Quickmobile.ro

102 comments 6,6K views 14 minutes read

noriel.ro

noriel.ro

 

Atentie! Ganditi-va de 100 de ori inainte de a comanda de la aceasta firma!!!!!

Quickmobile este o companie din România care comercializează telefoane, tablete, gadgeturi și accesorii. Produsele pot fi achiziționate atât prin intermediul magazinului online, cât și direct din rețeaua națională de magazine, cu prezență în București, Baia Mare, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Sighetu Marmației, Constanta și Timișoara. Quickmobile acționează atât ca retailer, cât și ca distribuitor oficial pentru magazine online din România și retaileri internaționali.

Istoric

Primul magazin Quickmobile a fost deschis în anul 2005 în Baia Mare, iar un an mai târziu a fost inaugurat cel din Sighetu Marmației. De asemenea, în 2006 a fost lansată și prima versiune a magazinului online, ceea ce a condus la creșterea vânzărilor și atingerea unei cifre de afaceri de 1,7 milioane de euro. Începând cu 2007, segmentul smartphone-urilor începe să se dezvolte puternic, impulsionând și mai mult vânzările, iar compania deschide încă un magazin, de data aceasta în Cluj-Napoca. În plus, în același an este lansată o nouă versiune a magazinului online. În perioada 2009 – 2010, Quickmobile introduce în ofertă o nouă categorie de produse, tabletele, și își extinde rețeaua de magazine fizice cu încă o unitate, în complexul comercial Gold Plaza din Baia Mare.

Compania încheie anul 2010 cu o cifră de afaceri de 8,8 milioane de euro. Anul 2011 marchează deschiderea primului magazin Quickmobile în București, în Afi Palace Cotroceni, inaugurarea unităților din Timișoara și Iași, precum și dublarea business-ului companiei, cifra de afaceri depășind 17,6 milioane de euro la finalul anului. În 2012, Quickmobile a depășit pragul de 1 milion de clienți și a continuat extinderea rețelei de magazine, cu două noi unități în București, în Plaza România și București Mall, cifra de afaceri a companiei ajungând la 27,8 milioane de euro. Un an mai târziu, în 2013, începe să se dezvolte și segmentul gadget-urilor, Quickmobile introducând în ofertă această nouă categorie de produse. Tot în 2013 au fost deschise noi magazine în Iași și Cluj-Napoca, iar business-ul Quickmobile depășește 38,8 milioane de euro. În 2014, Quickmobile a relansat magazinul online și a pus accent pe dezvoltarea segmentului de produse fashion & lifestyle, ceea ce a dus la creșterea cifrei de afaceri până la 45 milioane de euro, valoare rezultată atât din vânzările în retail, cât și din distribuție.

 

Baia Mare: Showroom
Bd. Bucuresti, Nr. 118

showroom@quickmobile.ro

Center: Bd. Bucuresti, Nr. 27

center@quickmobile.ro

VIVO! Baia Mare: Str. Victoriei, Nr. 73, Parter, langa Douglas

vivo.baiamare@quickmobile.ro

Minaur: Bd. Bucuresti, Nr. 4

minaur@quickmobile.ro

Cluj-Napoca: VIVO! Cluj-Napoca
Str. Avram Iancu Nr. 492-500, langa H&M

vivo.cluj@quickmobile.ro

Iulius Mall: Str. Al. Vaida Voievod, Nr. 53-55, culoarul spre Auchan

iulius.cluj@quickmobile.ro

Timisoara: Iulius Mall
Str. Aristide Demetriade Nr. 1, langa Auchan

iulius.timisoara@quickmob

Suceava: Iulius Suceava
B-dul Unirii 22, Cod Postal: 720011,Suceava, Romania

iulius.suceava@quickmobile.ro

Constanta: City Park Constanta
Bd. Al. Lapusneanu, Nr. 116C, 900419, Constanta, Romania

citypark@quickmobile.ro

Iasi: Palas
Piata Stefan Cel Mare si Sfant, Nr. 1A, langa KFC

palas.iasi@quickmobile.ro

Sighetu Marmatiei: Sighet
Str. Vasile Alecsandri, Nr. 1A, langa Piata de alimente

sighet@quickmobile.ro

Bucuresti: AFI Palace
Bd. Vasile Milea, Nr. 4, Parter, langa INTERSPORT

afi.palace@quickmobile.ro

Baneasa: Sos. Bucuresti-Ploiesti, Nr. 44A, Parter, langa Carrefour

baneasa@quickmobile.ro

Sun Plaza: Calea Vacaresti 391, Sector 4, Etaj 1, Aripa noua, langa Digi Punct

sun.plaza@quickmobile.ro

 

[accordions] [accordion title=”Metode de plată” load=”show”]QuickMobile iti pune la dispozitie cateva metode foarte simple de plata pentru produsele achizitionate. Poti opta pentru oricare dintre aceste metode in functie de cum preferi.[/accordion] [accordion title=”Plata ramburs” load=”hide”]Pentru aceasta modalitate de plata poti opta atunci cand doresti sa achiti produsele in momentul in care coletul ajunge la tine. In cazul in care alegi plata la livrare, curierul elibereaza o dovada a incasarii rambursului, act care tine loc de chitanta fiscala.[/accordion] [accordion title=”Plata in numerar” load=”hide”]Plata in numerar se face direct la oricare dintre magazinele noastre. In cazul acestei plati, clientul va primi pe loc o chitanta sau un bon fiscal reprezentand contravaloarea sumelor achitate.

[/accordion] [accordion title=”Plata prin card la sediu (POS)” load=”hide”]Pentru o astfel de plata se poate opta la oricare dintre magazinele noastre. Sunt acceptate carduri Visa sau MasterCard si vei primi imediat de la operatorii nostrii o chitanta pe care o elibereaza automat POS-ul si care reprezinta dovada platii si implicit confirmarea retragerii sumei de pe cardul tau.

[/accordion] [accordion title=”Credit simplu BRD Finance” load=”hide”]Creditul simplu BRD Finance e metoda cu minim de efort si maxim de bucurie. Se acorda online intr-un timp super scurt, fara prea multe hartii sau drumuri la banca. Cu acest credit poti cumpara orice, cat timp ai in cos produse cu valoarea totala cuprinsa intre 600 si 20.000 lei (uau).

[/accordion] [accordion title=”Credit EuroLine” load=”hide”]Nevoie sau dorinta? Important e ca acum iti permiti! Ai pana la 60 de rate lunare. Alege produsele dorite si aplica pentru @Credit EuroLine direct din cosul de cumparaturi. Afli in 10 secunde daca esti eligibil pentru un credit iar noi te sunam in aceeasi zi si iti comunicam suma pentru care te incadrezi. Fara adeverinta de venit si fara drumuri la banca.[/accordion] [accordion title=”Carduri de cumparaturi” load=”hide”]Plata in rate prin BRD Finance
Ai posibilitatea sa achizitionezi produse in 3/6/9/20 rate cu 0% dobanda prin cardurile emise de BRD. Mai multe detalii despre cardurile acceptate, precum si exemple reprezentative de rambursare afla aici ! Pentru tranzactiile prin BRD Finance clientului nu i se percepe comision. Aplica pentru cardul BRD Finance aici !

Plata in rate prin Star Card – Banca Transilvania
Ai posibilitatea sa achizitionezi produse in 3/6/9/12 rate cu 0% dobanda prin cardurile emise de Banca Transilvania. Pentru tranzactiile prin Star Card clientului nu i se percepe comision. Mai multe detalii gasesti aici.

Plata in rate prin Card Avantaj
Ai posibilitatea sa achizitionezi produse in 6 rate cu 0% dobanda prin cardurile emise de Credit Europe Bank. Pentru tranzactiile prin CardAvantaj clientului nu i se percepe comision. Aplica pentru Card Avantaj aici.

Plata in rate prin Alpha Bank
Ai posibilitatea sa achizitionezi produse in 6 rate cu 0% dobanda prin cardurile emise de Alpha Bank. Pentru tranzactiile prin Alpha Bank clientului nu i se percepe comision. Aplica aici.

Plata in rate prin Optimo Card
Ai posibilitatea sa achizitionezi produse in 18/24/36 rate prin cardurile emise de Credit Europe Bank. Aplica pentru Optimo Card aici.

Multe, multe optiuni de plata

Daca nu mai ai rabdare pana la urmatorul salariu, la Quickmobile ai optiuni flexibile de plata in rate. Daca ai deja un card de credit de la o anumita banca, ne-am asigurat ca poti cumpara si la noi cu el. Avem parteneriate cu toate bancile relevante care ofera astfel de programe de credit. Vezi metodele de plata[/accordion] [/accordions]


ACTUALIZARE!

Firme care administreaza site-ul Quickmobile  se schimba anual!

  1. EURO RETAIL TECH SRL
  2. ONE MASTER DISTRIBUTION
  3. ELECTRO MOBILE SRL
  4. FRAGRA DESIGN SRL(ACTUAL)

 

În prezent, vânzările Quickmobile.ro se derulează prin intermediul  ONE MASTER DISTRIBUTION! Activ pe emag.ro

Domeniul onemd.ro este (conform rotld.ro) deţinut  de EURO RETAIL TECH SRL Baia Mare

Denumirea companiei: ONE MASTER DISTRIBUTION

 

Atentie! Ganditi-va de 100 de ori inainte de a comanda de la aceasta firma!!!!!

 

Adaugat comentariu: Ionut

Quickmobile sunt niște țepari. În instanta am reușit să-mi recuperez banii pe un telefon care chipurile ei l-au primit zgâriat, deși nu îl folosisem deloc pentru ca avea tasta „Space” sarită (era un BlackBerry).
Va las mai jos motivarea instantei:

În fapt, între părți s-a încheiat un contract de vânzare la distanță, având ca obiect un telefon mobil, prețul vânzării fiind de 1373,28 lei.

Nemulțumit de modul în care se prezenta primul bun livrat, reclamantul a solicitat înlocuirea acestuia. Întrucât nu a fost mulțumit nici de performanțele celui de-al doilea bun livrat, respectiv de faptul că una din tastele telefonului mobil părea defectă, reclamantul a solicitat și returul acestuia, optând de această dată pentru restituirea contravalorii produsului.

Pârâta a recepționat returul la data de 26.02.2019 și răspuns acestei cereri la data de 26.02.2019, arătând că este de acord în parte cu cererea reclamantei, precizând că produsul prezintă zgârieturi, astfel că va restitui o valoare diminuată cu suma de 750 lei (fila 17-18).

Prin mail-ul din data de 11.03.2019 (fila 67 verso) pârâta a solicitat acordul reclamantului pentru repararea produsului, în situația în care apreciază că prezintă vreun defect.

Urmare a acestui răspuns, reclamantul s-a adresat ANPC, din răspunsul transmis de această instituție reieșind că reclamația sa a fost găsită întemeiată, în sensul că operatorul refuză nejustificat restituirea contravalorii produsului (fila 32).

În drept, potrivit art. 9 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014 – Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16 , consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14 .

Potrivit art. 13 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014 , profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11 .

Conform art. 14, c u excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuși produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11 . Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

(2) C onsumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spațiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă.

(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere. Indiferent de situație, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h) .

(4) Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

În speță, reclamantul și-a îndeplinit obligațiile stabilite în sarcina sa de dispozițiile legale suscitate, solicitând contravaloarea telefonului și procedând la returul acestuia către pârâtă în termenele stabilite.

Pârâta a răspuns solicitării reclamantului, arătând că va restituie contravaloarea diminuată cu suma de 750 lei, motivat de existența unor zgârieturi pe tastatura și ecranul telefonului, ulterior propunându-i „tratarea în service” a produsului.

În aceste context, instanța reține că motivul pentru care reclamantul a solicitat restituirea contravalorii produsului nu are relevanță. , consumatorul având dreptul la returnarea produsului și solicitarea contravalorii acestuia, fără a fi necesară vreo justificiare.

Prin urmare, instanța constată ca reclamantul – consumator și-a îndeplinit obligațiile prevăzute de art. 9, 13 și 14 din O.U.G. nr. 34/2014 cu privire la exercitarea dreptului de retragere și modalitatea de returnare a produselor, fiind în sarcina paratului – profesionistului sarcina de a face dovada diminuării valorii produsului.

