La Extreme Digital lucrăm zi de zi să îți oferim o experiență online pentru cumpărături astfel încât Tu, stimate client, să primești mereu rapid şi comod ceea ce îți dorești. Cu o ofertă bogată, livrare în orice colţ al ţării și cu servicii de calitate, venim în întâmpinarea dorințelor tale astfel încât Tu să poți fi mereu sigur că: ai decis bine.
CE OFERIM?
Așteptăm vizitatorii paginii noastre web cu o selecție bogată de produse tehnice şi pentru fotografie, dar și cu numeroase alte categorii. Ne străduim, cu oferta noastră care se extinde continuu, să asigurăm tuturor cumpărătorilor produse în cele mai avantajoase condiții și cu cele mai comode servicii. Pe lângă produsele tehnice clasice (TV și pentru divertisment, laptop-uri și Informatică, tablete și smartphone, foto și video) asigurăm clienților noștri în cel mai scurt timp din ce în ce mai multe instrumente necesare pentru gospodărie, locuință și birou, precum și noutățile și lucrurile interesante din acest domeniu. Tocmai de aceea ne grăbim, prin serviciile noastre logistice dezvoltate și stocul uriaș din depozit, să facem accesibile imediat cele mai multe produse.
DE CE MERITĂ SĂ NE ALEGI PE NOI?
Ne străduim mereu să îți dăm puțin mai mult decât aștepți. Poți naviga ușor sau face cumpărături pe pagina noastră web și poți alege cea mai avantajoasă metodă de plată și de preluare. Prin numeroase servicii comode și de suport produse, dorim ca Tu să te simți bine, să primești ceea ce îți dorești sau chiar mai mult și să fi mulțumit după efectuarea cumpărăturilor. Este pentru tine. Cele mai noi lucruri şi cele mai actuale gadgeturi apar imediat în oferta noastră, iar portofoliul de produse ce se extinde continuu îți păstrează noutăți în fiecare zi.
CÂTEVA ARGUMENTE PUTERNICE ÎN FAVOAREA NOASTRĂ:
Pentru livrarea comenzilor se percepe o taxă de curierat fixă în valoare de 10 lei, indiferent de numărul produselor incluse în comandă, greutate, dimensiune sau localitatea de livrare. Cumpăraţi mereu la preţul cel mai bun şi să nu vă faceţi griji de kilograme sau kilometrii în plus!
CUM S-A ÎNTÂMPLAT?
-
- Extreme Digital a pornit pe drumul său în anul 2001, la inițitiva a doi tineri întreprinzători.
- În urma comerțului cu calculatoare și componente, mica firmă a deschis deja până în 2003 două magazine și un centru de service.
- În 2004 a ajuns pentru prima oară pe internet oferta de produse foto digitale și DSLR, iar cunoscând noul trend, creșterea micii companii a primit un nou elan prin cumpărăturile pe internet.
- În 2005 a fost deschis magazinul din centrul comercial Mammut din Budapesta, care este și în prezent cel mai frecventat punct al nostru de prezentare și unde pot fi găsite în mod garantat cele mai noi gadgeturi.
- În anul 2006 s-a început construcția acoperirii pe plan național și creșterea stocului din depozit: S-a deschis magazinul, biroul și depozitul central de la Szeged.
- Până în 2007 numărul vizitatorilor paginii noastre web a depășit 20.000, iar ca parte a dezvoltării strategice, compania noastră a devenit societate pe acțiuni, în urma unei investiții din partea SoftCon Informatik AG din Elveția.
- În anii următori s-au deschis pe rând magazinele situate pe teritoriul Ungariei și astfel din 2015 îi așteptăm pe cumpărătorii din această ţară în 12 magazine de specialitate.
- Între timp, s-a început în 2010 și extinderea, Extreme Digital lansându-se pe piaţa online din Slovacia și Cehia. În 2011 s-a alăturat și România, fiind urmată în 2013 de Croația şi, în 2015 de Slovenia.
- După toate acestea ce ne rezervă viitorul? Astăzi pagina noastră web din Ungaria are peste 70.000 de vizitatori zilnic, la care se adaugă tot atâția din celelalte țări. Serviciile zilnice sunt oferite prin intermediul unui depozit mai mare și un birou central extins.
