Review-uri si Pareri de la clienti…

PaginaDeShop.ro NU este un magazin online, NU comercializeaza produse, NU preia comenzi. ACESTA ESTE UN SITE DE RECENZII!!!!

Recenzia este o parere despre un produs, site, serviciu, companie etc.!!!

Concluzia este una singura: ” mama prostilor e mereu gravida „!


Quickmobile.ro

Pareri Quickmobile.ro

99
hot girl striptease sexy nude poledance desktop stripper

- ADS -

 

Atentie! Ganditi-va de 100 de ori inainte de a comanda de la aceasta firma!!!!!

Quickmobile este o companie din România care comercializează telefoane, tablete, gadgeturi și accesorii. Produsele pot fi achiziționate atât prin intermediul magazinului online, cât și direct din rețeaua națională de magazine, cu prezență în București, Baia Mare, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Sighetu Marmației, Constanta și Timișoara. Quickmobile acționează atât ca retailer, cât și ca distribuitor oficial pentru magazine online din România și retaileri internaționali.

Istoric

Primul magazin Quickmobile a fost deschis în anul 2005 în Baia Mare, iar un an mai târziu a fost inaugurat cel din Sighetu Marmației. De asemenea, în 2006 a fost lansată și prima versiune a magazinului online, ceea ce a condus la creșterea vânzărilor și atingerea unei cifre de afaceri de 1,7 milioane de euro. Începând cu 2007, segmentul smartphone-urilor începe să se dezvolte puternic, impulsionând și mai mult vânzările, iar compania deschide încă un magazin, de data aceasta în Cluj-Napoca. În plus, în același an este lansată o nouă versiune a magazinului online. În perioada 2009 – 2010, Quickmobile introduce în ofertă o nouă categorie de produse, tabletele, și își extinde rețeaua de magazine fizice cu încă o unitate, în complexul comercial Gold Plaza din Baia Mare.

Compania încheie anul 2010 cu o cifră de afaceri de 8,8 milioane de euro. Anul 2011 marchează deschiderea primului magazin Quickmobile în București, în Afi Palace Cotroceni, inaugurarea unităților din Timișoara și Iași, precum și dublarea business-ului companiei, cifra de afaceri depășind 17,6 milioane de euro la finalul anului. În 2012, Quickmobile a depășit pragul de 1 milion de clienți și a continuat extinderea rețelei de magazine, cu două noi unități în București, în Plaza România și București Mall, cifra de afaceri a companiei ajungând la 27,8 milioane de euro. Un an mai târziu, în 2013, începe să se dezvolte și segmentul gadget-urilor, Quickmobile introducând în ofertă această nouă categorie de produse. Tot în 2013 au fost deschise noi magazine în Iași și Cluj-Napoca, iar business-ul Quickmobile depășește 38,8 milioane de euro. În 2014, Quickmobile a relansat magazinul online și a pus accent pe dezvoltarea segmentului de produse fashion & lifestyle, ceea ce a dus la creșterea cifrei de afaceri până la 45 milioane de euro, valoare rezultată atât din vânzările în retail, cât și din distribuție.

 

Baia Mare: Showroom
Bd. Bucuresti, Nr. 118

showroom@quickmobile.ro

Center: Bd. Bucuresti, Nr. 27

center@quickmobile.ro

VIVO! Baia Mare: Str. Victoriei, Nr. 73, Parter, langa Douglas

vivo.baiamare@quickmobile.ro

Minaur: Bd. Bucuresti, Nr. 4

minaur@quickmobile.ro

Cluj-Napoca: VIVO! Cluj-Napoca
Str. Avram Iancu Nr. 492-500, langa H&M

vivo.cluj@quickmobile.ro

Iulius Mall: Str. Al. Vaida Voievod, Nr. 53-55, culoarul spre Auchan

iulius.cluj@quickmobile.ro

Timisoara: Iulius Mall
Str. Aristide Demetriade Nr. 1, langa Auchan

iulius.timisoara@quickmob

Suceava: Iulius Suceava
B-dul Unirii 22, Cod Postal: 720011,Suceava, Romania

iulius.suceava@quickmobile.ro

Constanta: City Park Constanta
Bd. Al. Lapusneanu, Nr. 116C, 900419, Constanta, Romania

citypark@quickmobile.ro

Iasi: Palas
Piata Stefan Cel Mare si Sfant, Nr. 1A, langa KFC

palas.iasi@quickmobile.ro

Sighetu Marmatiei: Sighet
Str. Vasile Alecsandri, Nr. 1A, langa Piata de alimente

sighet@quickmobile.ro

Bucuresti: AFI Palace
Bd. Vasile Milea, Nr. 4, Parter, langa INTERSPORT

afi.palace@quickmobile.ro

Baneasa: Sos. Bucuresti-Ploiesti, Nr. 44A, Parter, langa Carrefour

baneasa@quickmobile.ro

Sun Plaza: Calea Vacaresti 391, Sector 4, Etaj 1, Aripa noua, langa Digi Punct

sun.plaza@quickmobile.ro

 

QuickMobile iti pune la dispozitie cateva metode foarte simple de plata pentru produsele achizitionate. Poti opta pentru oricare dintre aceste metode in functie de cum preferi.

Pentru aceasta modalitate de plata poti opta atunci cand doresti sa achiti produsele in momentul in care coletul ajunge la tine. In cazul in care alegi plata la livrare, curierul elibereaza o dovada a incasarii rambursului, act care tine loc de chitanta fiscala.

Plata in numerar se face direct la oricare dintre magazinele noastre. In cazul acestei plati, clientul va primi pe loc o chitanta sau un bon fiscal reprezentand contravaloarea sumelor achitate.

Pentru o astfel de plata se poate opta la oricare dintre magazinele noastre. Sunt acceptate carduri Visa sau MasterCard si vei primi imediat de la operatorii nostrii o chitanta pe care o elibereaza automat POS-ul si care reprezinta dovada platii si implicit confirmarea retragerii sumei de pe cardul tau.

Creditul simplu BRD Finance e metoda cu minim de efort si maxim de bucurie. Se acorda online intr-un timp super scurt, fara prea multe hartii sau drumuri la banca. Cu acest credit poti cumpara orice, cat timp ai in cos produse cu valoarea totala cuprinsa intre 600 si 20.000 lei (uau).

Nevoie sau dorinta? Important e ca acum iti permiti! Ai pana la 60 de rate lunare. Alege produsele dorite si aplica pentru @Credit EuroLine direct din cosul de cumparaturi. Afli in 10 secunde daca esti eligibil pentru un credit iar noi te sunam in aceeasi zi si iti comunicam suma pentru care te incadrezi. Fara adeverinta de venit si fara drumuri la banca.

Plata in rate prin BRD Finance
Ai posibilitatea sa achizitionezi produse in 3/6/9/20 rate cu 0% dobanda prin cardurile emise de BRD. Mai multe detalii despre cardurile acceptate, precum si exemple reprezentative de rambursare afla aici ! Pentru tranzactiile prin BRD Finance clientului nu i se percepe comision. Aplica pentru cardul BRD Finance aici !

Plata in rate prin Star Card – Banca Transilvania
Ai posibilitatea sa achizitionezi produse in 3/6/9/12 rate cu 0% dobanda prin cardurile emise de Banca Transilvania. Pentru tranzactiile prin Star Card clientului nu i se percepe comision. Mai multe detalii gasesti aici.

Plata in rate prin Card Avantaj
Ai posibilitatea sa achizitionezi produse in 6 rate cu 0% dobanda prin cardurile emise de Credit Europe Bank. Pentru tranzactiile prin CardAvantaj clientului nu i se percepe comision. Aplica pentru Card Avantaj aici.

Plata in rate prin Alpha Bank
Ai posibilitatea sa achizitionezi produse in 6 rate cu 0% dobanda prin cardurile emise de Alpha Bank. Pentru tranzactiile prin Alpha Bank clientului nu i se percepe comision. Aplica aici.

Plata in rate prin Optimo Card
Ai posibilitatea sa achizitionezi produse in 18/24/36 rate prin cardurile emise de Credit Europe Bank. Aplica pentru Optimo Card aici.

Multe, multe optiuni de plata

Daca nu mai ai rabdare pana la urmatorul salariu, la Quickmobile ai optiuni flexibile de plata in rate. Daca ai deja un card de credit de la o anumita banca, ne-am asigurat ca poti cumpara si la noi cu el. Avem parteneriate cu toate bancile relevante care ofera astfel de programe de credit. Vezi metodele de plata


ACTUALIZARE!

Firme care administreaza site-ul Quickmobile  se schimba anual!

  1. EURO RETAIL TECH SRL
  2. ONE MASTER DISTRIBUTION
  3. ELECTRO MOBILE SRL
  4. FRAGRA DESIGN SRL(ACTUAL)

 

În prezent, vânzările Quickmobile.ro se derulează prin intermediul  ONE MASTER DISTRIBUTION! Activ pe emag.ro

Domeniul onemd.ro este (conform rotld.ro) deţinut  de EURO RETAIL TECH SRL Baia Mare

Denumirea companiei: ONE MASTER DISTRIBUTION

 

Atentie! Ganditi-va de 100 de ori inainte de a comanda de la aceasta firma!!!!!

 

Adaugat comentariu: Ionut

Quickmobile sunt niște țepari. În instanta am reușit să-mi recuperez banii pe un telefon care chipurile ei l-au primit zgâriat, deși nu îl folosisem deloc pentru ca avea tasta „Space” sarită (era un BlackBerry).
Va las mai jos motivarea instantei:

În fapt, între părți s-a încheiat un contract de vânzare la distanță, având ca obiect un telefon mobil, prețul vânzării fiind de 1373,28 lei.

Nemulțumit de modul în care se prezenta primul bun livrat, reclamantul a solicitat înlocuirea acestuia. Întrucât nu a fost mulțumit nici de performanțele celui de-al doilea bun livrat, respectiv de faptul că una din tastele telefonului mobil părea defectă, reclamantul a solicitat și returul acestuia, optând de această dată pentru restituirea contravalorii produsului.

Pârâta a recepționat returul la data de 26.02.2019 și răspuns acestei cereri la data de 26.02.2019, arătând că este de acord în parte cu cererea reclamantei, precizând că produsul prezintă zgârieturi, astfel că va restitui o valoare diminuată cu suma de 750 lei (fila 17-18).

Prin mail-ul din data de 11.03.2019 (fila 67 verso) pârâta a solicitat acordul reclamantului pentru repararea produsului, în situația în care apreciază că prezintă vreun defect.

Urmare a acestui răspuns, reclamantul s-a adresat ANPC, din răspunsul transmis de această instituție reieșind că reclamația sa a fost găsită întemeiată, în sensul că operatorul refuză nejustificat restituirea contravalorii produsului (fila 32).

În drept, potrivit art. 9 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014 – Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16 , consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14 .

Potrivit art. 13 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014 , profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11 .

Conform art. 14, c u excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuși produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11 . Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

(2) C onsumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spațiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă.

(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere. Indiferent de situație, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h) .

(4) Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

În speță, reclamantul și-a îndeplinit obligațiile stabilite în sarcina sa de dispozițiile legale suscitate, solicitând contravaloarea telefonului și procedând la returul acestuia către pârâtă în termenele stabilite.

Pârâta a răspuns solicitării reclamantului, arătând că va restituie contravaloarea diminuată cu suma de 750 lei, motivat de existența unor zgârieturi pe tastatura și ecranul telefonului, ulterior propunându-i „tratarea în service” a produsului.

În aceste context, instanța reține că motivul pentru care reclamantul a solicitat restituirea contravalorii produsului nu are relevanță. , consumatorul având dreptul la returnarea produsului și solicitarea contravalorii acestuia, fără a fi necesară vreo justificiare.

Prin urmare, instanța constată ca reclamantul – consumator și-a îndeplinit obligațiile prevăzute de art. 9, 13 și 14 din O.U.G. nr. 34/2014 cu privire la exercitarea dreptului de retragere și modalitatea de returnare a produselor, fiind în sarcina paratului – profesionistului sarcina de a face dovada diminuării valorii produsului.

În acest sens, pârâta a anexat la întâmpinare planșe foto cu imagini ale telefonului ce a format obiectul contractului, însă aceste imagini nu sunt edificatoare. Astfel în imaginea de ansamblu a telefonului (f. 69) nu reiese că ar exista zgârieturi , în cea de la fila 71 se indică printr-o săgeată roșie un punct alb pe ecranul telefonului, iar în ultima planșă se indică de asemenea un punct alb pe tastatură.

Existența a două puncte albe care apar doar pe imaginile în detaliu nu echivalează cu existența unor zgârieturi, putând fi simple urme de praf sau putând fi cauzate de reflecția luminii.

În schimb, instanța reține că reclamantul a făcut dovada că produsul returnat nu putea prezenta deteriorări, edificatoare în acest sens fiind declarația martorului T___ O_____ care a arătat că era împreună cu reclamantul la momentul la care a primit telefonul, a asistat la deschiderea pachetului și a observat că acesta mai avea un sigiliu aplicat peste cel inițial, susțineri în concordanță cu cele ale reclamantului și cu planșele foto depuse de acesta în care se observă cu claritate existența a două sigilii. Acest martor a arătat și că este imposibil că telefonul să fi fost zgâriat de reclamant în timpul manevrării, acesta rezumându-se a introduce user-ul, parola și să seteze telefonul, după care – observând aceeași problemă – să reseteze telefonul și să îl pună în cutie.

Mai mult instanța reține că ANPC l-a informat pe reclamant că sesizarea sa împotriva pârâtei a fost găsită ca fiind întemeiată, că aceasta a refuzat nejustificat să restituie contravaloarea telefonului și că a fost sancționată, fapt care – coroborat cu cele probe administrate în cauză – duce la concluzia că telefonul returnat nu era deteriorat.

De subliniat că pârâta nu a invocat faptul că ar fi contestat sancțiunea aplicată de ANPC sau că cele reținute de această instituție nu ar corespunde adevărului.

Pe cale de consecință, instanța reține că pârâta nu a făcut dovada existenței „zgârieturilor” de natură a duce la diminuarea contravalorii telefonului returnat de reclamant, astfel că a refuzat în mod nejustificat restituirea integrală a prețului produsului returnat, motive pentru care va admite cererea de chemare în judecată și o va obliga pe pârâtă la plata către reclamant a sumei de 1373,28 lei reprezentând prețul telefonului returnat.

Referitor la cererea de acordare a dobânzii legale, instanța reține că potrivit art. 1 alin. 3 din O.G. nr. 13/2011 privind dobânda legală remuneratorie și penalizatoare pentru obligații bănești, precum și pentru reglementarea unor măsuri financiar-fiscale în domeniul bancar, „ dobânda datorată de debitorul obligației bănești pentru neîndeplinirea obligației respective la scadență este denumită dobândă penalizatoare ”, iar potrivit art. 2 „în cazul în care, potrivit dispozițiilor legale sau prevederilor contractuale, obligația este purtătoare de dobânzi remuneratorii și/sau penalizatoare, după caz, și în absența stipulației exprese a nivelului acestora de către părți, se va plăti dobânda legală aferentă fiecăreia dintre acestea ”.

În concluzie, având în vedere aceste considerente, instanța va obliga pârâta să plătească reclamantului dobânda legală aferentă debitului principal, dobândă calculată de la data cererii de restituire, respectiv de la 22.02.2019 și până la achitarea efectivă a debitului principal.

- ADS -

5 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
Concluzie

99 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Never again!
Never again!
4 months ago

Oameni buni, nu neglijati sutele de recenzii negative la adresa acestui magazin, sunt experiente reale ale clientilor pagubiti. Un astfel de client era sa devin si eu, dar am inteles la timp cu cine am de-a face si m-am calibrat in consecinta.

Am comandat un telefon care era cu aprox. 500 lei mai ieftin decat pe alte site-uri (acum inteleg de ce). Comanda s-a livrat foarte lent, dar mi-am spus ca pretul merita asteptarea. La receptie, mare semnal de alarma, cutia telefonului avea unul dintre sigilii desfacute. O alta surpriza cand observ ca pe cutie era notat un alt model, nu cel comandat de mine. Nu mi se livrase modelul pt. Europa, ci varianta destinata pt. Asia (China, Hong Kong etc. ). Produsul nu venise nici macar insotit de instructiuni in lb. romana, asa cum mentioneaza pe site. Dar neregula majora, de care mi-am dat seama abia cand am vizualizat factura din contul de client, a fost faptul ca nu s-a livrat un produs nou, ci unul SH (reiese din disclaimer-ul scris marunt in josul paginii si din facturarea TVA).

Nu exista o linie de relatii clienti, singura modalitate de adresare este pe mail, unde ti se raspunde selectiv si dupa o lunga asteptare. Multi clienti au reclamat ca au returnat comanda in stare intacta, dar li s-au insinuat defecte sau urme de utilizare care au diminuat valoarea produselor. Va recomand asadar ca in comunicarea cu ei sa fiti foarte fermi, sa faceti plangeri catre organismele abilitate daca e nevoie si neaparat sa fotografiati si filmati toate articolele, de cand primiti coletul, pana la ambalarea returului si predarea catre curier. Aceste materiale recomand sa le atasati in schimburile de mail-uri pe care le veti avea cu reprezentantii lor, doar asa veti putea dovedi ca produsele voastre nu au fost utilizate si veti putea primi o rambursare integrala.

Eu asa am procedat. Dupa un schimb de mail-uri initiat inca din ziua primirii coletului, in care am comunicat toate problemele intampinate si am avut grija sa atasez imagini si filmulete din care sa se vada clar ca telefonul este in aceeasi stare in care a fost livrat (nici macar nu fusese pornit) , am reusit sa inregistrez cererea de retur si sa imi primesc si banii inapoi, in cele din urma.
Tot procesul e lent, evident. Curierul nu vine a doua zi sa ridice coletul, dureaza. In cele din urma se prezinta, ridica returul, astepti sa fie livrat, receptionat si verificat. Mai trec cateva zile pana esti anuntat de solutionare. Banii nu intra imediat in cont, mai astepti si dupa ei vreo saptamana, dar in sfarsit se aliniaza planetele si dupa o luna e totul cum ar fi trebuit sa fie.
Aveti mare grija cu ei, ma feresc sa ii calific in vreun fel, dar categoric modul in care actioneaza e lipsit de transparenta!

Manu
Manu
7 months ago

Nu recomand. Am achiziționat un baby monitor și l-am returnat pentru ca mergea sacadat (mai am altul de la alt brand mai ieftin care merge pe același internet de 1gbps și pe telefoane de ultima generație de genul s22 și iPhone 14 pro). Pentru retur cer 29 lei, care este foarte mult, dar sunt transparenți și îți asumi costul. Ceea ce nu mi-a plăcut a fost faptul ca baby monitorul scos din cutie avea câteva zgârieturi superficiale, greu de văzut cu ochiul liber însă am zis ca e ok… ca o fi fost resigilat nu stiu… însă la retur, cei de la service return cu care colaborează m-au șocat sa îmi spună ca produsul este deteriorat de client, dându-mi poze cu zgârieturile superficiale pe care le-am văzut si eu însă le-am ignorat… totuși nu e un smartphone sa ma deranjeze însă pe ei i-a deranjat. Pentru faptul acesta mi-au scăzut inca 50 lei din prețul plătit, pentru un produs returnat in 2 zile. Am achitat 248 pt produs cu transport, iar înapoi am primit 167… 29 transport retur și 50 faptul ca le-am “stricat” camera (transportul către mine a fost și ala vreo 7 lei) , deci am pierdut 86 lei doar pt ca am testat un produs 2 zile și l-am returnat ca mergea prost. Am acceptat suma primită înapoi de la ei fără sa comentez pentru ca sincer mi-a fost frica ca nu mai primesc nimic, iar dovada cu camera zgâriată mi-au dat-o, deci ANPC nu mi-ar fi dat dreptate (păcat ca nu am filmat unboxingul, dar cine s-ar fi gândit…). Paguba mea, dar cu învățătura de minte sa nu mai comand de la ei.

Cristina
Cristina
7 months ago

Am cumparat un Samsung S10 plus care, conform site-ului, era nou si original. Telefonul a ajuns cu incarcatorul defect si bineinteles functiona ciudat/greoi, arăta ciudat (eu fiind utilizatori Samsung de ani de zile) asa ca am fost cu el la reprezentanta Samsung unde l-au verificat și s-a constatat că este o replica ieftina (ba chiar mi-au pus in mana acelasi model si era evident ca al meu este o replica slab calitativa). Când am ajuns acasă le-am scris mail dar ei susțineau sus și tare ca telefonul lor este original, deși aveam dovezi ca NU este. Bineînțeles ca nu mi s-a mai răspuns la mail după ce am atașat o parte din dovezi dar am fost amenintata ca nu mi se va primii telefonul retur daca nu sunt toate accesoriile in stare perfecta, deși încărcătorul a venit defect din start (defect vizual chiar). Nu recomand aceasta companie!

Psyche
Psyche
9 months ago

Preturi de neam prost, in special la Playstation. MSRP (pretul recomandat de producator) este de 560 EURO. Quickmobile in schimb o vand la pret aproape dublu MSRP, se pare ca sar si ei pe calul resellerilor precum Auchun, Carrefour si idiotii de pe OLX/etc care vand la 5000+ lei o consola care nu valoreaza mai mult de 2600~ de lei! !

Mai au si CURAJUL sa minta ca 4000-5000 de lei este pretul impus de sony. Hai serios? Si atunci de ce in vest si in magazine precum Flanco, Altex, Media Galaxy si etc cand sunt pe stoc au pretul de MSRP 2600-2800 de lei? Quickmobile niste mincinosi de nota 4.

Nick
Nick
9 months ago

Cand m-am uitat pe site scria ca este produsul in stoc furnizor, iar dupa cateva zile am vazut la status ca furnizorul nu a raspuns si apoi mi s-a recomnadat sa anulez comanda. In urmatoarea zi produsul era din nou in stoc furnizor…

Manole
Manole
9 months ago

Nu exista relația cu clienții la acest magazin. Nu exista telefon de contact , nu ai unde sa-ți manifești nemulțumirea.
Desi am platit un produs nou, chiar cu banii in avans, am primit unul intr-o cutie rupta si incomopleta cu urme clare de utilizare.

Dada76dad
Dada76dad
1 year ago

Am primit telefon defect , pornea dar nu până la capăt, si iar pornea….. si tot asa.
La ServiceRiturn mi-au cerut 2600 lei reparatia! ?! ?! ? la o lună si după ce am sunat eu să văd ce e cu telefonul.
Că a fost lovit? !? si de aceea i-a sarit placa de bază.
Niste nemernici

Gaby .A
Gaby .A
1 year ago

Nu pot sa cred ca inca mai exista aceasta mizerie de magain… inacceptabil ar fi trebuit sa dispara de pe piata demult . Ultima mea comanda a fost in 2018 si vad ca inca opereaza la fel – am cumparat de la ei prin Emag un sony XA2 …. defect dupa doar cateva zile s-a inchis brusc si nu a mai pornit , am facut retur si au refuzat sa imi dea intreaga suma inapoi pe motiv ca telefonul avea zgarieturi? ?? ? i-am reclamat si la ANPC se pare ca degeaba devreme ce opereaza nestingheriti in continuare . Macar Emag le-au dat eject cum era cazul. Feriti-va de ei vand fake-uri si tzepuiesc , jalnic…

Visan
Visan
1 year ago

Nu recomand!
Produsele sunt comandate probabil de pe aliexpress
Serviciul de garanitie – Service Return este o gluma proasta. mi-am reamintit experienta neplacuta si am anulat la timp o comanda… Verificati daca garantia este oferita de producator cand cumparati de pe magazine online cu reputatie indoielnica

stellu77
stellu77
1 year ago

„Magazinul” acesta nu cred ca vinde produse in Romania pentru ca nu respecta nici o lege.
Am comandat 2 telefoane de la ei un Pixel 5 si un Samsung note 10 pe data de 27 octombrie 2021.
Le-am returnat dupa ce am vazut ca sigiliile de pe pachet erau contrafacute iar telefonul Samsung note 10 nu avea folia pe fata asa cum vine din fabrica, castile si cablul de date erau folosite iar cutia a venit lovita .
Am incercat de mai multe ori sa ii contactez dar nu raspunde nimeni
Am dat retur produsele si surpriza au aparut cate o zgarietura pe ecran pe fiecare telefon
Pe Samsung Note 10 am dat 2450 lei iar costul de diminuare este de 1200 lei.
Bineinteles ca nu am fost de acord cu aceasta magarie si am sesizat Anpc.
Am facut un grup de whatup pe nr 0723227322 haideti sa ne strangem toti si sa rezolvam odata pt totdeauna situatia asta, ca nimineni sa nu mai patrasca asa ceva.
NU RECOMAND ,

Anca
Anca
1 year ago

Am comandat on line de la dvs un I phone 12 pro, iar bateria telefonului nu tine decat cateva ore, se descarca fara a fii folosit! Am returnat produsul cf protocolului, iar colegii dvs mi au spus ca telefonul este zgariat puțin intr o parte iar costul reparației este de 1700 ron! !! Este imposibil asa ceva! Bataie de joc! După ce ca mi ati trimis un telefon defect din fabrica, fara a avea posibilitatea schimbării tel cu un altul, ma mai puneti sa si platesc 1700 ron pt ce? ?? Menționez ca telefonul a fost ambalat si trimis cf solicitării, deci este exclus ca zgârietura sa fie de la mine!

R-I
R-I
1 year ago

Plasezi comanda, plătești cu cardul, iti confirma produsul la furnizor și după 10 zile iti anuleaza comanda ….. frumos elegant. / 13. 11. 2021

Seby
Seby
1 year ago

În opinia mea acest magazin este josnic!
Sunt cei mai mari țepari, care vând produse defecte, resigilate și neconforme.
Își atrag clienții prin faptul că vând produsele puțin mai ieftin (nu prea ieftin ca să nu bată la ochi) decât prețul pieței.
Nu sunt autorizați să vândă telefoane Iphone!
Nu puteți repara telefonul decât în sevice-ul lor din Baia Mare (un service țepar, care cere sume enorme pentru probleme pe care ei le inventează)
Eu am primit un produs defect, le-am returnat după 5 zile produsul primit cu defect de la ei și mi-au reținut 1100 lei(jumatate din pretul telefonului-Iphone 8) Am primit jumătate din sumă după 40 de zile, timp în care am stat și fără telefon dar și fără bani. Mi-au returnat diferența de bani după îndelungi insistențe. Deci eu mai bine de o lună de zile am încercat să dau de ei, dar…
Nu răspund la telefon deloc! La mail raspund după 4-5 zile!
Au oamenii lor care sterg comentariile negative ( comentarii în care oamenii își spun experiența urâtă care au avut-o cu această firmă… ) si dau dislike la toate comentariile negative!
Sunt niște nesimțiți și niște țepari!
ANPC-ul chiar nu se sesizează după atâtea reclamații sau sunt mână în mână?
Nu comandați de la ei daca vreți ca să nu vă pară rău pe urmă! !!

Cristi
Cristi
1 year ago

TEPARI PE ROMANESTE
Am trimis spre garantie un telefon Samsung flip căruia nu I mai functiona corespunzator touch ul . De la garantie mi au transmis ca este .. manipulare necorespunzătoare.. dar nespecificand detalii.
Au spus ca nu se poate repara pe garantie
ACUM URMEAZA SURPRIZA
Când mi au trimis înapoi telefonul … tot ecranul era zgâriat/dar în ce fel….. De către acești escroci. Mentionez ca ecranul telefonului nu avea nimic.
Pe urma am înțeles la ce făceau referire cu „manipularea necorespunzatoare”
ATENTIE. PT A NU ACORDA GARANTIE ZGARIE TELEFOANELE IN SERVICE
Evitați și nu cumpărați de la ei ca nu oferă practic nici o garanție!

Andrei
Andrei
1 year ago

Tepari, vand produse contrafacute, dar le promoveaza ca fiind originale. Cand le reclami acest lucru, insista ca-s originale. Nu recomand!
Eu unul am inceput sa-i reclam in toate locurile posibile: producatori, ANPC, Politia Maramures.
Doar daca facem toti la fel putem scapa de astfel de paraziti.

Raul
Raul
1 year ago

Quick Mobile si Service-Return sunt administrate de aceeasi firma; firma care a imbolnavit piata din Romania cu produse neoriginale, fake-uri, la preturi de multe ori peste pretul aceluiasi model, dar original. Nu mai sti de unde sa achizitionezi produse care sa nu fie importate de acestia pentru a nu ajunge victima lor. Din experienta, recomand evitarea achizitionarii de produse de la Quick; poate asa putem pune stop acestui magazin josnic care stie numai sa insele clientii. Am nenumarate exemple de experiente neplacute cu acestia , dar ar fi prea mult sa le pot insira aici. Pe scurt, NU RECOMAND!

Seby
Seby
1 year ago

În opinia mea acest magazin este josnic!
Sunt cei mai mari țepari, care vând produse defecte, resigilate și neconforme.
Își atrag clienții prin faptul că vând produsele puțin mai ieftin (nu prea ieftin ca să nu bată la ochi) decât prețul pieței.
Nu sunt autorizați să vândă telefoane Iphone!
Nu puteți repara telefonul decât în sevice-ul lor din Baia Mare (un service țepar, care cere sume enorme pentru probleme pe care ei le inventează)
Eu am primit un produs defect, le-am returnat după 5 zile produsul primit cu defect de la ei și mi-au reținut 1100 lei(jumatate din pretul telefonului-Iphone 8) Am primit jumătate din sumă după 40 de zile, timp în care am stat și fără telefon dar și fără bani. Mi-au returnat diferența de bani după îndelungi insistențe. Deci eu mai bine de o lună de zile am încercat să dau de ei, dar…
Nu răspund la telefon deloc! La mail raspund după 4-5 zile!
Au oamenii lor care sterg comentariile negative ( comentarii în care oamenii își spun experiența urâtă care au avut-o cu această firmă… ) si dau dislike la toate comentariile negative!
Sunt niște nesimțiți și niște țepari!
ANPC-ul chiar nu se sesizează după atâtea reclamații sau sunt mână în mână?
Nu comandați de la ei daca vreți ca să nu vă pară rău pe urmă! !!

Ioana
Ioana
2 years ago

Nu recomand nimanui sa cumpere de la ei. Doar dau tepe oamenilor si apoi nu mai raspund la telefon. In loc de un produs nou, sigilat, am primit unul resigilat si defect/ spart! ! Nu am deschis pachetul exact in ziua in care a venit curierul si din pacate nu se mai poate face nimic (desi spun ca sunt 30 zile retur, de fapt sunt vreo 14 sa completezi acel formular). Totusi, nu era vorba despre colet, ci despre faptul ca am primit un produs resigilat( nu avea tipla din fabrica, sigiliile originale) si ar fi putut sa verifice seria sa vada ca este o greseala si ca mi-au trimis un alt produs.
Din pacate sunt neseriosi, nu ii intereseaza clientii, vor doar sa vanda produse fake si stricate. Greseala mea esta ca nu m-am interesat mai mult inainte de a cumpara de la ei. Deci doar recomand sa stati departe de ei.

Mia
Mia
2 years ago

Sunt total nemulțumit! Produsul este docomo NU SAMSUNG! Sa va fie rușine pt inducerea în eroare! Nu recomand quickmobile! Am comandat SAMSUNG a21 si am primit DOCOMO a21! Russine!

andreea
andreea
2 years ago

andreea

Doru
Doru
2 years ago

Atentie vand produse contrafacute (fake! ) mai ales apple, nu recomand!

Paul
Paul
2 years ago

Am cumparat in data 08. 01. 2021 o tableta Apple AIr 2 in valoare de 2252 de lei. Dupa 4 luni de utilizare, tableta nu a mai pornit. Am trimis-o in service-ul partener acestui Retail si am avut surprinderea sa mi se spuna ca produsul este scos din garantatie pe motiv ca ar prezenta o indoire a carcasei. Am luat legatura cu firma QuickMobile insa acestia mi-au raspuns ca trebuie sa ma inteleg cu service-ul si ei nu isi pot exprima punctul de vedere.
Mail mult, raspunsul primit de la service este identic cu raspunsul primit de un alt posesor al aceluiasi produs, cu poze identice facute ambelor produse si raspunsul efectiv copiat cuvand cu cuvant.
Asta spune foarte multe atat despre firma lor, cand si despre service-ul partener al acestora.

Bogdan Popescu
Bogdan Popescu
2 years ago

Am cumparat un telefon Samsung Galaxy Note 10+, din descrierea produsului rezulta ca cumpar un telefon nou, defapt acesta era un telefon reconditionat, defect ( cu probleme de retea ) care a venit intr-o cutie contrafacuta, cu accesorii contrafacute (incarcatorul nu avea functia de quickcharge). Sigiliile fiind de asemenea contrafacute.

Produsul este destinat pietei americane sau pietei asiatice si nu pietei europene, nefiind recunoscut de catre service-ul oficial Samsung Romania (ESD-ROM).

Am returnat produsul si am facut sesisaze catre protectia consumatorului.

Firma Quickmobile ( SC FRAGRA DESIGN SRL B-dul Bucuresti, Nr. 118 Baia Mare 430163, Maramureș RO32832445 J24/184/2014)
are o intelegere cu firma Service Return pentru a gasi diverse motive de a nu restitui intreaga valoare a produsului.

Eu am platit 2600 RON si mi-au oferit sa accept o asa zis „cost de diminuare” (care este ilegal conform legislatiei in vigoare) in valoare de 1149 RON.

Firma Quickmobile tot sustinea ca mi-au vandut un telefon nou si nu unul reconditionat defect.

Va dati seama, mai putin din valoarea produsului! !!

Doar dupa ce am facut sesizare catre ANPC (Protectia Consumatorului) , mi-au raspuns ca imi vor returna intreaga valoare.

Consider ca asemenea furnizori nu ar trebui sa existe si sa aibe autorizatie de functionare, acestia inseala consumatorul vanzandu-le un produs reconditionat drept unul nou.

Pe langa amenda ar trebui sa piarda dreptul comercializare.

Va rog , sa luati atitudine si sa raportati autoritatilor cazuri ca acesta, unde produse contrafacute/defecte/reconditionate sunt vandute ca produse noi si originale.

Va multumesc si sper sa intelegeti ca trebuie cu totii sa contribuim pentru a elimina din tara furnizori ca acesta.

Cezar
Cezar
2 years ago

N-am fost inspirat sa citesc de pe aceste site-uri înainte sa cumpăr de la quickmobile. Așa ca ma alătur și eu celor care au luat teapa.
Am cumparat un Apple magsafe, după ce in prealabil am întrebat și mi-au confirmat ca produsul este original.
După recepția produsului, am constatat ca este o chinezărie ieftină, ce se găsește pe la noi cu jumătate de preț, iar pe AliExpress cu un sfert din banii dați.
Bineînțeles ca am corespondat cu ei și ca sa returnez produsul trebuie sa plătesc taxa de transport și probabil și ceva bani ca l-am folosit 2 zile.
Cei care mai cumpărați de la ei: vedeți pe factura sa aveți scrisă seria produsului (in cazul meu nu era) și in caz negativ sa refuzați produsul. Eu am plătit cu cardul și oricum era tardiv, chiar dacă vedeam ca nu exista seria înainte de a primi produsul.
Dacă va adresați autorităților aveți in vedere și niște infracțiuni: înșelăciune, legea 84/1998, legea 11/1991.
Am citit mai sus ca s-a făcut un grup. Poate reușim sa ii determinam sa nu mai păcălească oamenii:

muie quicklaba
muie quicklaba
2 years ago

sunt tepari, evitati cu orice cost! nu exista retur! nu exista garantie! ti-l busesc de pamant ei in service ca sa iti taie garantia/returul.

Adela Nitu
Adela Nitu
2 years ago

Cei mai mari țepari ever! !! !! !! !
Am comandat 4 huse Apple de la ei… fake-uri și cu defect fiecare husa.
Ghinionul lor ca avem huse originale și putem compara.
Nu ii poți contacta nicăieri… am dat 3 mail-uri ca sa-mi răspundă ca un politician sa fac retur…. și trebuie sa plătesc eu transportul de retur și sa aștept sa mi vireze banii.
Nu oferă suport clienților, nu exista calitate.
Vând fake-uri pe post de original.

Răspunsul lor a fost fix de politician:
“ Buna ziua,

Produsele noastre provin de la distribuitori oficiali din toata lumea si sunt noi si originale.

Avem rugamintea sa completati cererea de retur pe http://www.service-return.com, iar in cel mai scurt timp, un curier va va ridica coletul.

Procedura de retur o regasiti si in link-ul urmator: https://www.quickmobile.ro/suport/garantia-produselor

In cadrul returului se poate opta doar pentru rambursarea sumei, dupa care se poate plasa o noua comanda pentru produsul dorit.

De asemenea, avem rugamintea sa mentionati in fisa de retur toate detaliile.

Pentru detalii si suport va stam la dispozitie.

O zi frumoasa!

Teresa
Teresa
2 years ago

TEAPA ORGANIZATA. Dupa ce comandati de pe site-ul quickmobile. ro, va trimit produse GSM, destinate pietei din Asia. Asta inseamna ca, sunetul camerei foto nu poate fi dezactivat, in nicio conditie. Va refuza returnarea produsului, pe motivul activarii acestuia. Bineinteles ca, pana nu activati telefonul, nu cunoasteti acest viciu, ascuns, de catre quickmobile. ro.

Alina
Alina
2 years ago

Ma gandesc sa inaintez o plangere penala! politica de retururi a acestui magazin si a firmei de service este pur si simplu o activitate infractionala. Am comandat un termoostat smart, iar cand mi-a fost livvrat am realizat ca nu e varianta pentru Europa. Nu aveam cum sa il montez. L-am returnat imediat, fara sa fac altceva decat sa deschid cutia, sa scot produsul, sa vad ca ii lipseste modulul de Europa si sa-l bag inapoi in cutie. Fara sa dezlipesc folia de protectie sau sa incerc sa-l montez. Am facut cerere de retur si, cu stupoare maxima, am primit niste poze (neindentificabile) cu ceva ecran zgariat, evident nu de la produsul meu! Mi-au retinut 25% din pret ”PENTRU UTILIZARE”!!!!!! Am facut plangere la ANPC, urmeaza judecatoria si inca ma gandesc daca sa nu implic Politia.

Va recomand cu tarie sa nu folositi aceasta firma!

Catalin
Catalin
2 years ago

UN MAGAZIN ORIBIL! Am comandat o husa de iPad Air „oficiala” (asa scrie la ei pe site) Husa De Protectie Tip Agenda Smart Folio Originala Verde Cyprus Green APPLE iPad Air (4th generation). Totul bine si frumos, a doua zi mi-au expediat coletul, iar in a treia zi a ajuns la mine. Cand am desfacut sigiliul de la cutia de Fan Courier, surpriza! !! ! poza de pe cutie este de o calitate execrabila, fontul este foarte subtire si taiat, continutul coletului era desigilat. Pe spatele cutiei, iPad-ul de referinta era VERDE, cand pe husa oficiala este alba. Mai este si un sticker in dreapta jos pe spate, unde scrie la culoare BOTTLE GREEN (numele husei este CYPRUS GREEN) , deci am primit o husa fake. E si un numar de model (MXT62FE/A) care, daca il cauti pe google, iti da o husa albastra de iPad Pro 2020. Mai jos, este un numar de serial, care nu corespunde cu cel de pe husa. Le-am bagat pe amandoua in site-ul apple si imi spune ca sunt INVALIDE.
Acum ca am terminat cu aspectele de pe cutia exterioara, haide sa trecem la cutia interioara. Plasticul de care tragi ca sa o scoti este indoit, transparent si se dezlipeste imediat, cand la cutia oficiala este alb si lipit foarte bine. Cutia arata de parca mai are putin si se dezintegreaza. Cutia de la cea oficiala nu are vreo problema de genul. Mi-am dat seama instant ca ceva este in neregula.
Apoi, cand am scos husa, are o culoare total pe langa ce trebuia sa fie, iar logo-ul apple este facut din material textil? ?? ?? Trebuia sa fie din acelasi material ca husa si sa fie modelat inauntru. Am deschis-o, si inca o surpriza. In loc sa fie ambalajul premium de carton, am gasit o foaie de polistiren decupata prost, nici macar pe marimea husei. La taietura de la camera, materialul de microfibra este pus prost.
Site-ul acesta nu merita nici macar o stea, mai bine zis merita pe minus. Vinde produse false, de calitate oribila, dar inca la pret „rezonabil”. Voi incerca sa dau retur la husa, iar daca nu imi primesc banii in intregime (am citit povesti HORROR la propriu pe compari la review-uri) voi face reclamatie la ANPC.

Daniel
Daniel
2 years ago

Chiar daca ai 30 de zile sa returnezi produsul, daca l-ai desfacut si l-ai testat si o singura secunda, nu mai poti returna produsul aveti mare grija la scammeri astia! !

Bogdan
Bogdan
2 years ago

Lipsa de profesionalism in toata regula:
1. Poza produsului in momentul achizitiei era una, imediat ce au confirmat comanda, poza a fost schimbata. Diferenta este faptul ca in poza, era un produs mult mai scump decat cel pe care l-am primit.
2. Produsul nu era unul pentru Romania, a fost unul pentru uk.. si normal, mi-au trantit un amarat de adaptor ca sa il pot incarca. Desigur, nu cred ca is constienti de faptul ca exista o mica dar importanta diferenta in tensiunea din UK vs Romania.
3. Ei te pot suna daca vor, tu pe ei nu poti pe motiv: „E corona si lumea lucreaza de acasa”.. asa, si? Ce inseamna la voi, „Lucrul de acasa”?
In concluzie, nu cumparati de la ei! Pretul poate parea mai mic dar produsele livrate nu sunt nici pe departe cele care sunt marketate.
Compari. ro zice sa va dau un sfat sa va imbunatatiti… e simplu!
NU VA MAI MINTITI CLIENTII! ! Minciuna are picioare scurte!
Apropo, aici comanda: QM_ 472226, poate va deranjati sa indreptati pacatul facut.

Robert
Robert
2 years ago

Am fost si eu victima acestui „magazin”. Am cumparat o pereche de casti Apple de la ei, necitind review-uri inainte. Am primit o replica penibila, de la ambalaj si finisajul castilor pana la calitatea sunetului (care este rudimentara).
La telefon nu raspunde nimeni. Le-am trimis si un mesaj, iar raspunsul lor a venit dupa o saptamana si a fost unul mainstream : „Produsele noastre provin de la distribuitori oficiali din toata lumea si sunt originale”.
De asemenea nu imi aproba review-ul pe site-ul lor, acesta fiind foarte civilizat, neintrand in conflict cu termenii si conditiile. Ulterior am observat ca sectiunea de review-uri este fake (sunt foarte putine si probabil sunt create de catre ei, toate fiind pozitive)

Si pentru a evita sa imi dati un raspuns standard precum celorlalti (cum ca nu puteti identifica nicio comanda dupa nume) , am sa va las si aici numarul comenzii: QM_ 590682.

Andrei Boboc
Andrei Boboc
2 years ago

Produse contrafacute. Foarte dezamgit nu am putut lua legatura cu nimeni.

Am comandat o husa Originala Iphone 12 Pro Max din piele. Am primit husa si am observat din primul moment cand am desfacut pachetul ca este o husa pe care o gasesti si pe OLX. ro drept originala dar care defapt este de toata jena.
Am facut ceva research pe internet si am gasit in mediul social media foarte multi care au patit acelasi lucru cu acelasi produs.
Am incercat sa sun la numarul de telefon dar in aceasta perioada in care comit infractiuni de cea mai joasa speta, nu pot vorbi la telefon. Singura metoda in care am putut lua legatura a fost sa dau un e-mail prin care le-am solicitat un certificat de conformitate al produsului. Am primit drept raspuns faptul ca produsele sunt 100% originale si daca nu sunt multumit sa fac retur. Va rog frumos si insistent nu mai cumparati de la astfel de comercianti care nu-si asuma faptele comise.

Ionut
Ionut
2 years ago

Quickmobile sunt niște țepari. În instanta am reușit să-mi recuperez banii pe un telefon care chipurile ei l-au primit zgâriat, deși nu îl folosisem deloc pentru ca avea tasta „Space” sarită (era un BlackBerry).
Va las mai jos motivarea instantei:

În fapt, între părți s-a încheiat un contract de vânzare la distanță, având ca obiect un telefon mobil, prețul vânzării fiind de 1373,28 lei.

Nemulțumit de modul în care se prezenta primul bun livrat, reclamantul a solicitat înlocuirea acestuia. Întrucât nu a fost mulțumit nici de performanțele celui de-al doilea bun livrat, respectiv de faptul că una din tastele telefonului mobil părea defectă, reclamantul a solicitat și returul acestuia, optând de această dată pentru restituirea contravalorii produsului.

Pârâta a recepționat returul la data de 26.02.2019 și răspuns acestei cereri la data de 26.02.2019, arătând că este de acord în parte cu cererea reclamantei, precizând că produsul prezintă zgârieturi, astfel că va restitui o valoare diminuată cu suma de 750 lei (fila 17-18).

Prin mail-ul din data de 11.03.2019 (fila 67 verso) pârâta a solicitat acordul reclamantului pentru repararea produsului, în situația în care apreciază că prezintă vreun defect.

Urmare a acestui răspuns, reclamantul s-a adresat ANPC, din răspunsul transmis de această instituție reieșind că reclamația sa a fost găsită întemeiată, în sensul că operatorul refuză nejustificat restituirea contravalorii produsului (fila 32).

În drept, potrivit art. 9 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014 – Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16 , consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14 .

Potrivit art. 13 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014 , profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11 .

Conform art. 14, c u excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuși produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11 . Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

(2) C onsumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spațiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă.

(3) Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere. Indiferent de situație, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor în cazul în care profesionistul a omis să îl informeze cu privire la dreptul de retragere în conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h) .

(4) Profesionistul trebuie să poată face dovada diminuării valorii produselor care rezultă diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

În speță, reclamantul și-a îndeplinit obligațiile stabilite în sarcina sa de dispozițiile legale suscitate, solicitând contravaloarea telefonului și procedând la returul acestuia către pârâtă în termenele stabilite.

Pârâta a răspuns solicitării reclamantului, arătând că va restituie contravaloarea diminuată cu suma de 750 lei, motivat de existența unor zgârieturi pe tastatura și ecranul telefonului, ulterior propunându-i „tratarea în service” a produsului.