În acest sens, pârâta a anexat la întâmpinare planșe foto cu imagini ale telefonului ce a format obiectul contractului, însă aceste imagini nu sunt edificatoare. Astfel în imaginea de ansamblu a telefonului (f. 69) nu reiese că ar exista zgârieturi , în cea de la fila 71 se indică printr-o săgeată roșie un punct alb pe ecranul telefonului, iar în ultima planșă se indică de asemenea un punct alb pe tastatură.

Existența a două puncte albe care apar doar pe imaginile în detaliu nu echivalează cu existența unor zgârieturi, putând fi simple urme de praf sau putând fi cauzate de reflecția luminii.

În schimb, instanța reține că reclamantul a făcut dovada că produsul returnat nu putea prezenta deteriorări, edificatoare în acest sens fiind declarația martorului T___ O_____ care a arătat că era împreună cu reclamantul la momentul la care a primit telefonul, a asistat la deschiderea pachetului și a observat că acesta mai avea un sigiliu aplicat peste cel inițial, susțineri în concordanță cu cele ale reclamantului și cu planșele foto depuse de acesta în care se observă cu claritate existența a două sigilii. Acest martor a arătat și că este imposibil că telefonul să fi fost zgâriat de reclamant în timpul manevrării, acesta rezumându-se a introduce user-ul, parola și să seteze telefonul, după care – observând aceeași problemă – să reseteze telefonul și să îl pună în cutie.

Mai mult instanța reține că ANPC l-a informat pe reclamant că sesizarea sa împotriva pârâtei a fost găsită ca fiind întemeiată, că aceasta a refuzat nejustificat să restituie contravaloarea telefonului și că a fost sancționată, fapt care – coroborat cu cele probe administrate în cauză – duce la concluzia că telefonul returnat nu era deteriorat.

De subliniat că pârâta nu a invocat faptul că ar fi contestat sancțiunea aplicată de ANPC sau că cele reținute de această instituție nu ar corespunde adevărului.

Pe cale de consecință, instanța reține că pârâta nu a făcut dovada existenței „zgârieturilor” de natură a duce la diminuarea contravalorii telefonului returnat de reclamant, astfel că a refuzat în mod nejustificat restituirea integrală a prețului produsului returnat, motive pentru care va admite cererea de chemare în judecată și o va obliga pe pârâtă la plata către reclamant a sumei de 1373,28 lei reprezentând prețul telefonului returnat.

Referitor la cererea de acordare a dobânzii legale, instanța reține că potrivit art. 1 alin. 3 din O.G. nr. 13/2011 privind dobânda legală remuneratorie și penalizatoare pentru obligații bănești, precum și pentru reglementarea unor măsuri financiar-fiscale în domeniul bancar, „ dobânda datorată de debitorul obligației bănești pentru neîndeplinirea obligației respective la scadență este denumită dobândă penalizatoare ”, iar potrivit art. 2 „în cazul în care, potrivit dispozițiilor legale sau prevederilor contractuale, obligația este purtătoare de dobânzi remuneratorii și/sau penalizatoare, după caz, și în absența stipulației exprese a nivelului acestora de către părți, se va plăti dobânda legală aferentă fiecăreia dintre acestea ”.

În concluzie, având în vedere aceste considerente, instanța va obliga pârâta să plătească reclamantului dobânda legală aferentă debitului principal, dobândă calculată de la data cererii de restituire, respectiv de la 22.02.2019 și până la achitarea efectivă a debitului principal.

CITEȘTE ȘI...

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
102 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
reanu

niste tepari!!!
NU RECOMAD NICI LA DUSMANI SA CUMPERE DE LA EI!
AM CUMPARAT DE B,F UN XIAOMI REDMI 4X DE LA EI. L.AM TINUT 10ZILE APOI L.AM RETURNAT TELEFONUL A FOST FOLOSIT DOAR CATEVA ZILE NU 10.
A FOST TINUT DOAR IN HUSA NU AVEA ZGARITURI SOCURI MECANICE NU A FOST SCAPAT DIN MINA SAU ALTE CHESTII AM PUS IN CUTIE TOT CE AM PRIMIT AM LIPIT FOLIA PE ECRAN A TELEFONULUI AVEA TOATE ABTIPILDURILE PE EL.. SI PREIMESC MESAJ DE LA EI CA A FOST PRIMIT TELEFONUL DAR CA NUE IN STAREA INITIALA IN CARE A FOST TRIMIS!!! SI CA VOI PRIMI INFORMATII CU RPETUL DIMINUAT CURAND! SA II F…!!! NU MAI CUMPAR IN VIATA MEA DE LA ASA TEPARI! IL RETURNEZ EXACT CUM L.AM PRIMIT SI IMI ZIC CA NU E IN STAREA INITIALA! SINGURA CHESTIE ERA CA SUB FOLIE CAND AM LIPIT.O AU RAMAS BULE!
BA CAND L.AM RETURNAT AM PUS IN CUTIE SI HUSA CUMPARATA DE MINE

ADRIANA

Atitudinea celor de la Quickmobile este una de inselaciune prin abuz de incredere. Am incercat sa postez cateva intrebari in ceea ce priveste garanția acordata de ei si nu au aprobat intrebarile mele. Este clar ca isi inseala clientii cu buna stiinta.
In ceea ce priveste ANPC-ul, nu va puneti prea multe sperante. Cel mai bine protejati-va singuri si va va fi bine. In orice situatii contactați reprezentantele din Romania si verificati inainte de achizitie felul garanției. Inafara garantiei care poate fi romaneasca de 2-3 ani, europeana asigurata cel putin 1 an de reprezentantele din Romania, sau garantie inafara UE, adica fara garantie, puteti avea si alte surprize. De exemplu, la telefoane si tablete, daca produsul este unul destinat pt Asia, Africa, … Antarctica :), e posibil sa gasiti in magazin play cai verzi pe pereti.

teapaquickmobile

QuickMobile, nu sunt autorizati pe nici un produs pe care le comercializeaza. Opereaza ilegal, vand produse distribuite pe canale negre si pentru ca nu sunt autorizati pe aceste produse, iti toarna apa in ele, le lovesc si le zgarie ca sa le scoata in afara garantiei. Santajeaza jurnalistii, bloggeri si review-erii pentru publicitate gratuita, au casa avocatura si ANPC nu au curaj sa se bage.

teapaquickmobile

Aveti mai jos mesajul trimis celor de la Quickmobile…tind sa cred ca degeaba l-am trimis dupa tot ceea ce am citit aici. Am tot sunat dar nu se auzea decat un robot. In momentele in care plecam din tara va dati seama ca nu am avut nicio sansa sa dau de ei. Am vorbit cu ei pe messenger, dar spun sa le dau mail ca nu stiu ce solutie sa imi dea, iar la telefon am asteptat de cateva ori cu telefonul pe speaker si o ora si jumatate si nu a raspuns nimeni, telefonul inchizandu-se de la sine.
As dori sa stiu daca a mai patit cineva ce am patit noi. Am inca un telefon exact la fel luat de pe emag si acela este ok.
Cum ati rezolvat astfel de probleme si ce a ma sfatuiti sa fac? Nu vreau sa il trimit catre service asa cum au sugerat ei initial deoarece nu am chef de alte surprize, mai ales ca am vazut cat de seriosi sunt!
In plus cred ca pe facebook ar fi mai usor si mai vizibil daca ati mai pune link-uri cu aceste discutii, deoarece abia acum cand am vazut ca nu dau de ei am aflat cat de „seriosi” sunt. Pe pagina lor nu exista niciun comment, nu au rating, deci nu iti poti da seama cum sunt,mai ales ca peste tot sunt reclame cu ei.

„Bună ziua!
Am achiziționat un Huawei p9 plus de la dumneavoastră și până acum nu și-a făcut niciun update.
Am discutat cu cei de la Huawei și iată ce răspuns am primit:

<>

Concluzia este că dumneavoastră mi-ați vândut un telefon care nu avea voie să fie vândut în România deoarece era clar că nu își va face update. Actualmente celelalte telefoane ca al meu folosesc
EMUI 5.0.1 versiune VIE-L09C432B379 , in timp ce al meu are programele inițiale de acum 1 an, nefacandu-si niciun update!!! EMUI 4.1 versiune VIE-L29C636B130!!!
Telefonul arata impecabil și funcționează impecabil, insa se văd diferente enorme între telefonul meu și celelalte telefoane ce își fac update.
Consider că m-ați înșelat vanzandu-mi cu bună știință un telefon ce nu avea ce sa caute pe piata din Romania. Nu doresc sa aud de trimiterea lui în service sau rescriere de soft. Eu nu am platit un telefon second- hand, am platit un telefon nou-nouț ce ar fi trebuit să funcționeze la parametri la care funcționează restul telefoanelor Huawei P9 plus, ce au soft ce își face update in tara noastră.
În plus, serviciul dvs de relații cu clienții este egal cu zero, deoarece am sunat in nenumărate rânduri și nu am dat decât de robotul dumneavoastră așteptând zeci de minute fara niciun rezultat (ultima așteptare 39 minute…și celelalte așteptări tot în jurul a 30 de minute fara niciun succes).
Doresc înlocuirea telefonului cu unul pe care ar fi trebuit să îl primesc încă de la inceput!
Aveți atașate mai jos copii ale facturilor. Telefonul are și o garantie suplimentara de 1 an.”

Ce este de facut? Ma apuc de scris plangeri? In cat timp ati primit raspunsuri de la ei?

Alexandru

Buna ziua, am cumparat un telefon CAT S60 de la ELECTRO MOBILE SRL Baia Mare prin intermediul platformei QUICKMOBILE. Vreau sa specific ca acest telefon Nu este unul oarecare, este un telefon foarte rezistent ce rezista la socuri mecanice , la cazaturi de 1,8 metri si plus multe alte specificati care se gasesc pe platforma QUICKMOBILE, plus de asta si firma PRODUCATOARE https://www.catphones.com/shop/cat-s60-smartphone/ remarca acest lucru si de aceea am optat pentru acest telefon deoarece domeniul meu de job este pe santier iar o alta gama de telefoane nu fac fata domeniului meu de activitate si asta ar insemna sa imi cumpar telefoane la un pret decent sa spun o suma de 1000 lei la fiecare 6 ,3 sau chiar doar dupa o luna cum de altfel am mai pati, m-am hotarat sa imi cumpar acest produs CAT S60 care a costat 2910.89 lei. Acest telefon l-am achizitionat in data de 22/08/2017 toate bune si frumoase timp de 3 saptamani , atat am putut sa ma bucur de el. Intr-o seara ca sa vezi nu se mai vedea nimic pe ecran , culmea e ca functiona si aici ma refer la blocarea telefonului , la deblocarea lui chiar bagam la ghici modelul ce lam selectat pentru deblocarea ecranului SI INCA MERGE ACEST LUCRU , doar ca nu sevede nimic pe ecar decat o mica tenta de lumina , daca il pun la incarcat se aprinde acel beculet de avertizare , de incarcare , culmea e ca daca il conectez la un PC imi arata acea partitie a telefonului. Drept urmare am facut o cerere online pentru al trimite la Garantie , intr-un scurt timp ca sa vezi , nu mi-a venit sa cred , in maxim 2 , 3 zile am fost contactat ca vine de la curierat sa il preia sa-l duca unde credeti voi????????? la aceasta firma care colaboreaza Platforma QUICKMOBILE care se numeste SERVICE-RETURN.COM ( o firma de nici macar egal cu zero , este nula aceasta firma de service, din punctul meu de vedere) . Dupa o saptamana primesc email de la SERVICE-RETURN.COM si aici am sa va atasez email-u.