Livrare
RĂMÂNEȚI ACASĂ? LIVRĂM NOI PENTRU TINE!
La noi, curierul se adaptează programului tău! La plasarea comenzii aveţi posibilitatea să alegeţi dacă produsul comandat să fie livrat imediat sau în una dintre zilele alese de dvs..
CÂND ŞI ÎN CE MODALITATE SE FACE LIVRAREA?
Livrarea se efectuează de luni pana vineri, între orele 9-18 în toată România la data specificată online sau prin telefon. Despre începerea livrării veţi fi înştiinţat prin email.
CUM PUTEŢI AFLA MAI MULTE INFORMAȚII DESPRE PACHETUL DVS.?
După ce pachetul a fost predat firmei de curierat cu care colaborăm veţi fi notificat automat prin email. După atentificare, prin accesarea Paginii personale, în meniul Comenzi veţi regăsi numărul AWB cu ajutorul căruia puteţi urmări online traseul.
NU V-A GĂSIT ACASĂ CURIERUL? VOM LIVRA DIN NOU PRODUSUL ÎN MOD GRATUIT!
În cazul în care curierul nu poate preda produsul, va lăsa o înştiinţare privind încercarea de predare a coletului. După aceasta vă puteţi informa în legatură cu coletul la numărul de telefon trecut pe înştiinţare. În cazul unei predări nereuşite, serviciul de curierat va încerca din nou să livreze coletul, în intervalul de timp stabilit în urma discuţiilor.
TE RUGĂM SĂ VERIFICI CONŢINUTUL COLETULUI, DUPĂ PRELUARE, ÎNCA ÎN PREZENŢA CURIERULUI!
În cazul în care observaţi deteriorări în exterior, vă rugăm să refuzaţi coletul! Putem accepta reclamaţii privind conţinutul coletului doar în cazul în care constatarea unor lipsuri sau a unor avarii se înregistrează în documentul legat de livrare, în prezenţa curierului
MODALITĂŢI DE PLATA
În cazul comenzilor online, se pot alege următoarele modalități de plată:
– ramburs (plată în numerar la curier in momentul recepţionării coletului)* – in limita a 5.000 lei pentru persoanele juridice si 10.000 lei pentru persoane fizice. In cazul in care valoarea rambursului va fi mai mare decat sumele anterior mentionate, se poate selecta plata prin Ordin de plata!
– Ordin de plata (transfer bancar). Factura proforma se generază şi se trimite prin email în momentul în care coletul poate fi predat firmei de curierat. Dacă comanda conţine produs ce este disponibil intr-un depozit secundar sau ce poate fi achiziţionat „La comandă”, factura proformă se generează şi se trimite prin email în momentul în care va ajunge în depozitul nostru şi poate fi onorată comanda. În cazul in care se optează pentru această modalitate de plată, coletul va fi predat firmei de cuierat după primirea confirmării viramentului de la bancă.
CARE ESTE TERMENUL DE LIVRARE?
Pe pagina fiecărui produs este menţionat dacă produsul este disponibil în stoc sau la comandă.
Daca este mentionat „În stoc” se precizează şi termenul estimativ de livrare.
În cazul produselor „La comandă”, în urma înregistrrării comenzii online se începe procedura de achizitiţionare de la furnizor, termenul fiind de maximum 2 saptămâni de la data plasării comenzii.
DATELE FURNIZORULUI
Denumirea companiei: Extreme Digital Zrt.
Cod Unic de Inregistrare: România – RO26101777, Ungaria – 14174179-2-44
Sediul central: 1033, Budapesta, strada. Szentendrei, nr. 89,95, Ungaria
SERVICIUL CLIENŢI
- Adresă: 1033, Budapesta, str. Reményi Ede, nr. 23, Ungaria
- Telefon: 004-0373 745 101
- Program telefon serviciu clienţi: de luni până vineri, între orele 9,00-17,00.
- Fax: +36 1 240-1791
- E-mail: shop@edigital.ro
- Termen maxim de răspundere: solicitările venite prin fax/email: 30 zile
București, Bulevardul Theodor Pallady 51D, București 032258 Tel. 0373 745 101
1024 Budapest, Lövőház u. 2-6. (Mammut I. Üzletház)
1073 Budapest, Erzsébet krt. 15.
1117 Budapest, Móricz Zsigmond körtér 15.,
1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Sugár Üzletközpont),
1152 Budapest, Szentmihályi út 131. (Pólus Center),
1044 Budapest, Ezred u. 1-3. (C2-es épület, 16-os garázskapu),
3530 Miskolc, Corvin u.7.,
4024 Debrecen, Piac u. 56.,
6000 Kecskemét, Korona utca 2. (Malom Center),
6720 Szeged, Tisza Lajos körút 60.,
7621 Pécs, Rákóczi u. 49.,
8000 Székesfehérvár, Várkörút 52.,
9021 Győr, Bajcsy-Zsilinszky út 19.
- ADS -
Wir haben bei diesem Unternehmen einen Fernseher gekauft.
Bereits nach 3 Monaten funktionierten wichtige Funktionen nicht mehr.
Leider gibt es hier keinen Kundendienst, der sich kümmert, daher gibt es auch keine Möglichkeit eine Reklamation abzuwickeln, man kann also genauso bei Willhaben etwas kaufen. Dort hat man die gleiche Sicherheit.
https://youtu.be/PQaEQ-f1hB8
Finger weg von dieser kriminellen Firma.Ware bezahlt aber nie bekommen,keine Reaktion auf Email. Gott sei dank Abwicklung über Paypal und das Geld bekam ich zurück.
Stay away from this criminal company. However, paid for goods never get the tablet no reaction to email. Thank god processing via Paypal and I got the money back.
Perosnalul foarte agresiv la telefon
Ma 07.18-án 9h25 körül az ügyfélszolgálatuknál történt reklamációm közben, az ügyintézőjük egyszerüen letette a telefont. A reklamációm témája egy megrendelt és honlapjukon raktáron levő árut nem tudom átvenni! Ezalatt emilemre 5 ször kaptam „feldolgozás alatt van” és 4-szer „átszállítás alatt van” üzenetet. Kérdésem: A raktáron lévő áru mikor kerülhet átadásra, vagy ha nincs raktáron akkor miért nem ez szerepel a honlapon?!
Lehet, hogy máshol egyszerübben tudtam volna hozzájutni?!
Hibás termék, elhúzódó ügyintézés, megfelelo tájékoztatás hiánya, mérhetetlenül udvariatlan vevo-szolgálat.
Siteul este usor de folosit, Plasarea comenzii este una obisnuita iar urmarirea procesului de prelucrare este destul de detaliata. Impachetarea insa lasa destul de mult de dorit, Fiind comandate mai multe lucruri acestea erau doar aruncate in cutie fara nici un fel de material care sa amortizeze loviturile, si sa protejeze produsele din cutie. Cutia a fost lipita cu un singur rand de banda. Drept urmare cutia a ajuns desfacuta la mine. Comanda avea doua cutii dar mi s-a adus doar una. Au trecut cateva zile pana ce Fan Courier a reusit sa gaseasca si pe al doilea. Magazinul poate ajunge la un nivel superior daca se pune mai mult accent pe deservirea corecta a clientilor.
Buna ziua nici eu nu ma m informat inainte despre acest sit si mi am luat teapa am comandat anu trecut 2018 pe 12 dec un tv samsung smart si a ajuns la mine pe data 21 decembrie am platit cca 2000 lei dar era cu ecrenul spart pe 22 dec 2018 la m inapoiat prin office ullor din pallady si azi 27 ian, 2019 inca nu am raspunsde la ei cred ca ar trebuui sa ne constituim intrn un grup ceva ttoti cei pagubiti sa i acctionam in judecata cu oficiul consumatorilor nu cred ca facem ceve ca si acolo se primesc spagi sau pur si simplu nu se implica nimeni aceasta firma trebuie oprita sa nu mai produca pagube oamenilor sa mai dea tepe
este cea mai neserioasa firma,am trimis cca 15 mesaje pe e-mail si nu am primit nici un raspuns,am achitat 3656 lei in luna decembrie si nu am primit produsul inlocuit respectiv,amplificator Sony STR-DN1080 si nici restituirea sumei si suntem in 31.01.2019,nu pot nici sa ma loghez sa intru pe pagina personala,singura solutie este ma adresez POLITIEI avand in vedere ca.beneficiarul este o firma
Am gasit magazinul Extreme Digital dupa ce am cautat pe Compari. ro hota Gorenje Classico de care aveam nevoie. Pentru ca ei aveau cel mai mic pret si pentru ca am vazut ca este magazin de incredere m-am decis s-o comand de acolo. Am plasat comanda marti seara, miercuri dimineata am primit confirmarea si sumarul comenzii pe mail iar vineri dimineata a ajuns coletul. Totul a decurs simplu si rapid iar hota era in stare perfecta
Am comandat o plita cu inductie, livrat la timp, produsul ok. Este a doua ora cand comand de pe acest site si totul a fost in regula, personalul din call center amabil, pentru a vorbi cu operatorul am asteptat aproximativ 3 minute.