În aceste context, instanța reține că motivul pentru care reclamantul a solicitat restituirea contravalorii produsului nu are relevanță. , consumatorul având dreptul la returnarea produsului și solicitarea contravalorii acestuia, fără a fi necesară vreo justificiare.

Prin urmare, instanța constată ca reclamantul – consumator și-a îndeplinit obligațiile prevăzute de art. 9, 13 și 14 din O.U.G. nr. 34/2014 cu privire la exercitarea dreptului de retragere și modalitatea de returnare a produselor, fiind în sarcina paratului – profesionistului sarcina de a face dovada diminuării valorii produsului.

În acest sens, pârâta a anexat la întâmpinare planșe foto cu imagini ale telefonului ce a format obiectul contractului, însă aceste imagini nu sunt edificatoare. Astfel în imaginea de ansamblu a telefonului (f. 69) nu reiese că ar exista zgârieturi , în cea de la fila 71 se indică printr-o săgeată roșie un punct alb pe ecranul telefonului, iar în ultima planșă se indică de asemenea un punct alb pe tastatură.

Existența a două puncte albe care apar doar pe imaginile în detaliu nu echivalează cu existența unor zgârieturi, putând fi simple urme de praf sau putând fi cauzate de reflecția luminii.

În schimb, instanța reține că reclamantul a făcut dovada că produsul returnat nu putea prezenta deteriorări, edificatoare în acest sens fiind declarația martorului T___ O_____ care a arătat că era împreună cu reclamantul la momentul la care a primit telefonul, a asistat la deschiderea pachetului și a observat că acesta mai avea un sigiliu aplicat peste cel inițial, susțineri în concordanță cu cele ale reclamantului și cu planșele foto depuse de acesta în care se observă cu claritate existența a două sigilii. Acest martor a arătat și că este imposibil că telefonul să fi fost zgâriat de reclamant în timpul manevrării, acesta rezumându-se a introduce user-ul, parola și să seteze telefonul, după care – observând aceeași problemă – să reseteze telefonul și să îl pună în cutie.

Mai mult instanța reține că ANPC l-a informat pe reclamant că sesizarea sa împotriva pârâtei a fost găsită ca fiind întemeiată, că aceasta a refuzat nejustificat să restituie contravaloarea telefonului și că a fost sancționată, fapt care – coroborat cu cele probe administrate în cauză – duce la concluzia că telefonul returnat nu era deteriorat.

De subliniat că pârâta nu a invocat faptul că ar fi contestat sancțiunea aplicată de ANPC sau că cele reținute de această instituție nu ar corespunde adevărului.

Pe cale de consecință, instanța reține că pârâta nu a făcut dovada existenței „zgârieturilor” de natură a duce la diminuarea contravalorii telefonului returnat de reclamant, astfel că a refuzat în mod nejustificat restituirea integrală a prețului produsului returnat, motive pentru care va admite cererea de chemare în judecată și o va obliga pe pârâtă la plata către reclamant a sumei de 1373,28 lei reprezentând prețul telefonului returnat.

Referitor la cererea de acordare a dobânzii legale, instanța reține că potrivit art. 1 alin. 3 din O.G. nr. 13/2011 privind dobânda legală remuneratorie și penalizatoare pentru obligații bănești, precum și pentru reglementarea unor măsuri financiar-fiscale în domeniul bancar, „ dobânda datorată de debitorul obligației bănești pentru neîndeplinirea obligației respective la scadență este denumită dobândă penalizatoare ”, iar potrivit art. 2 „în cazul în care, potrivit dispozițiilor legale sau prevederilor contractuale, obligația este purtătoare de dobânzi remuneratorii și/sau penalizatoare, după caz, și în absența stipulației exprese a nivelului acestora de către părți, se va plăti dobânda legală aferentă fiecăreia dintre acestea ”.

În concluzie, având în vedere aceste considerente, instanța va obliga pârâta să plătească reclamantului dobânda legală aferentă debitului principal, dobândă calculată de la data cererii de restituire, respectiv de la 22.02.2019 și până la achitarea efectivă a debitului principal.

wyktron
wyktron
2 years ago

NU COMANDATI!
NU VETI PRIMI COMANDA NICI IN 7, NICI IN 70 DE ZILE!
NU FACETI PLATA CU CARDUL, daca cauti aventuri – mai bine alege ramburs,
NU CREDETI REVIEW-URILE BUNE, CA SUNT POSTATE CU ACELASI TEXT PE DIFERITE PLATFORME – n-ai nevoie de multi creieri sa-ti dai seama ca sunt platite/pregatite de SRL.
NU VA TEMETI SA FACETI PLANGERE LA POLITIE DACA TOTUSI ATI CAZUT PRADA!
NU VA MAI BAGATI PE SITE-URI DUBIOASE!

Alina
Alina
2 years ago

Am cumparat un termostat Nest de la ei. Din descriere eu am inteles ca este fara fire. Evident ca mi-a venit varianta care se monteaza cu fire la centrala, fara Heatlink. Cum e normal, am facut cerere de retur, in conditiile in care nici nu am dezlipit folia de protectie de pe ecranul termostatului, darmite sa incerc sa-l montez. Dupa ce l-a preluat curierul si a ajuns la firma lor de service (alti infractori- SERVICE RETUR SRL) , am fost anuntata ca imi vor retine 244 lei (din 1099) , taxa de utilizare a produsului! STUPOARE MAXIMA! mi-au mai si trimis niste poze cu zgarieturi pe un ecran, din care nu-ti poti dea sama ce ecran e. Am facut plangere la ANPC, si ma gandesc foarte serios sa fac plangere la politie! Este pur si simplu o schema de inselaciune si cred ca as face un bine si celorlati cumparatori daca as alerta organele competente.

Coconut
Coconut
2 years ago

Comanda și livrarea produsului a fost OK.
Te ademenesc cu prețuri foarte bune, însă serviciile sunt de toată jena! !! !
Din păcate, este o marcă ce se ascunde după diverse societăți comerciale (până acum au lucrat pe Electro distribution srl, pe Electro mobile srl… ) pe care le aduc în insolvență, astfel încât nu ai cui să mai adresezi orice părere sau nemulțumire ulterioară.

Mai mult lucrează cu Service Return pentru garanție și service. Niște NENOROCIȚI!
NU RECOMAND. Nici nu se uită la produsul trimis în service, ci caută prin orice mijloace să îți demonstreze că ai pierdut garanția… singura soluție fiind să-i dai în judecată, însă surpriză… societatea ce ți-a vândut produsul este în insolvență sau chiar în faliment…

rudolph05
rudolph05
2 years ago

Salut, am cumpărat un Macbook Pro de la Quickmobile cu configurația 512GB SI 16GB RAM. Problema e ca am primit varianta cu 8GB RAM. I-am contactat pe cei de la Quickmobile prin email, Facebook si Instagram, iar in toate cazurile am fost redirecționat către Service Return. Zis si făcut, i-am contactat pe cei de la Service Return si le-am zis la telefon ca vreau înlocuirea, ci nu returnarea. Ei au zis ca pot doar sa trimita un curier, sa verifice starea produsului si apoi mă contactează vânzătorul. Azi a ajuns pachetul si fara sa fiu contactat de cineva, am primit 2 email-uri: de primire si de returnare a banilor. Ideea este ca eu am prins laptopul la reducere și nu vreau returnarea banilor, fiindca acum costa alti bani.

Am atasat si factura originala si cea de retur, dar și email-urile de la Service Return.
https://ibb.co/gJHngjj
https://ibb.co/yVkQvPD
https://ibb.co/pQLjGqX
https://ibb.co/FnqL5VT

Petru Galca
Petru Galca
2 years ago

Am comandat un active 2 cu eSim de la Samsung.
QM_ 949356 / 11. 08. 2020
Cel mai ieftin de pe piata… doar ca nu pot folosi eSim-ul. Am fost la Orange si mi-au zis ca ceasul este destinat altor piete si ca nu pot folosi acel serviciu. In conditiile astea ceasule meu cel mai ieftin cu eSim poate fi folosit ca un ceas fara eSim este mai scum decat um ceas fara eSim de la eMag… care sunt „cumva” cei mai scumpi.
Naspa ce sa zic.
Petru Galca.