On Thursday, September 28, 2017 2:48 PM, Customer Care wrote:

Buna ziua, Va multumim ca ati apelat la Service Return (SR)
Produsul dumneavoastra Cat S60 dual sim 32gb negru, IMEI:358137073190769 inregistrat cu fisa service: NKU-156279 nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul autorizat partener (SAP) deoarece acestia au constatat ca produsul prezinta socuri mecanice (colturi lovite), ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare. SAP ne-a informat ca insumarea acestor factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului.
Asadar, produsul nu se afla in situatia unei neconformitati legale, astfel cum este prevazuta de L.449/2003 si nici a unui defect acoperit de certificatul de garantie care insoteste produsul, fiind vorba despre o clauza de excludere a garantiei mentionata in certificatul de garantie.
In atasament veti gasi pozele produsului efectuate de SAP.
Pentru mai multe informatii despre operatiile efectuate in SAP puteti verifica statusul reparatie urmand link-ul: http://www.service-return.com/urmareste-reparatia sau trimitand un e-mail la adresa help@service-return.com
Aparatul poate fi remediat de catre SAP numai in regim postgarantie si implica un cost de reparatie estimativ de 2900 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire placa de baza, inlocuire carcasa, in limita disponibilitatii componentelor la SAP.
Pentru efectuarea reparatiei de catre SAP in regim de postgarantie este necesara solicitarea sau acceptul expres din partea dumneavoastra, pe care va rugam sa ni-l comunicati pe e-mail la help@service-return.com in maxim 48 ore.
In cazul in care nu ne veti contacta in 48 de ore de la primirea acestui e-mail, vom aprecia ca nu doriti efectuarea reparatiei in regim postgarantie si va vom expedia produsul prin curier. De toate aceste operatii logistice se ocupa Service Return, fara nici un cost din partea Dvs, acestea fiind suportate de catre vanzator.

Totodata, daca nu sunteti multumit de decizia SAP, Service Return va ofera serviciul de contraexpertiza. Acest serviciu ofera posibilitatea de a trimite produsul dvs catre un al doilea service autorizat partener (SAP2) pentru a face verificari suplimentare si amanuntite cu privire la pierderea garantiei.
Acest serviciu este oferit contra sumei de 299 lei (TVA inclus) si se achita online cu cardul efectuand un click aici.

Daca SAP2 infirma cele constatate de primul service SAP, atunci dvs veti primi, de la noi SR ,un produs nou cu minim aceleasi specificatii tehnice precum cel dinainte plus contravaloare taxei de contraexpertiza, iar noi, Service Return, ne vom indrepta catre SAP pentru recuperarea prejudiciului.
Daca SAP2 confirma cele mentionate in prima constatare, atunci va vom trimite inapoi prin curierat rapid produsul dvs, neimplicand costuri suplimentare din partea dvs.
Serviciul de contraexpertiza se activeaza dupa plata online al acestuia prin card bancar.
O zi frumoasa,
Service Return


Ruxandra Miclaus
Customer Care
help@service-return.com
http://www.service-return.com

Service Return

Pe bune voi imi spuneti ca prezinta Socuri Mecanice , lovituri la colturi, EVIDENT si nu neg acest aspect dar acele Minuscule Lovituri va zic clar si imi sustin aceasta parere pana in Panzele Albe daca va trebui. Acest lucru va garantez ca nu a deteriorat acest Produs este si normal sa apara zgarieturi, lovituri pentru ca Destinatia Produsului este facuta sa reziste intrun mediu, sa spun putin mai Agresiv, sau voi sunteti atat de inapti incat nu stiti sa CITITI SPECIFICATIILE ACESTUI PRODUS . SA IMI SPUNETI CA PLACA DE BAZA TREBUIE INLOCUITA ( pe bune???? , daca placa de baza ar fi stricata va garantez ca acest telefon CAT S60 nu mai functiona cum am spus putin mai sus). Dupa care mai spuneti ca trebuie si CARCASA INLOCUITA ( serios?????? Va asigur ca acele lovituri sau cum vreti Dumneavoastra sa le numiti, NU A DETERIORAT CARCASA SI IN NICI UN CAZ NU TREBUIE INLOCUITA) Va spun eu Solutia acestei Spete este doar SOFTUL, NU trebuie nimic inlocuit. Dar lipsa de personal Inadecvata sau HOTIA din voi de a FURA BANI de la Oameni o aveti in sange voi astia de la SERVICE-RETURN.COM Mi-ati anulat Garantia fara NICI un MOTIV bine intemeiat .
Pasul doi, mi-ati Acordat 48 de ore sa va contactez in a lua o decizie si de a ma EXPRIMA daca vreau sa il repar sau sa il trimiteti la a doua Constatare , fapt care NU ati Respectat aceasta decizie din partea mea. Ati predat dupa cum spuneti voi in cel de-al doile-a email dupa 24 Ore. Si aici va trimit al doile-a email primit de dumneavoastra cei de la SERVICE-RETURN.COM

Service-Return.com Sep 29 at 3:15 PM
To
Alexandru Bogdan
Message body
Buna,
Produsul tau tocmai a fost predat curierului. Iti multumim ca ai apelat la Service Return, managerul tau de garantii.
O saptamana buna,
Echipa Service Return
Sunteti cel mai DEPRAVAT service. Nici macar nu se poate lua telefonic legatura cu dumneavoastra , doar daca suntem TAXATI cate 1,5 EURO pe minut din cate stiu. Si de aici trag si rog si pe alti sa traga o concluzie . Din punctul meu personal sunteti HOTI, Nici un service Nu percepe Taxe de genul acesta .
Acum al treile-a email vine din partea mea:

Alexandru Bogdan Cozma Sep 29 at 5:48 PM
To
Customer Care
Message body
Buna ziua,

In urma raspunsului dumneavoastra, va instiintez câ nu ați respectat termenul de 48 ore, deci nu mi-ați dat posibilitatea de a-mi exprima opțiunea de a îl repara sau o contraexpertiza. Motiv pentru care voi sesiza organele competente ANPC.
De asemenea vreau sa mentionez cateva aspecte legate de produsul pe care l-am trimis la garantie :
1. Va rog sa cititi cu atentie specificatiile si detaliile tehnice a acestui produs care este facut sa reziste socurilor mecanice deoarece destinatia de utilizare a lui este santierul . Este si normal sa apara zgarierturi deorece nu lucrez la birou, in consecinta de aceea am achizitionat acest telefon .Va atasez o poza cu speficicatiile produsului in care se face referire la rezistenta si destinatia lui
2. De asemenea va mai atasez un video de pe pagina producatorului Introduction to the Cat® S60

Introduction to the Cat® S60
The main features of the Cat S60 rugged smartphone with integrated thermal imaging.

In concluzie doresc repararea sau înlocuirea produsului conform certificatului de garanție și a declarației de conformitate a producătorului Caterpillar, pe cale amiabila în cel mai scurt timp.
In caz contrar va solicit datele societății dumneavoastră cât și numele reprezentantului legal pentru a soluția problema pe calea instantelor civile de judecata.

De asemenea voi înștiințare vânzătorul produsului asupra acestei spețe.

Va mulțumesc si aștept un răspuns din partea dumneavoastră în cel mai scurt timp, o zi frumoasă!

Iar raspunsul dumneavoastra vine SEC dupa cateva secunde , si suna asa :

Andrada Les Sep 29 at 5:58 PM
To
cozmabogdanalexandru@yahoo.com
Message body
Buna ziua,

Va multumim ca ati apelat la Service Return.

Informatia dumneavoastra a fost receptionata si transmisa mai departe in vederea verificarii. De indata ce vom dispune de un raspuns, revenim catre dumneavoastra.

Cu stima,

Andrada Les
Customer Care
help@service-return.com
http://www.service-return.com

Acum astept un alt raspuns din partea SERVICE-RETURN.COM despre rezolvarea SPETEI dar se pare ca nu o sa primesc . Desi le-am cerut un reprezentant al firmei , le-am cerut datele firmei pentru a putea actiona in instanta atat pe cei de la SERVICE-RETURN.COM cat si pe cei de Platforma QUICKMOBILE S si pe cei de la ELECTROMOBILE SRL se pare ca nimeni nu e de gasit, ASTA DOAR MOMENTAN ca de aflat o sa se afle , am sa pot sa merg in instanta si pe alta cale. DAR AM VRUT SA FAC PE CALE AMIABILA dar NU, NU se poate cu ei , asa se pare . In caz de o sa se ajunga in Instanta am sa cer o expertiza produsului sau personal am sa-l trimit la Producator pentru o expertiza ( pe bani mei , sunt sigur de asta ) dar nu am sa ma las , am sa fac si acest lucru desi stiu ca o sa dureze (dar am timpul necesar ).
Sper pe aceasta cale sa nu mai pateasca si alti la fel ca si mine , iar cei care au patit sau vor pati vreau sa nu se opreasca doar la o pierdere si sa puna putin in miscare aceste aspecte , in ca de vrea careva sa ne unim fortele ca sunt sigur ca sunt multi in aceasta problema puteti sa ma contactati la adresa de email cozmabogdanalexandru@yahoo.com . Va multumesc si sper sa nu va izbiti de probleme de genu asta.

NoMoreQuickmobile

Acum sa va impartasesc din trista mea experienta avuta cu aceasta firma din Baia Mare care activeaza pe portalul http://www.quickmobile.ro (aka Electro Mobile SRL), de la care am achizitionat un smartphone de ultima generatie, si firma Service Return SRL, care activeaza pe portalul http://www.service-return.com, firma care ar fi trebuit sa-mi asigure serviciul SERVICE EXPRESS, seviciu achizitionat o data cu dispozitivul in cauza.

Acum trec si eu printr-o situatie asemanatoare, ca multi useri de pe acest forum, numai ca eu sunt un pic mai incapatanat si nu ma las cu una cu doua.

Am facut ceva sapaturi, fiind ajutat de o persoana cu pregatire juridica din familie, un avocat.

Faptul care m-a determinat sa intru pe acest forum nu este modul „jegos” prin care inteleg cele doua firme sa-si trateze clientii, in conditiile in care eu am si platit o suma suplimentara pentru SERVICE EXPRESS, ci faptul ca avocatul in cauza, dupa o analiza mai minutiosa, mi-a zis ca avem de-a face cu un „modus operandi”, avand in considerare ca ambele firme, atat Electro Mobile SRL cat si Service Return SRL, au acelasi sediu: Maramures, Baia Mare, str. Ferastarului nr. 28-30

Vezi https://www.romanian…e-srl-17335094/ si https://www.romanian…n-srl-30078001/

Adica, aceiasi Marie…dar cu alta palarie, iar persoanele din spatele acelor firme ar fi cam aceleasi.

Business plan-ul baietilor destepti din Baia Mare de pe str. Ferastarului nr. 28-30 arata cam asa:

„Cumparam ieftin de pe pietele din Asia, brand-uri cunoscute si modelele cele mai noi, dar care nu prea se vand (inca) in Romanica…suntem primii si cei mai ieftini…si asa clientela este din belsug…dar nu prea asiguram service…iar daca se intampla ceva cu produsul…ghinion…dar il „facem” pe client si „gasim” noi o zgarietura sau chiar mai multe…si il jumulim de cateva sute, la retur…sau poate mai gasim noi ceva..o clauza-doua si nu-i mai dam nimic clientului…si uite asa ne minalizam pierderile.”

Foarte tare nu-i asa?!?

Stiu ca ne dorim cu totii „o tara ca afara”, dar in UE asa ceva nu are cum sa reziste prea mult timp…si stii de ce: clientii pagubiti sunt mult mai vehementi iar autoritatile isi fac treaba. Quickmobile nu mai este demult doar in butic de la coltul strazii…s-a dezvoltat endemic..si asta datorita nepasarii noastre si a autoritatilor.

Urmeaza o sa fac o plangere la ANPC si o plangere penala la politie…dar pentru o revendicare de cateva sute de RON, toti mi-au zis ca nu merita deranjul…prietenii, colegii, familia….mai putin avocatul cu pricina, care a precizat ca o actiune colectiva ar avea mult mai mari sanse de succes, beneficiind si de emulatia social-media care s-ar crea in jurul acestui subiect.

Daca te-ai aflat intr-o situatie asemantoare te rog sa nu eziti sa ma contacatezi.

Cu stima,

Ion Tarabostes

Ady

Atitudinea celor de la Quickmobile este una de inselaciune prin abuz de incredere. Am incercat sa postez cateva intrebari in ceea ce priveste garanția acordata de ei si nu au aprobat intrebarile mele. Este clar ca isi inseala clientii cu buna stiinta.
In ceea ce priveste ANPC-ul, nu va puneti prea multe sperante. Cel mai bine protejati-va singuri si va va fi bine. In orice situatii contactați reprezentantele din Romania si verificati inainte de achizitie felul garanției. Inafara garantiei care poate fi romaneasca de 2-3 ani, europeana asigurata cel putin 1 an de reprezentantele din Romania, sau garantie inafara UE, adica fara garantie, puteti avea si alte surprize. De exemplu, la telefoane si tablete, daca produsul este unul destinat pt Asia, Africa, … Antarctica :), e posibil sa gasiti in magazin play cai verzi pe pereti.

Marian

Am comandat prin MarketPlace-ul eMag un telefon iPhone 6s. Am lasat fata si sotia sa se ocupe de problema deoarece sunt foarte ocupat cu treburi , serviciu , etc.
Efectiv nu am timp. aveau banii , resursele , etc si au dat comanda fara sa vada acolo – Comercializat de Quick Mobile. Oricum , nu au facut sapaturi si nici nu au banuit ca ar fi probleme . Nici prin varful mintii nu ne-a trecut sa cauta despre Quick Mobile pe internet.
In fine, se face comanda , vine produsul , totul ok! In circa trei luni pica modemul dispozitivului. Comanda a venit pe 05.07.2017 si problema sa manifestat pe 19 octombrie 2017. Contactam Service Return , ne pun sa trimitem dispozitivul cu toate harnasamentele . Inainte facem o poza . Taman se apucase iPhoneul sa treaca la iOS 11.0.3 insa am poze cu telefonul in stare impecabila.
Il trimit , in certificat scrie ca data receptiei propriu zise este AWB-ul de la curier , asadar cu data de 23.10.2017 incepe perioadade garantie.
Urmeaza o perioada de acalmie si brusc pe 02.1.2017 primesc email ca au nevoie de contul de AppStore /iCloud.
Il furnizez cu tot cu parola .
Nu , nu este aceste . Nu se potriveste . Telefonul e blocat . Le arat ca datele de login sunt cele corespunzatoare prin capturi de ecran prin care ma logez in AppleID pe platforma WEB si iCloud.com tot cu aceleasi date de logare. Numai ca activase fata autentificarea in doi pasi. Trebuia sa primeasca un SMS sau mail pe contul ei sau pe telefon cu un PIN format din 6 cifre cu ajutorul caruia intrau in DashBoard.
Buuuuuun! Intru in Dashboard , arata cu screenuri ca e contul valid , si ca pot naviga in voie in setari , ba chiar elimin telefonul din iCloud si din Gasire Telefon tot prin pagina web. Ii anunt ca este deblocat si pot umbla.
Nu – Va trimitem telefonul spre deblocare. Intre timp am inceput sa banuiesc cate ceva dupa lumbajul adoptat de cei de la relatii cu publicul. Un tip Ionut M imi spune ca ” daca erati atat de specialist deblocati telefonul „. Intamplator lucrez in cadrul unei institutii de stat in departamentul IT&C. Cunosc de toate . De la Windows , Linux , Solaris , etc .
Le spun ca nu asa trebuie sa abordeze problema.
Initial ma abordase o domnita Andrada L .Cand avazut ca nu mai face fata cu noianul de informatii tehnice , pac transfer la Ionut M, cand Ionut a epuizat , inclusiv o jignire subtila , a plasat problema unui anume Paul care iar se apuca sa ma abureasca.
Ii explic ca , telefonul NU va fi primit retur si se va intoarce asa cum a venit spre ei. Sa nu il trimita de pomana inapoi ca nu il voi primi. Banuiam eu ca undeva au lasat ei o zgarietura , o picatura de lichid subtila ce coloreaza acele mici punctulete interioare din alb in roz si atunci pa . Aveau de ce se lega. Ati scapat telefonul , anulam garantiaaaa. Neeeeeaaahhhh!!!!!
Ma suna agentul de la Fan Courier si spun ca nu primesc coletul . Sa plece retur. Zis si facut!
Le comunic acest aspect . Si primesc un e-mail :

Service-Return.com
To Marian
Nov 10 at 12:12 PM
Hello,
Thank you for choosing Service Return, your warranties manager.
Your service application has been registered.
Ticket number: YNL-158860
A courier will contact you as soon as possible to pick up the product.
Your contact details:
Last and first name: Marian Fusaru
E-mail: xxxxxxxxxxxx@yahoo.com
Phone: 0763xxxxxx
Prepare the package before the courier rings your doorbell, following this tutorial. To speed up the repair, we recommend you to deactivate your passwords and accounts and to back up your photos, music and apps.
Have a lovely day,
The Service Return Team

–––––––––––––––––––––––

Ma apuca bazdacii si incep investigatiile sa vad daca Service Return este al Quick Mobile.
Whois pe numele de domeniu :

Domain Name: SERVICE-RETURN.COM
Registry Domain ID: 1926807085_DOMAIN_COM-VRSN
Registrar WHOIS Server: whois.PublicDomainRegistry.com
Registrar URL: http://www.publicdomainregistry.com
Updated Date: 2017-04-10T07:41:58Z
Creation Date: 2015-05-08T11:17:22Z
Registry Expiry Date: 2018-05-08T11:17:22Z
Registrar: PDR Ltd. d/b/a PublicDomainRegistry.com
Registrar IANA ID: 303
Registrar Abuse Contact Email: abuse-contact@publicdomainregistry.com
Registrar Abuse Contact Phone: 1.2013775952
Domain Status: clientTransferProhibited https://icann.org/ep…nsferProhibited
Name Server: NS1.EURONS.RO
Name Server: NS2.EURONS.RO
Name Server: NS3.EURONS.RO
Name Server: NS4.EURONS.RO
DNSSEC: unsigned

Aici dau de cei de la EURONS.RO

http://www.eurons.net/contact.php
CAMSCAPE SERVICES SRL
Registration no.: J40/10638/1996
VAT: RO9030528
Address: 14A Petru Poni st, Sector 1
Bucharest, Romania
Phone: 4 021 223.01.75
Fax: 4 021 222.55.98

……………………………………………………………………………………………….

Mai departe ….. ping pe domeniu $ ping http://www.service-return.com
Surprize , surprize , ia vedeti de unde vin pachetele :

64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=9 ttl=55 time=31.8 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=10 ttl=55 time=29.9 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=11 ttl=55 time=28.7 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=12 ttl=55 time=77.6 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=13 ttl=55 time=30.8 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=14 ttl=55 time=28.7 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=15 ttl=55 time=32.0 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=16 ttl=55 time=30.8 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=17 ttl=55 time=29.8 ms
64 bytes from mail.quickmobile.ro (86.105.220.220): icmp_seq=18 ttl=55 time=37.8 ms

––––––––––––––––––––––––––––––

Merg Mai departe si daudin consola linuc un whois pe IP

$ whois 86.105.220.220

% This is the RIPE Database query service.
% The objects are in RPSL format.
%
% The RIPE Database is subject to Terms and Conditions.
% See http://www.ripe.net/…-conditions.pdf
% Note: this output has been filtered.
% To receive output for a database update, use the „-B” flag.
% Information related to ‘86.105.220.128 – 86.105.220.255’
% Abuse contact for ‘86.105.220.128 – 86.105.220.255’ is ‘abuse@ip.ro’
inetnum: 86.105.220.128 – 86.105.220.255
netname: ELECTRO-DISTRIBUTION-SRL
descr: Electro Distribution SRL
descr: Str. Ferastraului, nr. 28
descr: Baia Mare Maramures 430404
country: ro
admin-c: IG2661-RIPE
tech-c: IG2661-RIPE
status: ASSIGNED PA
remarks: Registered through http://www.ip.ro/ip.html
mnt-by: RO-MNT
mnt-lower: RO-MNT
mnt-routes: QUICKMOBILE-MNT
created: 2016-12-15T06:32:58Z
last-modified: 2016-12-15T06:32:58Z
source: RIPE
person: IONUT GHIT
address: Electro Distribution SRL
address: Strada Ferastraului nr. 28-30, 430163
address: Baia Mare Maramures Romania RO
phone: 40-262-216440
nic-hdl: IG2661-RIPE
mnt-by: QUICKMOBILE-MNT
created: 2014-09-01T07:56:18Z
last-modified: 2014-09-01T07:57:39Z
source: RIPE # Filtered
% Information related to ‘86.105.220.0/24AS59852’
route: 86.105.220.0/24
descr: Electro Distribution SRL
origin: AS59852
mnt-by: QUICKMOBILE-MNT
created: 2015-12-03T10:06:06Z
last-modified: 2015-12-03T10:06:06Z
source: RIPE
% This query was served by the RIPE Database Query Service version 1.90 (BLAARKOP)

––––––––––––––––––––––––––––––––––

Ma interesez la Apple , Garantia aia internationala de 1An de la apple inexistenta.
Discut la Noumax , QuickMobile nu este reseller autorizat Apple ceea ce inseamna ca NU VETI beneficia de garantia internationala e 1An Apple si nici de cea de 1An de producator. Adica . Vor face TOT posibilul sa se spele de maini de voi.
NU stiu daca voi rezolva ceva cu OPC-ul insa intentionez sa merg mai departe cu OPC-ul

Ah. era sa uit.
Dupa ce le dau mail cu informatia de mai sus , pac ma contacteaza careva – Paul . Omul de legatura.
ca este un mail generat automaaaat si ca o fi si o pati dar nimic concret despre telefonul meu.

Ii intreb daca sunt reselleri autorizati . Nici un Raspuns.
Ii intreb la ce Service Autorizat au trimist telefonul. Iar nici un raspuns.

Maimult , Sunt sunat si luat l aintrebari ca cine imi scrie mailurile si se insista pe treaba asta de cateva ori la telefon. Pina acolo au ajuns. Ii sun eu pe numarul ala cu apel taxabil de 1,5 euro/ minut TVA si nu raspunde nimeni si brusc acum primesc telefon De pe Acel numar.

Ca cine imi scrie mie mailurile ? Ca am zis ca nu ma pricep ……. Si cum am facut sa deblochez telefonul de la distanta. Atunci m-am convins de profesionalismul lor.

Cel ce se ocupa de e-commerce la ei este – https://www.facebook.com/ionutghit

Ionuţ Ghiţ – Head of E-Commerce la Quickmobile

In mod cert stie dedesubturile.

Asa ca shoot!

Ieri am facut reclamatie la OPC.
Orice scriam comentaru pe pagina lor de facebook in care ii intrebam de Eligibilitatea telefoanelor iPhone X ca si SN si IMEI pe garantia internationala Apple se solda cu stergerea postarii si blocarea.

Singurul om caruia nu i-au sters postarea a fost Sales Managerul de la Apcom – Unicul distribuitor autorizat Apple in Romania.
Restul sunt reselleri.

LG , Samsung si Huawei s-au dezis de ei.
De la Apple am pozitia oficiala ca , QuickMobile nu figureaza in baza lor de date ca Apple Reseller.

https://www.zoso.ro/…mbari-garantii/
https://www.gadget.r…ne-din-romania/
https://www.gadget.r…de-quickmobile/
https://www.gadget.r…de-quickmobile/

Asa ca – Service-Return = Quick Mobile ( dupa cum am aratat mai sus ) . Adica servicii de rahat!

Deja am scris o postare kilometrica .

PS: Ieri am fost sunat de eMag sa ma intrebe daca sunt multumit de serviciile lor.
Pfuai de capul meu ce a fost la gura mea .

Idea este ca asta intra la capitolul Inselaciune si Inselaciune in forma continua.
Refuza sa dezvaluie care este unitate de Service la care a ajuns telefonul meu. Desi am dreptul Legal sa stiu.
Refuza sa imi furnizeze fisele de service . Cea de Receptie cu constatarea defectului si Fisa de reparatie. Pauza
Le solicit filmarile cu receptiacoletului meu , deoarece asa sustin ei pe site , ca filmeaza receptia coletelor. Idem.

Pot posta si capturi de ecran , etc , etc , Convorbirea cu cei de la Service-Return in care sunt luat la intrebari in legatura cu persoana care imi scrie mie emailurile catre ei. Ca as fi zis ca nu ma pricep la inceput si acum brusc vin cu chestii tehnice.
Uneori e bne sa inseli in aparente pina la proba contrarie.

