Review-uri si Pareri de la clienti…

PaginaDeShop.ro NU este un magazin online, NU comercializeaza produse, NU preia comenzi. ACESTA ESTE UN SITE DE RECENZII!!!!

Recenzia este o parere despre un produs, site, serviciu, companie etc.!!!

Concluzia este una singura: ” mama prostilor e mereu gravida „!


Esd-Rom.ro

0
hot girl striptease sexy nude poledance desktop stripper

- ADS -

ELECTRONICS SUPPORT DIVISION este compania cunoscuta pe piata din Romania sub denumirea de   ESD ROM. Este compania cu 100% capital romanesc specializata in domeniul tehnic pentru echipamente mobile, electronice si electrocasnice.

Compania are un istoric de aproape 10 ani pe piata din Romania si de 4 ani pe piata din Elvetia, prin brand-ul Swiss Technology Services. De asemenea, ESD ROM are parteneriate de peste 9 ani cu producatori de top ai echipamentelor electronice si electrocasnice.

Este punct regional de management in domeniul service-ului in Europa de Est si Balcani pentru Philips, detine brandshop-uri exclusive pentru Samsung, LG si Huawei, in Romania.

Compania dezvolta in prezent 3 linii de business dedicate electronicelor si electrocasnicelor:

  •     Service autorizat de producatori pentru Samsung, LG, Philips, Huawei, Asus, Overmax, Prestigio, Vestel, Neffos, MaxCom, Johnson, Energizer, Vector.
  •     Retail – comercializarea electronica si in magazine a accesoriilor si produselor electronice si electrocasnice.
  •     Corporate Sales – consultanta, integrare si dezvoltare a solutiilor de afisaj digital profesional, dedicat IMM-urilor si Enterprise.

MISIUNE

Misiunea  ESD ROM este de a oferi servicii de consultanta, suport tehnic, reparatii si vanzare pentru produsele de comunicatii mobile, electronice si electrocasnice.

ESD ROM are ca obiectiv cresterea si mentinerea nivelului de satisfactie al utilizatorilor echipamentelor electronice si electrocasnice si loializarea fata de brand-urile utilizate de consumatori, prin oferirea unui nivel inalt de calitate al serviciilor.

VIZIUNE

Ne dorim sa le oferim partenerilor nostri, producatori si utilizatori, servicii de inalta calitate si un proces  END 2 END: CONSULTANTA – VANZARE – SERVICE & MENTENANTA. Aceasta pentru ca  ESD  isi doreste sa reduca la minim eforturile utilizatorilor sau clientilor.

ESD ROM  isi doreste sa devina furnizor de top in domeniul electronicelor si electrocasnicelor:

In procesul de prevanzare: consultanta in achizitia echipamentelor potrivite, atat pentru consumatori, cat si pentru segmentul corporate.

In procesul de vanzare: alegerea corecta, furnizarea rapida si potrivita a tuturor elementelor pentru a veni in intampinarea necesitatilor consumatorilor, servicii cu valoare adaugata – instalare, mentenanta, extragarantie.

In procesul post-vanzare: servicii de diagnosticare si reparatii rapide (One Hour Repair Services), controlul calitatii si a bunei functionalitati, mentenanta proactiva si reactiva, suport in gestionarea corecta a echipamentelor.

VALORI

PROMPTITUDINEA  este sustinuta de:

  • Call center cu activitate 6/7zile, 8/24 ore, cu servicii premium de raspuns, dedicat clientilor. La noi veti gasi intotdeauna un operator uman;
  • Echipe pentru interventii in teren, la nivel local si national;
  • Contacte si adrese de e-mail specifice fiecarui tip de solicitare;
  • Timp de raspuns la solicitari de maxim 24 de ore;
  • Vizualizarea in timp real a stadiului produselor in service;
  • Acces la platforma online pentru produse si accesorii.


CALITATEA
 este confirmata de:

  • Partenerii nostri de business;
  • Best Practice in Europe, declarati de unul dintre partenerii nostri de business;
  • Hub de management al service-ului la nivel regional pentru unul dintre partenerii nostri de business;
  • Procesele si dotarile de ultima ora ale companiei;
  • Capacitatea de livrare si rezolvare a problemelor;
  • Contracte de furnizare servicii service incheiate cu producatori, precum si cu cei mai mari distribuitori la nivel national si international;
  • Oferirea serviciilor la nivelul calitatii si increderii elvetiene.

EFICIENTA  este sustinuta de:

  • Timpii redusi de raspuns pentru solicitarile clientilor;
  • Timpii redusi in service si cu reparatia echipamentelor;
  • Timpii redusi de livrare si instalare a echipamentelor electronice si electrocasnice;
  • Sistemul de ticketing online, precum si in locatiile ESD, pentru clienti;
  • Acoperirea eficienta la nivel national si international pentru serviciile oferite.

TRANSPARENTA  este realizata prin:

  • Verificarea online a stadiului produsului in service;
  • Transparenta procesului de reparatie in locatiile  ESD;
  • Comunicarea in timp real cu clientii asupra situatiilor atipice intalnite in procesul de primire in service, reparatie si verificare a calitatii;
  • Comunicarea cu echipa  ESD  prin platforme web, retele de socializare si call center.

INTEGRITATE:

  • Respectam 100% standardele de calitate impuse de producatori;
  • Utilizam in procesul de reparatie doar componente si piese originale, achizitionate direct de la producatori;
  • Lucram doar cu producatorii sau distribuitorii agreati de producatori si acceptati pe teritoriul national;
  • Suntem autorizati ca operatori de informatii sau date cu caracter personal.

- ADS -

Sursa: ESD Service
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
Concluzie

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments