Review-uri si Pareri de la clienti…

PaginaDeShop.ro NU este un magazin online, NU comercializeaza produse, NU preia comenzi. ACESTA ESTE UN SITE DE RECENZII!!!!

Recenzia este o parere despre un produs, site, serviciu, companie etc.!!!

Concluzia este una singura: ” mama prostilor e mereu gravida „!


0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
Concluzie

27 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Marian K
Marian K
3 years ago

Wir haben bei diesem Unternehmen einen Fernseher gekauft.
Bereits nach 3 Monaten funktionierten wichtige Funktionen nicht mehr.
Leider gibt es hier keinen Kundendienst, der sich kümmert, daher gibt es auch keine Möglichkeit eine Reklamation abzuwickeln, man kann also genauso bei Willhaben etwas kaufen. Dort hat man die gleiche Sicherheit.

Livia
Livia
3 years ago
Calogero Lo Cicero
Calogero Lo Cicero
3 years ago

Finger weg von dieser kriminellen Firma.Ware bezahlt aber nie bekommen,keine Reaktion auf Email. Gott sei dank Abwicklung über Paypal und das Geld bekam ich zurück.
Stay away from this criminal company. However, paid for goods never get the tablet no reaction to email. Thank god processing via Paypal and I got the money back.

Mihai
Mihai
3 years ago

Perosnalul foarte agresiv la telefon

Zoltán
Zoltán
4 years ago

Ma 07.18-án 9h25 körül az ügyfélszolgálatuknál történt reklamációm közben, az ügyintézőjük egyszerüen letette a telefont. A reklamációm témája egy megrendelt és honlapjukon raktáron levő árut nem tudom átvenni! Ezalatt emilemre 5 ször kaptam „feldolgozás alatt van” és 4-szer „átszállítás alatt van” üzenetet. Kérdésem: A raktáron lévő áru mikor kerülhet átadásra, vagy ha nincs raktáron akkor miért nem ez szerepel a honlapon?!
Lehet, hogy máshol egyszerübben tudtam volna hozzájutni?!

Piroska
Piroska
4 years ago

Hibás termék, elhúzódó ügyintézés, megfelelo tájékoztatás hiánya, mérhetetlenül udvariatlan vevo-szolgálat.

Bstef
Bstef
4 years ago

Siteul este usor de folosit, Plasarea comenzii este una obisnuita iar urmarirea procesului de prelucrare este destul de detaliata. Impachetarea insa lasa destul de mult de dorit, Fiind comandate mai multe lucruri acestea erau doar aruncate in cutie fara nici un fel de material care sa amortizeze loviturile, si sa protejeze produsele din cutie. Cutia a fost lipita cu un singur rand de banda. Drept urmare cutia a ajuns desfacuta la mine. Comanda avea doua cutii dar mi s-a adus doar una. Au trecut cateva zile pana ce Fan Courier a reusit sa gaseasca si pe al doilea. Magazinul poate ajunge la un nivel superior daca se pune mai mult accent pe deservirea corecta a clientilor.

George
George
4 years ago

Buna ziua nici eu nu ma m informat inainte despre acest sit si mi am luat teapa am comandat anu trecut 2018 pe 12 dec un tv samsung smart si a ajuns la mine pe data 21 decembrie am platit cca 2000 lei dar era cu ecrenul spart pe 22 dec 2018 la m inapoiat prin office ullor din pallady si azi 27 ian, 2019 inca nu am raspunsde la ei cred ca ar trebuui sa ne constituim intrn un grup ceva ttoti cei pagubiti sa i acctionam in judecata cu oficiul consumatorilor nu cred ca facem ceve ca si acolo se primesc spagi sau pur si simplu nu se implica nimeni aceasta firma trebuie oprita sa nu mai produca pagube oamenilor sa mai dea tepe

George
George
4 years ago

este cea mai neserioasa firma,am trimis cca 15 mesaje pe e-mail si nu am primit nici un raspuns,am achitat 3656 lei in luna decembrie si nu am primit produsul inlocuit respectiv,amplificator Sony STR-DN1080 si nici restituirea sumei si suntem in 31.01.2019,nu pot nici sa ma loghez sa intru pe pagina personala,singura solutie este ma adresez POLITIEI avand in vedere ca.beneficiarul este o firma

Irina
Irina
4 years ago

Am gasit magazinul Extreme Digital dupa ce am cautat pe Compari. ro hota Gorenje Classico de care aveam nevoie. Pentru ca ei aveau cel mai mic pret si pentru ca am vazut ca este magazin de incredere m-am decis s-o comand de acolo. Am plasat comanda marti seara, miercuri dimineata am primit confirmarea si sumarul comenzii pe mail iar vineri dimineata a ajuns coletul. Totul a decurs simplu si rapid iar hota era in stare perfecta

Elvis
4 years ago

Am comandat o plita cu inductie, livrat la timp, produsul ok. Este a doua ora cand comand de pe acest site si totul a fost in regula, personalul din call center amabil, pentru a vorbi cu operatorul am asteptat aproximativ 3 minute.

Stefan
Stefan
4 years ago

Nu recomand absolut deloc, produs recepționat defect și fac abuzuri în a-mi returna banii. Am depus reclamații la ANPC urmează sa ma adresez politiei. Notele de 5 stele sunt oameni de-ai lor care fac recenzii false sa nu le scadă ratingul total. Nu va lăsați pacaliti!!!

Iancu
Iancu
4 years ago

MAI BINE DATI 50 DE LEI IN PLUS SI LUATI DIN ALTA PARTE!

Am cumparat o hota cu plata ramburs in data de 18 Decembrie 2018, curierul mi-a lasat coletul, a luat banii si a plecat, ce-i drept am comandat-o la serviciu, pentru ca intre orele in care livreaza, evident nu era nimeni acasa, iar la serviciu nu poti sa te apuci sa o verifici (daca aveti timp de asa ceva in timpul programului, iar sefii va permit, va recomand sa verificati produsul).

Cand am verificat-o, am observat ca sunt deformate casetele de mascare ale burlanului de evacuare, iar partea de plastic a hotei (parte activa) era sparta.
A doua zi am sunat la ei, mi-au spus ca daca fac reclamatia in 72 de ore, o pot returna fara nicio problema, dar sa fac reclamatia prin e-mail.

Dupa ce am facut reclamatia din data de 19.Decembrie, iar pe parcurs am trimis poze si tot ce mi-au solicitat, abia in data de 24 Ianuarie (zi libera nationala) am primit e-mail ca intrucat am facut sesizarea in 72 de ore vor ridica produsul (dupa mai bine de o luna de zile ei realizeaza ca reclamatia a fost facut in 72 de ore????).
Tor pe 24 Ianuarie 2019 am fost sunat de curier pentru a preda coletul.
De aici am mai primit un e-mail ca in 15 zile problema se rezolva. Evident ca nu a fost asa.
Dupa mai bine de 70 de e-mail-uri, si multe telefoane date, primesc un raspuns telefonic ca in doua zile imi vor face transferul bancar in contul mentionat de mine, am solicitat ca acest lucru sa mi-l transmita si scris, din nou m-au mintit si nu mi-au transmis nimis scris. Am sunat a doua zi si am stat cu ei in telefon pana mi-au transmis in scris ca in doua zile vor face transferul bancar.
Primesc de la ei pe e-mail factura storno, in care se mentioneaza ca data eliberarii facturii este 16.02.2019, cu termen de plata in data de 24.02.2019.
Acest mesaj il postez in Martie 2019 si nici pana acum nu am primit banii platiti in Decembrie 2018.
Daca puneam acesti bani la o banca, macar primeam 2 lei in plus.
Nu mai are rost sa spun ca au fost multe e-mail-uri in care nici macar sa-si adreseze scuzele pentru lunile in care m-au pasat de la unul la altul nu mi-au transmis.
Telefonic si-au batut joc de bine spunandu-mi sa le dictez ce sa scrie ei in e-mail.
Am solicitat datele superiorului lor sau datele de contact ale unui angajat care are putere de decizie, mi-au spus ca ei sunt superiori lor ca nu au superior.
O bataie de joc continua – de fapt faceti socoteala singuri Dembrie – Ianuarie – Februarie – Martie si nici pana acum nu este finalizata problema.
Parerea sau sfatul meu este ca trebuie evitati.

MIHAI
MIHAI
4 years ago

Am comandat un televizor LG, un suport ptr el, si un telefon HUAWEI. Le-am platit pe toate in aceeasi factura si cand am primit coletele in data de 04.02.2019, din AWB ul de mai jos, ce sa vezi ? Lipseste lelefonul! Mi s-a spus de catre X Treme ca telefonul nu este la ei si ca a ramas la FAN COURIER ORADEA. Am vorbit cu FAN-ul de la ORADEA si ei spun ca nu li s-a dat telefonul respectiv, deci nu au ce sa-mi livreze! Si uite asa suntem in martie si eu tot nu am telefon.
Cea mai proasta inspiratie am avut cand am ales X TREME pentru ptr comanda produselor alese NU faceti ca mine!!!!!!!!!!! Am apelat deja la OPC ptr solutionarea cazului, dar de ce sa pierd atata timp cand alte companii sunt mult mai serioase in acest sens. NU RECOMAND!!!

George
George
4 years ago

Un site de cacao. Vand produse stricate, nu raspund la telefon si mail. Nu cumparati de aici.

gaby
gaby
4 years ago

Am depus o comanda pe data de 24 ianuarie si pana acum nu a sosit. In urma convorbirii cu o operatoare a serviciului relatii clienti, mi s-a spus ca pe data de 31 ar fi intrat in depozitul din Ungaria, urmand sa o primesc la inceputul acestei saptamani. Insa pana acum nu am primit niciun alt mail sau mesaj legat de statusul comenzii. Dureaza extrem de mult procesarea si livrarea. Nu voi recomanda acest magazin nimanui.

Cristiana
Cristiana
4 years ago

Experienta de nota zero!
Prima si ultima mea comanda in acest magazin.
Nu poti plati online in 2019!
Daca doresti comanda prin curier risti sa ramai cu produsul daca e defect/deteriorat pentru ca au conditii de retur in dezavantajul clientului.
Ei nu isi asuma practic nimic. Clientul e doar bun de plata
Daca desfaci ambalajul nu il poti returna. Ma intreb cum pot verifica un produs electornic fara sa desfac ambalajul ! !! ?? ? Absurd!
Au call center pana la ora 15.
Pentru ridicare de la magazin te trimit la o adresa care este de fapt la un km distanta de locatia reala.

O proasta experienta, voi ocoli acest magazin online, pe viitor.

dumitru
dumitru
4 years ago

CEA MAI PROASTA DECIZIE….de a comanda de la aceasta caricatura de site .am comandat un telefon CAT cu care pur si simplu nu se poate vorbi numai in 2g la tel de 4g plus camera de 13 MP face poze ca una de 2MP . Am facut sesizare de aproape o luna pentru a mi se repara timp in care i am mai si sunat si degeaba telefonul este tot la mine. deci pe scurt sunt niste TEPARI.

Alexandru
Alexandru
4 years ago

am comanda 10982IRK19 plasata pe 1 decembrie si platita in avans
nu am primit produsul nici pina acum!!!
nu exista u telefon unde sa disctu cu cineva!
este penibil acest magazin!

Oana
Oana
4 years ago

De trei săptămâni am făcut o comandă și încă nu știu stadiul livrării. La telefon nu ai cu cine vorbi deoarece toți operatorii sunt ,,ocupați” iar, la e-mail nu are timp nimeni să-ți răspundă, primești doar , emailuri generate automat. Poate cei cu responsabilități din firmă ar trebui să ,,aplece urechea” la sesizările făcute de clienți( care multe sunt critice) și să remedieze problemele semnalate. Sper măcar cu acest e-mail să mă fac auzit de persoane responsabile din firmă și să mi se comunice stadiul comenzii cu nr. 9355IRK19. Vă mulțumesc

Lavinia
Lavinia
4 years ago

Am găsit site-ul. Întrucât doream sa comand ceva destul de scump, 1300lei, am sunat inainte pentru a na asigura daca pot face retur in caz ca sunt unele probleme. M-au asigurat ca da. Am plasat comanda, în 3 – 4 zile mi-a ajuns. După ce am ridicat de la curier coletul, am gasit rezervorul de apa spart, am sunat imediat la ei si mi-au zis ca se va rezolva. De atunci au trecut 2 saptamani si ma tot amână sau, mai nou, nu mai raspund la telefon, probabil mi-au blocat nr. Ei spun ca pozele sunt trimise în service pentru verificare. Din pacate, în localitatea de retur nu este menționat aceste aspect, ci doar ca se instiinteaza , de trimite curier pentru ridicare si apoi se depun banii într-un cont bancar sau primesti alt produs.
Sunt niște mincinoși, din pacate au foarte multe recenzii negative, sunt niște tepari. Aparatul de cafea a fost in cutie, cu polistiren inauntru, o probabilitate extrem de mica sa fi fost spart de curier, probabil asa a fost trimis, am văzut că umbla cu multe produse resigilate si trimit produse avariate. Eu le-am făcut reclamație la ANPC si nu ma voi opri pana nu se va rezolva problem, merita sa plateasca, căci cu vorba bună m-au dus cu zaharelul 14 zile.
ATENTIE! Au service-ul in BUDAPESTA! !