Marian Fusaru

FERITI-VA de QUICKMOBILE ca naiba de tamaie!

Jones

Salutare, oameni buni !

Tind sa cred ca acest Quickmobile chiar da “kick” numerosilor cumparatori.
Mai precis ei cumpara produse din Aliexpress si apoi le vinde pe Emag (cazul meu).

Stau si ma intreb cum se complac sefii Emag in acest parteneriat care nu le face cinste deloc !
Dar sa va spun povestea mea. Reala , din pacate.

Spre marea mea bucurie, gasesc un telefon Samsung octa core, 32 GB , camera cu multi pixeli… Zic, e bun, excelent chiar pentru ceea ce imi trebuie mie.
Si ca orice om normal, bucuros, astept livrarea.
Suspiciune de la bun inceput, in timp ce alti furnizori trimiteau msg., ma sunau chiar privitor la livrarea produselor lor si, pentru sume derizorii, acești Quick (un adevarat kitch ) ,nici nu se sinchiseau.
Intru-un final, respectiv dupa 2-3 zile de la comanda, primesc (ura!) un sms cum ca minunata comanda va fi livrata in termen de 7 zile.

Luni 29 ianuarie, primesc in sfarsit coletul ( un curier zaharisit si plin de el ), il deschid si Surprise !!!
Incarcator valabil outsite U.E., bateria posibil non detasabila. Ma uit la tel., da, superb, insa cum il desfac?
Sun la Quick ore in sir si vorbesc singura sau cu robotul . Gasesc in sfarsit, pe FB un user Quick care imi raspunde , atentie !
“V-am trimis incarcator pentru o eventuala calatorie out Ro!!! ” .
Pe bune ?!? Mai, sa fie, dar m-ati “cadorisit” tare rau !
Si ma sfatuieste sa trimit email, pentru ca telefonic sunt deosebit de solicitati. Hmm, cred si eu , cu atatia cumparatori nemultumiti , te ascunzi si-n gaura de sarpe!!!

Ce ma sfatuiti sa fac?

Un incarcator original din reprezentanta costa 90 roni.
Si asta dupa ce am achizitionat folie si flip.
Deh, obrazul subtire cu cheltuiala se tine !

Va multumesc anticipat ! :)

NU QUICKMOBILE

NU cumparati de la quickmobile.. sunt cei mai mari tepari cand vine vorba de garantie!!!!!!!!!!!!!

ANTONIA

Preluare rapida a comenzii si distribuirea produselor intr-un timp foarte scurt.

ion

Recomand magazinul. Profesionisti. Produse de calitate.

Florin

Salut, am intrat si eu in clubul celor tepuiti de Quick Mobile! Din pacate au avut cosimtamantul celor de la Emag! Am cumparat doua Samsung J7 pro prin Emag market place la interval de 1 luna unul de celalat! Al doilea telefon trebuia sa fie cadou, l-am primit in ianuarie de la curier si a intrat in posesia noului propietar in februarie cand a venit in tara! La desfacere cutiei am avut surpriza sa constatam ca telefonul nu avea folie pe el, era gata configurat si avea urme de praf pe el! Am trecut peste aceste “neajunsuri” dar am constatat ca telefonul are o problema cu incarcarea, se incarca foarte greu cam 8 ore dura un ciclu complet! ( mentionez ca aveam experienta cu primul telefon care era ok, se incarca full in aproximativ 50 minute). Am fost la service-ul Samsung de la Apaca cu gandul ca in 15 minute se va rezolva problema si ” cadoul” va fi adus la viata! Acolo ni s-a spus dupa ce au verificat telefoanele ca nu ne pot ajuta deoarece sunt fabricate pentru piata asiatica!!!! Am revenit cu apel la Quickmobile si Emag dar fara nicun rezultat ne ofera ca rezolvare trimiterea in service-ului din Baia Mare! Mai mult decat atat ca sa iei legatura cu celebrul service de la Baia Mare ( Service Return) trebuie sa ai un card de client care costa daca nu ai te costa 1.5 eur minut apelul! Le-am facut plangere celor de la Emag pentru ca nu anunta clientii ca vand telefoane destinate altor piete si nu cea europeana si celor de la Quick mobile pentru vanzarea unui telefon nefunctional!

aLEX

Produsul primit de mine a fost un produs resigilat, stricat. Am încercat să fac retur, dar nu a fost acceptat și a fost amânată procedura până a ieșit din perioada de 30 zile de returnare.

Serviciu cu clienții inexistent.

Adrian

Nesimtirea celor de la quickmobile fata de clienti si dispretul fata de lege este maxim!!!

Mirela

QuickMobile șantajează jurnaliștii pe motiv că telefoanele testate au urme de uzură
Totul a pornit când Vlad Andriescu de la Adevărul a primit de la QuickMobile un Galaxy Note 4 pentru a-l testa. Cei de la QuickMobile au trimis zeci de emailuri oferind telefoane iPhone 6 și Note 4 la test, inclusiv eu am primit (dar nici n-am răspuns), și multe telefoane au circulat de la ei, inclusiv câteva campanii probabil pe bani menite să le spele imaginea.

După ce a returnat telefonul, cei de la QuickMobile i-au trimis lui Vlad un email în care îi spuneau că telefonul are urme de uzură excesivă și că a suferit un șoc mecanic, așa că există două variante: fie le plătește telefonul, fie le oferă “publicitate relevantă” în secțiunea Tech a ziarului Adevărul.

La întrebarea “ce înseamnă publicitate relevantă?”, cei de la QuickMobile au cerut acces la datele de trafic ale site-ului Adevărul, urmând să le analizeze și să decidă ei cam ce înseamnă “relevant” în acest context.

ANTONIA

Nu cred ca exista un alt magazin care sa trateze clientii cu un asa mare dezinteres!!!

IRINA

Fugiti de QUICK MOBILE!

ciprian

QUICK MOBILE LIVREAZA PRODUSE UZATE SI LOVITE IN LOCUL UNUI PRODUS NOU
Am comandat produsul Xiaomi Mi Max Dual Sim 64GB LTE 4G Auriu si am primit un produs uzat si umblat in el.
L-am returnat si tot eu primesc raspuns ca :produsul nu se afla in starea de la vanzare: prezenta lovituri pe carcasa in colt stanga sus si pe marginea ecranului
Problema este ca nu l-am verificat atent in ziua in care am primit coletul>
Rezultatul: produsul trimis de ei care era uzat si lovit mi l-ai returnat reclamand ca eu am facut acest lucru
Buna ziua,
Va multumim ca ati ales Quickmobile!
Intelegem situatia dvs. insa dorim sa va precizam urmatoarele: produsul livrat catre dvs. a fost receptionat in depozitul nostru in data de 19.07.2016 seara iar in data de 20.07.2015 a fost trimis catre dvs. sigilat, insotit de garantie si factura, urmand sa ajunga la destinatie in data de 21 iulie.
Produsul a fost receptionat de catre partenerul nostru Service Return cu defecte vizuale, produsul nu se afla in starea de la vanzare: prezenta lovituri pe carcasa in colt stanga sus si pe marginea ecranului. Pentru ca returul dvs. sa fie acceptat, conform legii, vi s-a oferit un cost de diminuare de 749.95 lei.
In cazul in care nu sunteti de acord cu acest cost, aveti posibilitatea sa-l redirectionati catre service pentru solutionarea erorilor tehnice.
Pentru mai multe detalii avem rugamintea sa luati legatura cu partenerul nostru Srvice Return.
Cu stima,
Alexandra M. / Oricand la dispozitia ta!
( 40) 362-088.988 / info@quickmobile.ro
QuickMobile Romania
Bd. Bucuresti nr. 118, 430013,
Baia Mare, Romania
http://www.quickmobile.ro

ciprian

Teapa pe fata quick mobile si service return srl!
Am cumparat un telefon de la quick mobile cu garantie 2 ani si am platit suplimentar garantie extinsa 1 an.

Produsul telefon G3 Dual Sim 32GB LTE 4G Auriu are modulul wifi defect . Produsul este cumparat de la QUICKMOBILE cu service SERVICE RETURN SRL BAIA MARE iar cei de la service nu vor la il repare.

Buna ziua,

Va multumim ca ati apelat la Service Return!

Produsul dumneavoastra LG g3 32gb D858HK auriu inregistrat cu fisa service: UCQ-167855 nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul partener autorizat deoarece acestia au constatat ca produsul prezinta socuri mecanice (colturi lovite) ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator.

Service-ul partener autorizat ne-a informat ca insumarea acestor factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului, asadar, produsul nu se mai afla in garantie.

Produsul poate fi remediat de catre service-ul partener autorizat numai în regim postgarantie si implica un cost de reparatie estimativ de 1040 lei (TVA transportul fiind inclus) care presupune inlocuire placa de baza carcasa, in limita disponibilitatii componentelor la SAP, pentru aceasta reparatie beneficiind de o garantie de 90 zile.

Pentru efectuarea reparatiei de catre service-ul partener autorizat in regim de postgarantie este necesara solicitarea sau acceptul expres din partea dumneavoastra, pe care va rugam sa ni-l comunicati pe e-mail la help@service-return.com

In cazul in care nu aveti acces la internet, Service Return va pune la dispozitie numarul de telefon 0903760703 (tarif 1,5e/minut in cazul in care ati optat pentru garantia standard) sau numarul de telefon fara suprataxa pe care l-ati primit odata cu achizitionarea garantiei extinse Tech Care.

In cazul in care nu ne veti contacta în 48 de ore de la primirea acestui e-mail, vom aprecia ca nu doriti efectuarea reparatiei in regim postgarantie si va vom expedia produsul prin curier. De toate aceste operatii logistice se ocupa Service Return, fara nici un cost din partea dumneavoastra.

În atasament veti gasi pozele produsului, trimise de service-ul partener autorizat, conform constatarii.

Pentru mai multe informatii despre operatiile efectuate in service-ul partener autorizat puteti verifica statusul reparatie urmand link-ul urmator: http://www.service-return.com/urmareste-reparatia sau trimitand un e-mail la adresa help@service-return.com

Totodata, daca constatarea service-ului partener autorizat va nemultumeste, puteti sa ne solicitati o contraexpertiza trimitand un e-mail la expert@service-return.com. Acest serviciu oferit de catre Service Return ofera posibilitatea de a trimite produsul dumneavoastra catre un al doilea service partener autorizat pentru a face verificari suplimentare si amanuntite cu privire la pierderea garantiei. Costul acestui serviciu este de 299 lei (T.V.A. inclus).

Daca al doilea service partener autorizat infirma cele constatate de primul service partener autorizat, atunci dumneavoastra veti primi un produs nou cu minim aceleasi specificatii tehnice precum cel dinainte plus taxa de 299 lei, iar noi, Service Return, ne vom indrepta catre primul service partener autorizat pentru recuperarea prejudiciului.

Daca al doilea service partener autorizat confirma cele mentionate in prima constatare, atunci va vom trimite inapoi prin curierat rapid produsul, neimplicand costuri suplimentare din partea dumneavoastra.

Serviciul de contraexpertiza se activeaza dupa plata acestuia.

O zi frumoasa,

Horea

Astia-s printre cei mai mari tepari din Romania

Theophill

Oamenii astia de la quickmobile sunt din alt secol! Dupa ce a trecut termenul de 1 – 7 zile lucratoare pentru a-mi livra produsul, acestia imi trimit un sms si scriu: comanda in asteptare. Normal ca e in asteptare… trecusera 8 zile. Stai cu robotul in telefon o gramada! Raspund foarte greu! Am screenshot cu apelul deschis timp de o ora si nu am primit raspuns! Evitati cat puteti aceasta firma neserioasa! Rusine lor, care in a 9-a zi lucratoare imi raspund la telefon in jurul orei 9: 20, in conditiile in care am apelat imediat ce s-a schimbat de la 8: 59 la 9: 00 si imi spun ca aveau de gand sa ma sune astazi sa imi comunice faptul ca nu mai au telefonul in stoc si ca nu mai pot face rost de produs. Vai de voi! Va voi face reclama proasta cu orice ocazie! Auziti, imi ofereau un voucher in valoare de 50 lei pentru inconveniente! Vai de voi si 50 lei-ul vostru! Uitati-va la statisticile lunare si parerile oamenilor! Se pare ca din Martie pana in Iulie sunteti doar in scadere! Daca in Iulie aveti o stea, pe August probabil nu meritati nici una!