Nu recomand absolut deloc, produs recepționat defect și fac abuzuri în a-mi returna banii. Am depus reclamații la ANPC urmează sa ma adresez politiei. Notele de 5 stele sunt oameni de-ai lor care fac recenzii false sa nu le scadă ratingul total. Nu va lăsați pacaliti!!!
MAI BINE DATI 50 DE LEI IN PLUS SI LUATI DIN ALTA PARTE!
Am cumparat o hota cu plata ramburs in data de 18 Decembrie 2018, curierul mi-a lasat coletul, a luat banii si a plecat, ce-i drept am comandat-o la serviciu, pentru ca intre orele in care livreaza, evident nu era nimeni acasa, iar la serviciu nu poti sa te apuci sa o verifici (daca aveti timp de asa ceva in timpul programului, iar sefii va permit, va recomand sa verificati produsul).
Cand am verificat-o, am observat ca sunt deformate casetele de mascare ale burlanului de evacuare, iar partea de plastic a hotei (parte activa) era sparta.
A doua zi am sunat la ei, mi-au spus ca daca fac reclamatia in 72 de ore, o pot returna fara nicio problema, dar sa fac reclamatia prin e-mail.
Dupa ce am facut reclamatia din data de 19.Decembrie, iar pe parcurs am trimis poze si tot ce mi-au solicitat, abia in data de 24 Ianuarie (zi libera nationala) am primit e-mail ca intrucat am facut sesizarea in 72 de ore vor ridica produsul (dupa mai bine de o luna de zile ei realizeaza ca reclamatia a fost facut in 72 de ore????).
Tor pe 24 Ianuarie 2019 am fost sunat de curier pentru a preda coletul.
De aici am mai primit un e-mail ca in 15 zile problema se rezolva. Evident ca nu a fost asa.
Dupa mai bine de 70 de e-mail-uri, si multe telefoane date, primesc un raspuns telefonic ca in doua zile imi vor face transferul bancar in contul mentionat de mine, am solicitat ca acest lucru sa mi-l transmita si scris, din nou m-au mintit si nu mi-au transmis nimis scris. Am sunat a doua zi si am stat cu ei in telefon pana mi-au transmis in scris ca in doua zile vor face transferul bancar.
Primesc de la ei pe e-mail factura storno, in care se mentioneaza ca data eliberarii facturii este 16.02.2019, cu termen de plata in data de 24.02.2019.
Acest mesaj il postez in Martie 2019 si nici pana acum nu am primit banii platiti in Decembrie 2018.
Daca puneam acesti bani la o banca, macar primeam 2 lei in plus.
Nu mai are rost sa spun ca au fost multe e-mail-uri in care nici macar sa-si adreseze scuzele pentru lunile in care m-au pasat de la unul la altul nu mi-au transmis.
Telefonic si-au batut joc de bine spunandu-mi sa le dictez ce sa scrie ei in e-mail.
Am solicitat datele superiorului lor sau datele de contact ale unui angajat care are putere de decizie, mi-au spus ca ei sunt superiori lor ca nu au superior.
O bataie de joc continua – de fapt faceti socoteala singuri Dembrie – Ianuarie – Februarie – Martie si nici pana acum nu este finalizata problema.
Parerea sau sfatul meu este ca trebuie evitati.
Am comandat un televizor LG, un suport ptr el, si un telefon HUAWEI. Le-am platit pe toate in aceeasi factura si cand am primit coletele in data de 04.02.2019, din AWB ul de mai jos, ce sa vezi ? Lipseste lelefonul! Mi s-a spus de catre X Treme ca telefonul nu este la ei si ca a ramas la FAN COURIER ORADEA. Am vorbit cu FAN-ul de la ORADEA si ei spun ca nu li s-a dat telefonul respectiv, deci nu au ce sa-mi livreze! Si uite asa suntem in martie si eu tot nu am telefon.
