguință pentru a găsi căi noi de a utiliza această bogăție și de a o distribui în cadrul întregii noastre familii de întreprinderi.
Dezvoltare în noi segmente de piață
Ne extindem în piețe și segmente în curs de dezvoltare, mai ales în piețele emergente și piețele de comerț online pline de viață. Pe măsură ce mergem înainte spre 2020, dorim să ne extindem serviciile de logistică și să profităm de aceste oportunități.
Conectând oameni, DHL joacă un rol important în îmbunătățirea vieților acestora. Vedeți dvs., există o legătură profundă între comerț și prosperitate. Comerțul global se bazează pe logistică, ceea ce înseamnă că în calitate de companie de logistică, noi putem aduce o valoare reală către societate.Livrăm mult mai mult decât colete și pachete și facem mai mult decât să ne asigurăm că sosesc la timp containerele: livrăm prosperitate, transportăm sănătate, alimentăm dezvoltarea, livrăm bucurie. În fiecare zi conectăm oameni, îmbunătățind viețile acestora.
Contact
- ADS -