Andrei

Este ok daca vrei sa cumperi produse pana in 50 lei de genul huse, cabluri, accesorii.. , Daca vrei un smartphone sau ceva mult mai scump, cauta in alta parte, chiar daca pretul pare tentant. Ai mai multe sanse pe olx sa primesti produsul intreg si sigilat decat sa il primesti de la ei. Daca ar putea cei de la QM sa imi stearga acest comentariu, ar face-o, pentru ei e o obisnuinta sa faca acest lucru la ei pe site, nu cumva sa le patezi „imaginea” lor.

stef

Acum 4-5luni am achizionat un aspirator Xiaomi Roborock cu garantie extinsa 2ani (in total 4 ani garantie). S-a stricat (acumulatorul nu se mai incarca), l-am trimis in garantie catre Service Return care desi trebuie sa rezolve in 5 zile (conform cardului de garantie extinsa) au inlocuit produsul in aprox 20 de zile (3aug->22 aug).
Dupa ce am primit produsul am observat ca lipsea cardul de garantie din pachet, asa ca am dat mail. Raspunsul Service Return:

„Buna ziua,
Dupa cum a fost specificat si in e-mailul anterior:
Garantia extinsa a fost valabila pentru produsul achizitionat initial.”

Eu am achizionat un singur produs cu garantia aferenta. Sa inteleg ca daca se strica de 3 ori am cumparat 3 produse?

Am facut sesizare la ANPC, astept solutionare.
Concluzie: NU recomand QuickMobile.ro si Service Return / NU cumparati de aici! (nu mai zicem de suport telefonic de 1,5Euro /min)

[…] Quickmobile.ro […]

Av3k

Nu va cumpărați telefon de la ei. Cautați alte variante, nu mergeți pe calea asta.

Din păcate nu asigura service autorizat, și nici măcar specializat. Garantia se face prin service-return. com.
Este suprataxa la apelare daca doriti sa ii contactati telefonic. Raspunsurile prin e-mail sunt inutile si prin metoda copy-paste cu texte prestabilite.

Daca solicitati o reevaluare, va cer suprataxa de 300 lei tot la un service de-al lor.

Se pare ca au intelegeri cu ANPC din Baia Mare, pentru ca nu am reusit sa rezolv problema nici acolo. Am primit niste raspunsuri automate si aberante. Ceva de genul: in al doilea raspuns au specificat ca au gresit primul raspuns dar este valabil tot ce au scris acolo. Birocratie.

Am dat telefonul in service, nu lumina displayul. L-au reparat in garantie, dar din pacate au lipit ecranul cu banda dubluadeziva si puncte fine de silicon, fara nici un fel de izolatie. La prima umezeala se aburea camera foto. Dupa cateva zile l-am trimis din nou in service, au spus ca a fost utilizare necorespunzatoare si l-am primit inapoi nereparat.

Din pacate prima lor reparatie a fost defectuoasa,

bogdan

Fugiti de Quickmobile.
QM propun spre vanzare produse pe care nu le au doar pentru a-ti lua banii. Nu au produsele afisate. Preturile mici provin din eludarea taxelor prin aducerea marfii de pe piata gri si tocmai de aceea nu pot acorda garantie.Pur si simplu sfideaza clientul pentru ca sunt protejati de ANPC Baia Mare, e un fel de Cosa Nostra locala de Baia Mare patronata de clanul TIBOC care a facut milioane prin tepuirea clientilor de buna credinta.

cimpi04

Am avut noroc că am citit păreri despre nemernicii ăștia imediat după ce am comandat. Odată cu reducerile de Black Friday m-a tentat oferta lor la Pocophone F1. Preț de 1400 de lei, foarte convenabil pentru ce oferă telefonul și foarte convenabil comparativ cu celelalte prețuri. Am observat faptul că livrarea se face în 7 zile, ceea ce mi s-a părut de neam prost din moment ce o mai și plătesc tot eu. Dar am trecut cu vederea și am plasat comanda. Fericit că am făcut afacere merg și-mi văd de treabă. În week-end am tot verificat statusul comenzii care a rămas blocat pe „Comandă trimisă la furnizor”. Abia atunci am înțeles că ei aduc produsul în momentul plasării comenzii. Am dat o căutare pe Google referitor la ce crede lumea despre ei. Multe persoane se plângeau că au fost țepuiți cu schema asta: Tu plătești, ei trimit comanda, furnizorul nu are produsul, ei îți oferă un alt produs sau ceva resigilat cu reducere de 50 de lei. De teamă să rămân fără telefon am încercat să iau legătura cu ei, dar pe site-ul lor nu există niciun număr de telefon la care poți suna. La e-mail mi s-a răspuns să aștept să confirme furnizorul comanda. Când i-am întrebat cam cât timp îi va lua furnizorului să verifice stocul nu mi s-a mai răspuns. După care am încercat să vorbim și pe facebook. Același tratament – răspunsuri automate, interes zero. Când i-am rugat să îmi dea un număr de telefon unde pot lua legătura cu ei mi s-a spus că respectivul angajat nu știe niciun număr de relații cu clienții și singura posibilitate este e-mailul. Scârbit de atitudinea de căcatcu care își tratează clienții anulat comanda în a 6-a zi și am comandat de pe CEL.ro la 1500 lei. Comanda a fost confirmată și ridicată a doua zi.

Mihail

Am avut un telefon cumparat de la ei – Motorola. L-am trimis in service in garantie (a propos, nu va mai cumparati Motorola, pentru ca e o mizerie de cand l-au cumparat chinezii). Au refuzat garantia pe motiv ca telefonul a fost lovit, bla bla si nu mai pot oferi garantie – mi-au trimis niste fotografii cu telefonul. STUPOARE – NU ERA TELEFONUL MEU, dar asa cum au spus si altii, nu ai cu cine vorbi acolo. Mi-au dat o factura proforma pentru reparatie de 1300 lei (ulterior l-am reparat cu 370 lei! !! ). Am primit telefonul (era al meu, dar fireste nu era cel din fotografie). Va imaginati cat sunt de ticalosi, sa faca o fotografie altui telefon doar ca sa nu ofere garantie. Feriti-va cat puteti de ei, mai ales ca au preturi enorme. Am cumparat un smartwatch fiului meu, cu 2199 lei, iar la ei este 3054! !! Sper sa va foloseasca comentariul meu

Calin

Neseriosi! Interpreteaza cum vor returul unui produs defect, care nu functioneaza in parametrii normali.

Am cumparat purificator aer xiaomi care avea senzorul blocat pe o anumita valoare 001. Aceasta eroare este cunoscuta si discutata pe internet. Dupa discutii pe mailuri cu dovada mea video, nu s-a ajuns la nicio intelegere.

„Specialistii” lor au verificat produsul si concluzia a fost ca produsul functioneaza, prin urmare s-a interpretat returul ca pe unul normal, oamenii pastrand banii aferenti transportului.

Raul

Am cumpărat acum aproape un an un telefon de la quickmobile iar recent am avut o problema cu difuzorul de la telefon, l-am trimis în service cu garanție si am fost mirat că in 3 zile mi-au rezolvat problema la telefon. Am fost plăcut impresionat de rapiditatea rezolvării problemei, telefonul funcționează acum foarte bine.

ionut

Nu mai cumparati nimic de la QuickMobile sau Service-Return!
Sunt niste hoti si sarlatani! Au preturi mai mici pentru ca produselor lor nu au garantie de la Producator, iar prin intermediul Service-Return incearca sa le repare pe la diverse service-uri din Baia Mare. Dar, inainte de toate, daca ai o problema, cauta orice motiv pentru a iti spune ca produsul a iesit din garantie, iar costul reparatiei este aproape cat produsul nou.
Asa am patit eu.
In mai 2018, am cumparat de la QuickMobile un telefon Samsung Galaxy Note 4 Duos, la pretul de aproximativ 1200 lei. Telefonul este facut doar pentru piata din China.
Garantie se ofera doar de catre Service-Return la Baia Mare. La inceput mi s-a parut destul de dubios acest lucru, dar mi l-am asumat.
Exact la aproximativ 1 an de la ultilizare, telefonul a inceput sa se blocheze si sa se restarteze singur; mai aveam garantie 1 an, asa ca am urmat procedurile de la Service-Return si am trimis prin curier telefonul deoarece mai aveam inca 1 an de garantie (asa ziceau ei). Ca o precizare suplimentara, cand am cumparat telefonul, am primit prin email factura si certificatul de garantie; acesta din urma nu arata deloc a certificat de garantie; era doar denumirea pdf-ului asa, iar continutul era sub form de reguli prin care eram instiintat ce sa fac si ce sa nu fac.
Dupa cateva zilele am primit mesaj ca telefonul a fost receptionat la Service-Return si ca va fi trimis unui service autorizat. Email-ul era semnat foarte simplu cu numele Paul, reprezentat Service-Return. Mi s-a parut dubios pentru ca era doar simplu Paul, fara nu nume de familie, fara date de contact etc. M-am uitat pe site-ul Service-Return si am vazut ca singurul numar de telefon de contact era unul la care trebuia sa platesc 1,5euro TVA pe minut. Mi s-a parut iar suspect. Primeam un numar de contact normal, doar daca plateam extra garantie, 3 ani sau 4 ani.
Dupa o zi, m-a sunat cineva de la ei (de pe un numar normal) ca sa imi propuna sda imi extind garantia, dar nu am vrut si l-am intrebat cum e cu produsul meu. Mi-a raspuns ca se ocupa alt departament si sa astetp.
Am asteptat si dupa cateva zile am primit un email prin care mi se solicita modelul de deblocare al telefonului (eu nu l-am resetat pentru ca am vrut sa ramana in starea in care era). Am trimis un mail cu un fisier atasat cu modelul de deblocare.
Dupa alte cateva zile, am primit un nou mail tot de la „Paul” prin care imi spunea ca imi trimite in 24 de ore telefonul inapoi, fara interventie deoarece nu i-am raspuns la email. Am trimis un nou email (m-am chinui sa fac modelul de deblocare cu stelute in corpul mail-ului ca nu mai trimit ceva atasat), am sunat si la qiuckmobile si i-am pus si pe ei in CC.
Peste alte cateva zile ma suna d-l Paul si imi spune ca nu i-am trimis modelul de deblocare; i l-am comunicat telefonic, a fost ok. (tot de pe un numat de telefon normal ma sunase; am incercat sa sun inapoi pe acel numar, dar nu putea fi sunat).
Dupa alte cateva zile, am primit un ultim mail prin care mi se comunica faptul ca telefonul este iesit din garantie pentru ca avea niste zgarieturi in colturi, iar placa de baza era defecta (acele zgarieturi au fost provocate de o cadere la 1-2 luni de la achizitionare, iar placa de baza s-a defectat la 12 luni de la achizitie). Mi s-a propus o reparatie la pretul de 932 lei, precum si posibilitatea unei contraexpertize tehnice la pretul de 299 lei la un alt service autorizat (bineinteles gasit tot de ei), care sa imi certifice daca primul service are dreptate sau nu. In caz ca gresise primul service, Service-Return se obliga ca imi gaseasca un alt telefon cu caracteristici similare si sa mi-l dea gratuit); in acest nu mai putea sa imi repare placa de baza……..
Asa ca am renuntat la telefon si la serviciile lor…..
M-au pacalit…..asta e…dar am zis sa scriu review-uri peste tot astfel incat lumea sa nu mai cumpere de la acesti hoti, care fura…..banuiesc ca avand legea de partea lor….
Intre timp am mai studiat problema pe internet si am aflat ca nu sunt singurul pagubit de acesti hoti….e o practica frecvent, iar alte persoane chiar au depus sesizari la ANPC…bineintles fara succes…