Cea mai proasta inspiratie am avut cand am ales X TREME pentru ptr comanda produselor alese NU faceti ca mine!!!!!!!!!!! Am apelat deja la OPC ptr solutionarea cazului, dar de ce sa pierd atata timp cand alte companii sunt mult mai serioase in acest sens. NU RECOMAND!!!
Un site de cacao. Vand produse stricate, nu raspund la telefon si mail. Nu cumparati de aici.
Am depus o comanda pe data de 24 ianuarie si pana acum nu a sosit. In urma convorbirii cu o operatoare a serviciului relatii clienti, mi s-a spus ca pe data de 31 ar fi intrat in depozitul din Ungaria, urmand sa o primesc la inceputul acestei saptamani. Insa pana acum nu am primit niciun alt mail sau mesaj legat de statusul comenzii. Dureaza extrem de mult procesarea si livrarea. Nu voi recomanda acest magazin nimanui.
Experienta de nota zero!
Prima si ultima mea comanda in acest magazin.
Nu poti plati online in 2019!
Daca doresti comanda prin curier risti sa ramai cu produsul daca e defect/deteriorat pentru ca au conditii de retur in dezavantajul clientului.
Ei nu isi asuma practic nimic. Clientul e doar bun de plata
Daca desfaci ambalajul nu il poti returna. Ma intreb cum pot verifica un produs electornic fara sa desfac ambalajul ! !! ?? ? Absurd!
Au call center pana la ora 15.
Pentru ridicare de la magazin te trimit la o adresa care este de fapt la un km distanta de locatia reala.
O proasta experienta, voi ocoli acest magazin online, pe viitor.
CEA MAI PROASTA DECIZIE….de a comanda de la aceasta caricatura de site .am comandat un telefon CAT cu care pur si simplu nu se poate vorbi numai in 2g la tel de 4g plus camera de 13 MP face poze ca una de 2MP . Am facut sesizare de aproape o luna pentru a mi se repara timp in care i am mai si sunat si degeaba telefonul este tot la mine. deci pe scurt sunt niste TEPARI.
am comanda 10982IRK19 plasata pe 1 decembrie si platita in avans
nu am primit produsul nici pina acum!!!
nu exista u telefon unde sa disctu cu cineva!
este penibil acest magazin!
De trei săptămâni am făcut o comandă și încă nu știu stadiul livrării. La telefon nu ai cu cine vorbi deoarece toți operatorii sunt ,,ocupați” iar, la e-mail nu are timp nimeni să-ți răspundă, primești doar , emailuri generate automat. Poate cei cu responsabilități din firmă ar trebui să ,,aplece urechea” la sesizările făcute de clienți( care multe sunt critice) și să remedieze problemele semnalate. Sper măcar cu acest e-mail să mă fac auzit de persoane responsabile din firmă și să mi se comunice stadiul comenzii cu nr. 9355IRK19. Vă mulțumesc
Am găsit site-ul. Întrucât doream sa comand ceva destul de scump, 1300lei, am sunat inainte pentru a na asigura daca pot face retur in caz ca sunt unele probleme. M-au asigurat ca da. Am plasat comanda, în 3 – 4 zile mi-a ajuns. După ce am ridicat de la curier coletul, am gasit rezervorul de apa spart, am sunat imediat la ei si mi-au zis ca se va rezolva. De atunci au trecut 2 saptamani si ma tot amână sau, mai nou, nu mai raspund la telefon, probabil mi-au blocat nr. Ei spun ca pozele sunt trimise în service pentru verificare. Din pacate, în localitatea de retur nu este menționat aceste aspect, ci doar ca se instiinteaza , de trimite curier pentru ridicare si apoi se depun banii într-un cont bancar sau primesti alt produs.
Sunt niște mincinoși, din pacate au foarte multe recenzii negative, sunt niște tepari. Aparatul de cafea a fost in cutie, cu polistiren inauntru, o probabilitate extrem de mica sa fi fost spart de curier, probabil asa a fost trimis, am văzut că umbla cu multe produse resigilate si trimit produse avariate. Eu le-am făcut reclamație la ANPC si nu ma voi opri pana nu se va rezolva problem, merita sa plateasca, căci cu vorba bună m-au dus cu zaharelul 14 zile.