Simona
Simona
2 years ago

EVITATI ACEST „MAGAZIN”, mie mi a oferit cea mai proasta experienta. Am achizitionat un telefon reconditionat a+…. pe care l am probat fix ca intr un magazin fizic. Produs primit si activat(contul google) pe data de 2. 10. 2020 ora 16 si pana pe data de 03. 10. 2020, ultima activitate, produsul a fost tinut in husa. Am solicitat returul din mai multe motive: accesorii nu sunt originale, cutia vizibil slab calitativ fata de tel originale. In urma returului…… surpriza: „Produsul dumneavoastra Galaxy S10 128GB LTE 4G Alb Snapdragon 8GB RAM Reconditionat A+ inregistrat cu fisa FPB-17918 a fost verificat de catre personalul nostru specializat de la departamentul retur, iar acesta nu se afla in starea de la vanzare, prezinta carcasa deformata.

In atasament gasiti pozele care atesta starea produsului dumneavoastra.
Costul de diminuare in vederea aprobarii cererii dumneavoastra de retur este de: 1190 RON. „Nici eu nu am dat importanta recenziilir negative, ar fi trebuit. In concluzie, ma aflu in situatia in care trebuie sa aleg fie ma aleg cu un telefon stricat de 2400 lei, fie pierd 1190 lei. Ca sfat, NU RETURNATI, NU SUNT SERIOSI, IMPOSIBIL DE COMUNICAT TELEFONIC, se pare ca ceea ce au mai scris si alti clienti este 100% adevarat.
Se pare ca este o practica ce i avantajeaza, diminuarea costurilor din cauza ca nu este produsul conform.

Vlad
Vlad
3 years ago

Livrarea a fost destul de rapida, iar produsul pana acum functioneaza foarte bine.

Raluca Nan
Raluca Nan
3 years ago

Servicii sub orice critica. au livrat Apple airpods defecte, casca stanga nu se conecta. le-am trimis inapoi intr-o zi, si am primit raspuns dupa o saptamana ca am returnat un produs
defect si va trebui sa suport costul reparatiei. pare o gluma proasta si voi face reclamatie la ANPC. Nu sunt la prima experienta neplacuta cu Quickmobile iar la client service nu raspunde nimeni.

Mihai Boca
Mihai Boca
3 years ago

Am primit un incarcator wireless Samsung contrafacut. Am facut sesizare la ANPC. Aveti grija si sa verificati bine produsele cumparate de la ei.

Lori
Lori
3 years ago

Am comandat produsul (XIAOMI Smartwatch Amazfit T-Rex Rock Black Negru) , pentru ca era mentionat ca in estimativ in 7 zile il primesc! !!. Platit de pe card, confirmat, totul parea OK.

Dupa 4 zile sunt notificat de faptul ca, „Comanda neconfirmata de catre furnizor” si daca in 7 zile nu se schimba statusul, i-mi recomanda sa anulez comanda, iar in aproximativ 1-3 zile lucratoare mi-se returneaza banii… Super!

Au trecut cele 7 zile, comanda tot „neconfirmata de catre furnizor”, am anulat comanda… Liniste…

Dupa ce au trecut inca 3 zile am primit un email de la Pay U services… ca: „Suma va fi vizibila in cont in cateva zile lucratoare de la momentul primirii acestei notificari. Daca restituirea nu va fi procesata in 3 zile lucratoare, va rugam sa contactati banca emitenta a cardului dumneavoastra”…

Asa ca, dupa 9 zile sunt in faza, ca teoretic in max trei zile i-mi primec banii inapoi.

Timp pierdut, nu recomand magazinul!

Cris
Cris
3 years ago

Am cumparat un telefon Assus de pe QM( comanda QM_ 305761in 10 11. 2019 care dupa nici o luna a fost restrictionat pentru anumite aplicatii( de exemplu Netflix). Am cerut lamuriri telefonic, au spus ca i am facut noi ceva.. Nici pana acum nu a primit vre-un update si nici nu apare pe Assus Romania. Am decis sa l trimit in service strict pentru a rezolva restrictiile aparute. Din service, ghici ce? Asa cum e moda la Quiqmobile mi-au comunicat ca , , Produsul dumneavoastra Asus rog phone 2 dual sim fizic 128gb lte4g inregistrat cu fisa service: NAI-179134 nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul partener autorizat deoarece acestia au constatat ca produsul prezinta interventie hardware neautorizata (surub lipsa) , ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator.

Service-ul partener autorizat ne-a informat ca insumarea acestor factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului, asadar, produsul nu se mai afla in garantie.

Produsul poate fi remediat de catre service-ul partener autorizat numai în regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 2240 lei (T. V. A. si transport inclus) , care implica inlocuire placa de baza, in limita disponibilitatii componentelor la SAP, pentru aceasta reparatie beneficiind de o garantie de 90 zile. ’’ , lucruri complet neadevarate, tehnic nu am avut nici o problema si nu a umblat nimeni in telefon in afara celor din service, acum.
Si acum intrebarile mele: daca eu am specificat ca tehnic nu are nimic de ce au umblat in telefon? Daca lipsea un surub

L-R
L-R
3 years ago

Am avut doua experiente cu ei, ambele neplacute si cu pierderi de bani. Comercializeaza copii ieftine ale unor produse consacrate, se vede cu usurinta calitatea materialelor. Folosesc de ani de zile un model de casca cu care ma impac bine si pentru ca am avut destule, pot face comparatie cu usurinta. Iti dai seama ca sunt fake si proaste, ca interlocutorul nu te aude, asa ca le faci retur. Dar tu le-ai cumparat ca sa le pastrezi, nu ca sa dai inapoi. Si ai aruncat o bucatica mica si patrata de plastic transparent dinauntrul cutiei, pastrand restul impecabil. Si iti scade 30 de lei din valoarea returului pt bucatica aia lipsa. Deci iti vinde produse proaste la pret de original si nu-si asuma nimic. Singurul magazin de la care am cumparat casti si care isi acopera pierderi din banii clientului. Rubrica de recenzii de pe Facebook nu exista, unul dintre semnele unui comerciant de neincredere. Ah, iti salveaza cardul de cumparaturi in magazin fara sa te intrebe daca esti de acord, si nu iti poti sterge nici contul. Comunicare zero cu clientul, Service Return transmite doar „take it or leave it”. Mai bine dai cativa banuti in plus oriunde decat la ei. Never again! Au dreptate clientii care reclama FURT CALIFICAT.

George
George
3 years ago

Bună ziua! În data de 01. 07. 2020 am achiziționat de la dvs. un telefon marca Honor 10 Dual Sim Fizic 128GB LTE 4G Verde 4GB RAM care a fost livrat în data de 02. 07. 2020. Dupa 10-15 minute de utilizare, s a închis și nu a mai putut fi deschis. În aceiași zi, am făcut cerere de retur către Service-Return. com, și a fost ridicat de către Fancurier pe data de 03. 07. 2020.

Mentionez că, l am ambalat exact cum îl primisem având inclusiv folia de producător. Pe 06. 07. 2020 a ajuns la service și am primit un email din partea lor. După 3 zile, respectiv 09. 07. 2020 mă anunță că a fost scos din garanție și poate fi reparat doar contracost, telefonul prezentând sparturi/curburi. Precizez că telefonul era intact când l am predat curierului având poze în acest sens. Nu este posibil să puneți în seama cumparatorului de bună credință asemenea mizerii și în felul acesta să rezolvați problema! În acest sens mă voi adresa organelor competente pentru a mi recupera banii!