Viorel

Am comandat acest produs si am primit cantar Honor nu Huawei.
Cantarul nu se poate conecta cu aplicatia sub nici o forma (am incercat de pe 3 telefoane).
Am contactat prin email Quickmobile de 2 ori si am primit raspunsuri evazive.
Am primit cantarul in 11 zile nu in 7 cum scrie pe site – mi s-a rapuns ca sunt 7 zile lucratoare dar asta nu scrie nicaieri pe site (aceasta problema nici nu o luam in seama daca toate celelalte lucruri erau in regula).
La faptul ca AM PRIMIT ALT PRODUS mi s-a rapuns ca Honor este o ramura a companiei Huawei; Stiam asta dar eu am comandat Huawei nu Honor.
Am primit instructiuni doar in limba chineza in pachet.
La cererea mea de a returna produsul mi s-a raspuns sa urmez procedura de pe site – adica sa mai platesc 24.9 lei pentru a returna un produs pe care nu l-am comandat si care nu functioneaza.
Si uite asa, cu „ajutorul” Quickmobile m-am ales cu un cantar de baie simplu pentru care am platit in total 154 ron.

cosmin910

Am comandat u telefon si a venit dupa mai mult de o saptamana.
raspunsul a fost: este pe drum.
Apoi am cosnatta ca telefonul are probleme.
Intr-un final cand nu am mai rezistat am facut comanda la service-ul lor si nimic, nu s-a intamplat.
Le-am scris si mi-au raspuns ca or sa contacteze alta firma de curierta, chipurile!
Au comandat, am primit mail cu comanda de ridicat si nimic.
Am sunat si au zis ca vor contacta pe curier, in final a venit.
Au verificat telefonul si ca si la late firme, cel sau allview, repede au tras concluziile:
– cineva a umblat in el ca nu mai are sigiliu. Habarnam daca avea de la primire acest sigiliu!
– a fost lovit. Dar el a avut din prima zi hisa tip carte in toc de silicon de jur imprejurul marginii si folie de sticla pe ecran mereu.
Deci cum de a fost cu probleme, cand are probleme de soft ca se blocheaza si cu simm-urile cu cartela vodafone.
L-au scos din garantie!
Si daca vreau sa il repar sa dau vreo 680 lei si daca vreau contraexpertiza, ACESTA SE FACE NUMAI IN SERVICE-LE AGREATE DE ei!
dECI POTI AVEA INCREDERE?

SI SUNT SI MARI MINCINOSI: VAND TELEFOANE SAMSUNG, IN SPETA, CARE SUNT FACUTE PT ASIA! !! !! !! !!

AM VERIFICAT LA REPREZENTANTA SAMSUNG DIN BUCURESTI,. CARE NU MI-L REPARA CA NU ESTE TELEFON PT EUROPA/ROMANIA! !! !

sI EI STIU ASTA! !!
AM INCEPUT O CAMPANIE DE ADEVAR PE TOATE SITE-LE CU REFERIRE LA QUICKMOBILE!

Marin

Dacă ai probleme cu vre-un produs mai degrabă reușești în piața sau în târg sa rezolvi problema, cu ăștia nu ai nici o șansă! Au produse de regulă cu 50lei, 100lei, etc, mai ieftine ca cele de pe piață dar NU AI GARANȚIE! Produse lor sunt din alea fabricate pentru Asia sau Africa d-aia sunt mai ieftine!

Ionut

Am comandat un S10 si o husa pentru el cu 6 zile in urma, iar azi am fost informat ca, comanda mea a fost doar parital confirmata, adica doar husa poate sa imi fie livrata, apoi am aflat ca de fapt nici macar nu exista in stoc nicaieri telefonul…
Am asteptat aproape 7 zile cand puteam sa am deja telefonul, urat din partea magazinului, lipsa totala de seriozitate, vand produse pe care nici macar nu le au…

ionut

Gabriel

Incercati sa nu aveti niciun fel de relatie cu firma asta! Odata ce-ati cumparat de la ei nimic nu mai e decurge normal: serviciul clienti, retur, garantie, nimic!.

Paul

Quickmobile aka quickteapa este un magazin special conceput pentru a insela oamenii. Evitati pe cat posibil acest magazin . Ca dovada ca si-au inchis toate magazinele fizice pentru a se ascunde in spatele internetului si a putea da tepe mai usor.

eu_client_suparat

EVITATI ACEST MAGAZIN!!!!
Oricat ati economisi la pretul platit initial, veti pierde mult mai mult daca doriti sa il returnati sau aveti vreodata probleme cu produsul si il trimiteti in garantie.
Am comandat un telefon xiaomi si am primit un telefon destinat pentru China.
Am facut retur la produs si in urma returului mi s-a facut diminuare de cost cu 30% pentru o asazisa urma de soc mecanic care a aparut prin magie la constatarea lor. Evident ca acea urma nu era acolo cand am trimis eu telefonul. Se pare ca acest gen de comportament este uzual, luandu-ma dupa comentariile de pe compari. ro sau alte forumuri independente, si merg atat de departe incat sa anuleze garantii, doar pentru a nu plati costul reparatie.

ANPC scrie pe tine QM, si o sa am grija sa pierzi mai mult decat cei 30% pe care mi i-ai FURAT, asigurandu-ma ca vor fi informati cat mai mult din potentialii tai clienti.

Sorin

Am comandat un telefon XIAOMI Redmi Note 7 Pro Dual Sim 128GB LTE 4G Negru 6GB Ram.
Am făcut comanda pe 04. 08. 2019.
Am primit telefonul pe 19. 08. 2019
15 zile de așteptat.
Telefonul nu mergea cu nici un sim iar WiFi-ul se deconecta după maxim 2 minute. Am dat telefon la Quickmobile de vreo 3 ori (cam o oră 15 minute de fiecare dată de așteptare) să trimită curier. De aici a început aventura. Răspunsul lor a fost:

„Produsul dumneavoastra XIAOMI Redmi Note 7 Pro Dual Sim 128GB LTE 4G Negru 6GB RAM inregistrat cu fisa RGA-15508 a fost verificat de catre personalul nostru specializat de la departamentul retur, iar acesta nu se afla in starea de la vanzare, prezinta carcasa deformata, capac spate zgariat.
Costul de diminuare in vederea aprobarii cererii dumneavoastra de retur este de: 575 RON.
Asteptam raspunsul dumneavoastra cu privire la acceptul costului de diminuare, in caz contrar produsul urmeaza sa fie returnat catre expeditor. ”
Telefonul costase 1150 RON.
Evident că nu zgâriasem telefonul.
Îmi rețineau jumătate din preț pentru un produs cu defect de fabricație.
După 20 de mailuri schimbate în care nu au renunțat, ba mai mult chiar au trimis tel înapoi la mine, i-am reclamat la ANPC.
Ieri mi-am primit banii, toți banii.
Dacă aveți „norocul” să primiți un produs neconform de la ei, singura soluție e ANPC.
Nu recomand.
Își bat joc de clienți.

MariusM

Magazin de țepari. Nu cumpărați de la ei pt că o să regretați. Am cumpărat un telefon de la ei și după o perioadă am avut probleme cu ecranul. Trimis în service de unde mă informează că e placa de baza si încă ceva și că s-a intervenit asupra tel. Cum e posibil așa ceva din moment ce eu nici macar nu am desfăcut capacul din spate al telefonului? Cine minte service-ul sau vânzătorul care apropo am aflat ulterior că mi-a vândut un produs fabricat pt piata Hong Kong, Taiwan etc? Și la câte reclamații au de ce nu-i închide nimeni?

danutz

Se pare ca tot mai multi suntem cei care am fost pacaliti de ansamblul Quickmobile si Service Return (SR) (serviciul de reparatii si garantii)… in urma cu 1 an jumate am cumparat de la ei prin platforma Emag un Oneplus 5T care acum nu mai recunoaste cartela SIM… l-a preluat service-ul lor (SR) si am primit un raspuns copy/paste ca la toti cei care au ajuns cu telefoanele la ei… carcasa indoita… necesita inlocuirea placii de baza, cost 2264 roni in timp ce un telefon nou costa 1850 ! !! !… sunt in curs de finalizare a dosarului de reclamatie la ANPC atat impotriva Quickmobile cat si a service-ului lor Service Return.
Si apropo… dupa contactarea celor de la Oneplus s-a demonstrat ca si telefonul meu este dedicat pietei chineze….
NU CUMAPARATI DE LA QUICKMOBILE

grigore

Am cumparat de la acest magazin un telefon a venit cu bootloader deblocat.
L-am returnat am primit cost diminuare jumatate din pretul telefonului pe motiv ca este zgariat (desi nu era nu a iesit din casa a stat pe birou cateva zile!
Pana la urma am solicitat deblocare de pe contul pe care era blocat (am inceracat sa blochiez boot loader scriid din nou firmware dar se pare ca era o ver mai vechie si nu la acceptat)
acum astept de sa fie deblocat contra cost!

fac 2 luni si nu am telefon !
1800ron! am dat pe un telefon care nici acum nu am e in service asteapta deblocare cotra cost!

De asemenea ciudat este ca cand a fost livrat telefonul apare ca sa incercat livrarea dar nu a raspuns nimieni dar nu am avut nici un apel pe telefon si nimeni nu a sunat!

nu mai cumpar din romania!

Daniel

Atenție la acest magazin online, este un site care oferă produse de cea mai proasta calitate după piața și la costuri duble sau Triple chiar. In cazul in care ați achiziționat ceva și dorești rambursarea produsului, vei primi banii cu mult mai puțin înapoi sau chiar deloc pentru motive banale sau inventate ori inexistente. Nu recomand categoric, stați departe și dați stare pe toate grupurile chiar și pe Facebook ca lumea sa știe cine sunt acești escroci. Ca sa nu ajungeți ca ultima soluție in instanțele de judecată pentru ca OPC-ul nu o sa facă mai nimic decât o
Sesizare sau o penalizarea pentru cine știe ce prostie, NU CUMPĂRAȚI ABSOLUT NIMIC! !! !❌⛔️⁉

Bea

Do not order from here!
First – the articles was not even avalible even though it was possible to order them.
Second – delivery date passed waay by and no package!
Third – HALF of my order came almost 3 weeks later.. Rejected it!!

All this time I tried to contact CS but it is soo bad.. bad response time, no answer on the phone!

This is a really bad company !! Save time and go to another shop!!

Andrei

Mare atentie la acesti HOTI ! Regret ca am ales sa cumpar de la ei am cumparat un xiaomi care este cu versiune de Asia acum ma chinui sa returnez nu raspund la mail la telefon nici atat evitati total

rrrrr

Am cumpărat un telefon Xiaomi Redmi Note 7 Pro. Telefonul a avut probleme cu calitatea convorbirilor, așa că l-am trimis în service. De service se ocupă altcineva, „service-return”. Aceștia mi-au răspuns după „diagnosticare” că l-aș fi desfăcut și umblat înăuntru. Mi-au trimis și poze cu telefonul dezasamblat, în care, într-adevăr, se vede că *cineva* a umblat (vopseaua zgâriată pe șuruburi). Bineînțeles că nu am fost eu acela, altfel nu mi-aș vărsa aici amarul. Telefonul a fost evident nou-nouț (cutia sigilată din fabrică, etc) când l-am cumpărat și eu nu am umblat. Nu cred nici că vând chinezii (Xiaomi) telefoane refolosite în ambalaj nou.

Din păcate l-am cumpărat pe firmă, deci nu pot apela la protecția consumatorului, iar să dau pe cineva în judecată, e mai scump decât a costat paguba (nu că aș putea dovedi că n-am umblat înăuntru)… probabil pe asta au și mizat când mi-au dat cu flitu’.

Marian

De ce nu recomand Quickmobile in afiliere
https://dragosbunea.ro/de-ce-nu-recomand-quickmobile-in-afiliere/

Marian

QuickMobile șantajează jurnaliștii pe motiv că telefoanele testate au urme de uzură!!
https://www.nwradu.ro/2014/11/quickmobile-santajeaza-jurnalistii-pe-motiv-ca-telefoanele-testate-au-urme-de-uzura/

Lukk2525

Cei mai mari ticăloși. Cei care vreti sa cumpărați de la ei renunțați! Am cumpărat un telefon în valoare de 3900 lei care a venit cu încărcătorul defect, pe lângă asta nici telefonul nu funcționa corect si am decis la 3 zile sa cer banii înapoi. Telefonul a fost preluat de alți ticăloși care se numesc Service return si care au găsit alt telefon identic zgariat la care au facut poze si mi-au transmis ca telefonul este neconform. Se vede clar pe poze ca acel telefon are mizerie adunată de luni de zile între rama si ecran. Mi-au redus cu 1400 lei suma de restituit. Asta se cheamă furt calificat. Oare nu poate nimeni să-i oprească?