ATENTIE! Au service-ul in BUDAPESTA! !
Tocmai mi-am luat si eu teapa de la ei. Am primit produsul defect, l-am dat inapoi pentru inlocuire, au trecut douazeci de zile si nu mai raspund la mail-uri…
Acum ma pregatesc sa fac sesizare la protectia consumatorului, insa, din ceea ce am vazut pe alte site-uri, cei care si-au luat teapa n-au facut nimic nici cu protectia consumatorului deoarece au sediul in Ungaria…
Din pacate produsele vindute nu sunt intotdeauna noi si nu au ambalajul sau sigiliile intacte. Nu se face nici o mentiune cu privire la faptul ca unele produse sunt resigilate, sau returnate de clienti in Ungaria si revindute in România. Sigiliile originale la produsele resigilate sunt inlocuite cu banda adeziva. Nu acceptati produse care au fost desigilate fara sa fiti prezenti sau cutii care au fost lipite cu banda adeziva a firmei Extreme Digital si care sunt vindute ca produse noi.
Si eu am facut greseala sa cumpar de la Extreme Digital fara sa ma informez in prealabil.Anul trecut am cumparat 2 masini Gardena de tuns iarba.Una mai puternica si mai scumpa care toaca iarba si o lasa in urma ei dar o poate si colecta si una de putere mai mica care taie iarba si o colecteaza.Nenorocirea e ca cea mai scumpa s-a stricat.Am luat legatura cu ei si mi-au trimis un curier(din mai multe incercari).Mi-au confirmat ca a ajuns coletul in 02.07.2018 iar azi 07.08.2018 dau din colt in colt cand ii intreb de masina mea de tuns.I-am intrebat si dupa 2 saptamani daca s-a intamplat ceva de nu-mi mai vine masina inapoi dar mi-au zis ca au dreptul la 30 de zile ca sa repare un defect in garantie.Dupa 30 de zile imi cer sa am rabdare ca se vor interesa si-mi vor da un raspuns.Nu-mi dau nici un raspuns iar eu m-am saturat sa am rabdare.Urmeaza sa fac reclamatie si la protectia consumatorului dar,probabil,si aia-s satui de reclamatiile facute firmei asteia.
Am scris si la Gardena dar inca n-am primit raspuns.
Sfatul meu e sa nu cumparati de la Extreme Digital.Nu va zgarciti sa dati 10 lei in plus.
Tzepari. NU va recomand. In cel mai rau caz, daca chiar doriti, nu achizitionati prin curier si nu platiti inainte. Mergeti acolo sa fiti siguri de ce vi se da. Uitati-va bine la produs ca si cum ati cumpara de pe okazii. Detalii mai jos.
Am cerut un telefon Samsung Galaxy S9, o baterie externa si un card microSD.
1. Telefonul Samsung Galaxy S9. Cutia avea sigiliul rupt si pus un alt sigiliu peste. Apropo, Samsung scrie clar pe respectivul sigiliu ca daca este rupt sa nu cumperi. Stiu ei de ce. Cel mai probabil Extreme Digital vinde produse refurbished / folosite ca si cum ar fi noi.
2. Bateria externa. Cutia era de asemenea desigilata
3. MicroSD card SanDisk – Pe pagina produsului scrie clar ca are o garantie de 30 de ani timp in care ei incercau sa imi dea produsul cu numai 1 an de garantie.
Bineinteles ca le-am refuzat pe toate. Si insist sa nu va bagati.
Comanda s-a desfasurat fara probleme
Produsul nu a fost impachetat corespunzator pt livrarea cu o firma de curierat. Ambalajul original a fost tras doar intr-o folie transparenta si foarte subtire, ceea ce a dus la deteriorarea foarte rapida a ambalajului original. Pt suma platita, un PS4, ambalarea produsului a fost cat se poate de minima si nepotrivit. Nu stiu daca as mai alege vre-odata magazinul d-voastra pt comenzi, care daca nu as fi putut folosi produsul, as pierde foarte mult timp pt returnarea acestuia sau schimb sau orice ar fi necesar.. inclusiv ambalarea pruduselor apartine de un serviciu responsabil, ceea ce nu a existat.