Rusu
Rusu
4 years ago

Tocmai mi-am luat si eu teapa de la ei. Am primit produsul defect, l-am dat inapoi pentru inlocuire, au trecut douazeci de zile si nu mai raspund la mail-uri…
Acum ma pregatesc sa fac sesizare la protectia consumatorului, insa, din ceea ce am vazut pe alte site-uri, cei care si-au luat teapa n-au facut nimic nici cu protectia consumatorului deoarece au sediul in Ungaria…

danisor ionescu
danisor ionescu
5 years ago

Din pacate produsele vindute nu sunt intotdeauna noi si nu au ambalajul sau sigiliile intacte. Nu se face nici o mentiune cu privire la faptul ca unele produse sunt resigilate, sau returnate de clienti in Ungaria si revindute in România. Sigiliile originale la produsele resigilate sunt inlocuite cu banda adeziva. Nu acceptati produse care au fost desigilate fara sa fiti prezenti sau cutii care au fost lipite cu banda adeziva a firmei Extreme Digital si care sunt vindute ca produse noi.

Rodeon
Rodeon
4 years ago

Si eu am facut greseala sa cumpar de la Extreme Digital fara sa ma informez in prealabil.Anul trecut am cumparat 2 masini Gardena de tuns iarba.Una mai puternica si mai scumpa care toaca iarba si o lasa in urma ei dar o poate si colecta si una de putere mai mica care taie iarba si o colecteaza.Nenorocirea e ca cea mai scumpa s-a stricat.Am luat legatura cu ei si mi-au trimis un curier(din mai multe incercari).Mi-au confirmat ca a ajuns coletul in 02.07.2018 iar azi 07.08.2018 dau din colt in colt cand ii intreb de masina mea de tuns.I-am intrebat si dupa 2 saptamani daca s-a intamplat ceva de nu-mi mai vine masina inapoi dar mi-au zis ca au dreptul la 30 de zile ca sa repare un defect in garantie.Dupa 30 de zile imi cer sa am rabdare ca se vor interesa si-mi vor da un raspuns.Nu-mi dau nici un raspuns iar eu m-am saturat sa am rabdare.Urmeaza sa fac reclamatie si la protectia consumatorului dar,probabil,si aia-s satui de reclamatiile facute firmei asteia.
Am scris si la Gardena dar inca n-am primit raspuns.
Sfatul meu e sa nu cumparati de la Extreme Digital.Nu va zgarciti sa dati 10 lei in plus.

Cristian
Cristian
4 years ago

Tzepari. NU va recomand. In cel mai rau caz, daca chiar doriti, nu achizitionati prin curier si nu platiti inainte. Mergeti acolo sa fiti siguri de ce vi se da. Uitati-va bine la produs ca si cum ati cumpara de pe okazii. Detalii mai jos.

Am cerut un telefon Samsung Galaxy S9, o baterie externa si un card microSD.

1. Telefonul Samsung Galaxy S9. Cutia avea sigiliul rupt si pus un alt sigiliu peste. Apropo, Samsung scrie clar pe respectivul sigiliu ca daca este rupt sa nu cumperi. Stiu ei de ce. Cel mai probabil Extreme Digital vinde produse refurbished / folosite ca si cum ar fi noi.

2. Bateria externa. Cutia era de asemenea desigilata

3. MicroSD card SanDisk – Pe pagina produsului scrie clar ca are o garantie de 30 de ani timp in care ei incercau sa imi dea produsul cu numai 1 an de garantie.

Bineinteles ca le-am refuzat pe toate. Si insist sa nu va bagati.

Mirela
Mirela
5 years ago

Comanda s-a desfasurat fara probleme

Adrian
Adrian
5 years ago

Produsul nu a fost impachetat corespunzator pt livrarea cu o firma de curierat. Ambalajul original a fost tras doar intr-o folie transparenta si foarte subtire, ceea ce a dus la deteriorarea foarte rapida a ambalajului original. Pt suma platita, un PS4, ambalarea produsului a fost cat se poate de minima si nepotrivit. Nu stiu daca as mai alege vre-odata magazinul d-voastra pt comenzi, care daca nu as fi putut folosi produsul, as pierde foarte mult timp pt returnarea acestuia sau schimb sau orice ar fi necesar.. inclusiv ambalarea pruduselor apartine de un serviciu responsabil, ceea ce nu a existat.