Sebastian Toc

Salut,
Am comandat si eu de la quick mobile un google pixel 3a si dupa cateva luni a aparut o eroare (despre care am citit ulterior ar fi o problema de soft comuna a acestui telefon) – nu mai recunoastea cartela SIM. L-am trimis la service return prin curier si ce s-a intamplat ulterior merita redat in totalitate prin schimbul de mailuri pe care l-am avut cu ei (sper sa fie de folos in cazul in care mai e cineva pe aceste forumuri care isi doreste sa cumpere de la aceasta companie):

1. Constatarea lor:
Va multumim ca ati apelat la Service Return!

Produsul dumneavoastra GOOGLE Pixel 3A 64GB LTE 4G Negru 4GB RAM inregistrat cu fisa service: COQ-178574 nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul partener autorizat deoarece acestia au constatat ca produsul prezinta indicator umiditate activat, ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator.
Service-ul partener autorizat ne-a informat ca insumarea acestor factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului, asadar, produsul nu se mai afla in garantie.
Produsul poate fi remediat de catre service-ul partener autorizat numai în regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 1441 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire placa de baza, in limita disponibilitatii componentelor la SAP, pentru aceasta reparatie beneficiind de o garantie de 90 zile.
Pentru efectuarea reparatiei de catre service-ul partener autorizat in regim de postgarantie este necesara solicitarea sau acceptul expres din partea dumneavoastra, pe care va rugam sa ni-l comunicati pe e-mail la help@service-return.com

In cazul in care nu aveti acces la internet, Service Return va pune la dispozitie numarul de telefon 0903760703 (tarif 1,5e/minut in cazul in care ati optat pentru garantia standard) sau numarul de telefon fara suprataxa pe care l-ati primit odata cu achizitionarea garantiei extinse Tech Care.

In cazul in care nu ne veti contacta în 48 de ore de la primirea acestui e-mail, vom aprecia ca nu doriti efectuarea reparatiei in regim postgarantie si va vom expedia produsul prin curier. De toate aceste operatii logistice se ocupa Service Return, costul trasportului returnarii produsului fiind suportat de catre destinatar.
În atasament veti gasi pozele produsului, trimise de service-ul partener autorizat, conform constatarii.
Pentru mai multe informatii despre operatiile efectuate in service-ul partener autorizat puteti verifica statusul reparatie urmand link-ul urmator: http://www.service-return.com/urmareste-reparatia sau trimitand un e-mail la adresa help@service-return.com
Totodata, daca constatarea service-ului partener autorizat va nemultumeste, puteti sa ne solicitati o contraexpertiza trimitand un e-mail la expert@service-return.com. Acest serviciu oferit de catre Service Return ofera posibilitatea de a trimite produsul dumneavoastra catre un al doilea service partener autorizat pentru a face verificari suplimentare si amanuntite cu privire la pierderea garantiei. Costul acestui serviciu este de 299 lei (T.V.A. inclus).
Daca al doilea service partener autorizat infirma cele constatate de primul service partener autorizat, atunci dumneavoastra veti primi un produs nou cu minim aceleasi specificatii tehnice precum cel dinainte, iar noi, Service Return, ne vom indrepta catre primul service partener autorizat pentru recuperarea prejudiciului.
Daca al doilea service partener autorizat confirma cele mentionate in prima constatare, atunci va vom trimite inapoi prin curierat rapid produsul, neimplicand costuri suplimentare din partea dumneavoastra.
Serviciul de contraexpertiza se activeaza dupa plata acestuia.
O zi frumoasa,

Paul

2. Raspunsul meu:
Stimate domnule Paul,
1. Sunt profund dezamăgit de răspunsul dvs. mai ales că mi-ați trimis unul dintre mesajele standard pe care le trimiteți clienților când preferați să nu soluționați problemele produselor (sunt zeci de pagini de forumuri unde se plâng clienții încă din 2016 de practicile abuzive pe care le practică compania dvs.).
2. Eu v-am trimis un telefon cumpărat in ianuarie cu o problemă specifică. El funcționa foarte bine conectat la internet prin wifi, nu avea nicio problemă cu placa de bază. Pur și simplu într-o zi nu a mai recunoscut cartela SIM. Evident ca inițial am încercat mai multe cartele, apoi căutând pe internet am descoperit că este una dintre problemele comune din fabrică ale telefonului (deci în niciun caz nu are legătură cu felul în care l-am păstrat, ba chiar am avut extrem de multa grija de el). Când am completat formularul de pe site-ul dvs. (https://www.service-…rier-solicitare) am oferit toate aceste detalii. V-am trimis inclusiv un link, citez: Does your Google Pixel 3 XL show No SIM Card error? You’re not alone. There are many other Pixel 3 XL users reporting this bug.
3. Nu înțeleg nimic din pozele trimise, ce pot sa va spun e doar ca va pot enumera cel puțin 5 persoane care au văzut telefonul înainte de a-l trimite către dvs. și pot confirma că telefonul nu avea nicio problemă de funcționare in afara de nerecunoașterea cartelei SIM. De asemenea, nu există niciun răspuns referitor la eroarea din fabrică a acestui model de telefon: chiar sunt primul care returnează acest model cu această problemă specifică? Are legătură cu senzorul de umiditate? Pai nu a atins apa niciodată, vreti sa spuneti ca a luat umiditatea din aer – scrie pe undeva in manualul de utilizare ca pe drumul de acasă spre muncă trebuie să li țin într-o cutie cu orez? Ce vreau sa zic e ca daca are probleme cu indicatorul de umiditate tot o eroare din fabrica trebuie sa fie pentru ca repet, telefonul nu a atins apa sau alte lichide, lucru care înseamnă că service-ul trebuie să suporte reparația gratis.
4. În mod evident, nu este acceptabil costul reparației de 1441 lei (care e echivalentul costului unui telefon nou). Cum nu este acceptabil nici să plătesc 300 lei pentru o contraexpertiză în condițiile în care nu am niciun fel de control asupra a ce ați făcut telefonului in ultimele săptămâni (de unde să știu ca nu ați turnat apă pe el?). Am rugămintea să reconsiderați decizia și să încercați să respectați termenii garanției care, fiind vorba despre un Bug din fabrică, într-o situație normală implică fie să îmi permiteți să iau alt telefon, fie să îmi returnați contravaloarea telefonului, fie să îmi permiteți să iau un alt produs aferent contravalorii telefonului).
5. În cazul în care nu doriți să reconsiderați, vă rog să îmi inapoiati telefonul prin curier. În mod evident voi depune plângere la Autoritatea Națională Pentru Protecția Consumatorului si daca va fi cazul, sunt hotărât sa merg si in instanță, mai ales că nu sunt singura persoană pe care ați încercat să o păcăliți.
Am rugămintea sa îmi comunicați cat mai curând decizia pe care ați luat-o.
Toate cele bune,

p.s. încercați să folosiți numele complet, era cât pe ce să consider că mailul trimis de dvs. e un spam de la un oarecare Paul si atât.

3. Raspunsul lui Paul
Buna ziua,
Factorul de protectie confera rezistenta in unele conditii la imersia lichidelor. In momentul in care produsul a fost fabricat, acesta a fost testat pentru fi conform standardului.
In cazul in care, acesta prezinta urme de lichide se considera ca limitele au fost depasite sau porturile sim/sd nu au fost inchse etans.
Totodata va aducem la cunostiinta ca defectul reclamat de catre dumneavoavstra la completarea fisei sugereaza o manifestare datorata contactului cu lichide:
„Cardul SIM nu mai este recunoscut. Am incercat cu doua SIM-uri diferite, problema persista. Am incercat sa fac tot ce spune la linkul de mai jos insa nu s-a rezolvat (inclusiv resetarea setarilor din fabrica)”
Cu stima,
Paul

4.Raspunsul meu
Buna ziua Paul,
In niciun caz nu am sugerat ca defectul e generat de contactul cu lichide, pur si simplu am descris faptul ca înainte de a lua decizia de a-l trimite in service am încercat mai multe opțiuni de rezolvare a problemei care din păcate nu au avut efectul scontat. Evident ca nu sunt expert însă majoritatea articolelor pe care le-am citit sugerează faptul că Google Pixel 3 are niște probleme de software care ar cauza această problemă. Vă trimit un articol care probează ce spun: https://android.gadg…et-fix-0189199/

Am totuși o întrebare: dacă era o problem de lichide nu ar fi trebuit să aibă mai multe probleme și nu doar cea legată de SIM? Eu am trimis telefonul la service-ul dvs. într-o stare generala foarte buna (telefonul se deschidea, se contacta la internet prin wifi, lucruri pe care nu cred ca le poți face daca placa de baza este deteriorata). Telefonul are totuși câteva luni, iar dvs. îmi spuneți că trebuie înlocuită placa de bază. „Limitele au fost depășite sau porturile sim/sd nu a fost închis etanș” nu se aplică în cazul meu, telefonul a fost închis etanș și păstrat în carcasă/husă de protecție și așa cum am zis nu a luat în niciun moment contact cu lichide… În fine, vă rog să îmi trimiteți dovezile care probează că ați găsit urme de lichide când ați deschis telefonul – preferabil VIDEO (ce mi-ați trimis in primul e-mail nu probează acest lucru).
De asemenea, vă rog să îmi confirmați trimiterea telefonului prin curier la adresa din București, Sect 6, intenționez să îl duc individual la un service și ulterior să depun plângere la ANPC sau chiar să merg in instanță. Aștept dovezile care sugerează urmele de lichide pe această adresă de e-mail.
Mulțumesc,

5. Nu am primit niciun raspuns insa am primit telefonul prin curier complet nefuncțional in conditiile in care l-am trimis cu o eroare specifică. Le-am scris urmatorul mesaj la care nu am primit raspuns:
Buna ziua,
Confirm primirea din service a telefonului Google Pixel 3a. Telefonul insa NU se deschide si NU se incarca, in conditiile in care l-am trimis cu defectiunea „nu recunoaste cartela SIM”. Chiar daca cartela SIM nu era recunoscuta (problema de software a telefonului pe care v-am semnalat-o), telefonul se deschidea, functiona foarte bine conectat la wifi. Dvs. nu mi-ati comunicat in niciun moment ca nu s-ar deschide telefonul si ati dat verdictul ca in telefon exista urme de lichide. V-am cerut dovezi, inclusiv video ale urmelor de lichide si nu mi-ati raspuns la solicitare. Solicit din nou sa imi trimiteti dovezile că 1. telefonul nu se deschidea si inchidea cand l-ati primit in service si 2. ca produsul la deschidere prezenta urme de lichide.
Daca nu imi trimiteti aceste dovezi voi presupune ca dvs. ati defectat intentionat telefonul (mai ales ca e cunoscuta eroarea de soft care cauzeaza nerecunoasterea cartelei SIM la acest telefon, lucru care ar fi implicat faptul ca partenerul dvs., quickmobile, trebuie sa returneze contravaloarea telefonului).
Așadar, solicit pentru ultima data pe cale amiabilă returnarea contravalorii telefonului deteriorat in cadrul service-ului dvs..

CELE MAI NOI ARTICOLE

Postarile afisate pe PaginaDeShop.ro reprezinta opinia autorilor care le-au publicat si nu a PaginaDeShop.ro

 

PaginaDeShop.ro nu este un magazin online, nu comercializeaza produse si nu preia comenzi. Informatiile afisate au strict caracter informativ si nu creaza obligatii. 

Ultimele Comentarii

  • Damian

    Comanda anulată după 8 zile pe motiv că nu mai este pe…

  • Andrei

    Am achiziționat un telefon de la ei care a venit cu o…

  • DAN

    Produse fabricate pentru Asia, vandute in Romania. Acest quickmobile functioneaza cu siguranta…

© 2023  – PaginaDeShop.ro / Site din rețeaua: IANGROUP

Best Wordpress Popup Plugin