GrădinaMax – unul dintre cei mai mari distribuitori de semințe și material săditor de pe piața românească. Vă oferim o gamă variată de semințe și material săditor de legume, plante fructifere și nucifere, flori și plante ornamentale. Colaborăm cu pepiniere de renume și producători consacrați din întreaga Europă. Gama de produse pe care o comercializăm este selectată personal de către specialiștii noștri. Pe lângă furnizarea unui material săditor de cea mai înaltă calitate, vă oferim asistență specializată prin intermediul operatorilor noștri, care vă stau la dispoziție.
Urmăm întocmai motto-ul companiei noastre: ”Tot ce e mai bun pentru tine” și îți oferim material săditor de o calitate ireproșabilă.
Avem o lungă tradiție în comercializarea de plante vii. Catalogul nostru de produse conține soiuri de top din următoarele categorii:
- butași de trandafiri;
- plante ornamentale;
- flori perene;
- arbuști de fructe de pădure;
- puieți de pomi fructiferi;
- căpșuni cu fructe mari.
Pe lângă soiuri deja consacrate, vă oferim și specii rare de plante. Fructe de goji cu proprietăți medicinale, zmeură, căpșuni cu fructe mari, mini-kiwi – toate aceste produse se pot găsi în oferta noastră.
Avem contact direct cu cele mai bune pepiniere, care ne furnizează plante vii și ne asigură de calitatea superioară a acestora. Materialul săditor este depozitat în camere frigorifice, la temperaturi optime de păstrare și este scos doar în momentul împachetării și expedierii acestuia. Premergător expedierii, acesta trece printr-un proces de examinare și se va expedia doar materialul săditor care este conform calitativ din toate punctele de vedere.
Țelul nostru este să vă oferim cel mai bun material de pe piață. Am selectat pentru dumneavoastră cele mai deosebite produse, pentru ca dumneavoastră să puteți achiziționa tot ce aveți nevoie dintr-un singur magazin. Oferta noastră este reactualizată anual cu sute de produse în exclusivitate doar pentru tine.
BENEFICIILE MAGAZINULUI ONLINE ”GRĂDINAMAX”:
- Asortiment bogat – peste 2000 de produse: Catalogul de produse este actualizat în mod regulat și este reînnoit atât cu soiuri populare dar și cu inovații ale crescătorilor.
- Modalități flexibile de plată: online, prin card bancar, sau ramburs, la livrare. Plătind online, câştigi timp, într-un mediu absolut securizat, fără costuri sau comisioane ascunse. În plus, toate comenzile achitate online vor avea întâietate la expediere!
- Satisfacție garantată 100% în privința produselor: Comercializăm semințe și material săditor de cea mai înaltă calitate, aclimatizate pentru condițiile țării noastre. Vom înlocui produsul sau restitui suma de bani aferentă produsului care nu corespunde din punct de vedere calitativ la momentul recepției coletului cu produsele comandate.
- Ambalare profesională: Procesul de ambalare este unul minuțios și este special conceput pentru ca plantele vii să poată fi expediate pe distanțe mari. Materialul săditor va ajunge la destinație la fel de viguros precum a părăsit depozitul nostru.
- Informarea prin SMS despre expedierea produselor: Veți fi anunțat printr-un mesaj SMS despre expedierea coletului din depozitul nostru.
- Urmărirea coletului: Urmărește în timp real locația coletului tău, pe baza numărului de AWB alocat. Contactează-ne telefonic, iar noi îți vom furniza numărul de AWB aferent coletului tău.
- Alegerea produselor și plasarea comenzii – pur și simplu o plăcere: Pagina magazinului nostru online este foarte bine structurată și ușor de folosit. Istoricul comenzilor este stocat în contul dumneavoastră de client. Conținutul și statusul comenzilor în expediere poate fi verificat printr-un singur click.
- Cadouri și promoții: În mod regulat venim în întâmpinarea ta cu promoții, reduceri de preț și cadouri! Pentru mai multe informații despre reduceri și promoții poți să citești ().
- Programul de loialitate: Magazinul nostru oferă puncte de loialitate clienților fideli. Vei primi sub formă de puncte bonus 10% din suma cheltuită pentru fiecare comandă. Aceste puncte le vei putea folosi la următoarea comandă pentru a beneficia de reduceri de preț.
- Calitatea ireproșabilă a serviciilor: Deoarece pentru noi clientul este pe primul loc, îți oferim în mod constant reduceri și promoții și venim în întâmpinarea ta cu o mulțime de articole de grădinărit, pregătite de către specialiștii noștri.
PLASAREA COMENZILOR ONLINE
Comenzile pentru întregul sortiment de produse pot fi plasate non-stop, pe tot parcursul anului. Expedierea produselor se va face de la începutul sezonului de plantare. Termenele de expediere a tuturor categoriilor de produse pot fi găsite în tabelul de mai jos.
Procesarea comenzilor se efectuează în intervalul orar 8:00-18:00. Semințele, miceliul de ciuperci și produsele similare, se vor expedia a doua zi după plasarea comenzii.
Comenzile plasate în timpul sezonului de plantare vor fi expediate a doua zi după plasarea comenzii.
Nu trebuie să aștepți săptămâni sau luni pentru primirea comenzilor, deoarece vom comasa și vom trimite în același timp toate comenzile tale plasate înainte și în timpul sezonului de plantare!
MODALITĂȚI DE LIVRARE
Livrare prin «FanCourier»
Livrarea prin curier este cea mai rapidă metodă pentru a intra în posesia produselor tale. Termenul de livrare este de maxim 48 de ore de la expedierea coletului cu produsele comandate.
1. Livrarea din sediul FanCourier.
Poți opta pentru ridicarea coletului cu produsele comandate din sediul FanCourier. Pe această pagină poți verifica statusul livrării coletului, pe baza numărului AWB.
Taxa de livrare nu se modifică și este în cuantum de 21 de lei.
2. Livrarea la adresa specificată.
În momentul plasării comenzii, selectează metoda de livrare prin FanCourier și indică adresa la care dorești să îți fie livrate produsele.
Taxa de livrare – 21 de lei.
Poți urmări stadiul livrării, aici, pe baza numărului AWB aferent coletului tău. Numărul AWB îl vei primi prin SMS, după ce comanda ta va primi statusul «Expediat». În ziua în care se va efectua livrarea, vei fi notificat(ă) prin SMS cu privire la intervalul orar al livrării și la totalul de plată aferent comenzii tale.
Taxa de livrare nu este inclusă în prețul produselor.
PRIETENOŞI CU MEDIUL ÎNCONJURĂTOR
Compania Grădinamax nu este doar un comerciant de top, de seminţe şi material săditor de calitate superioară, ci şi un prieten declarat al mediului înconjurător, care veghează atent asupra resurselor, din ce în ce mai limitate, ale Pământului, dar şi asupra respectării cu stricteţe a normelor de protecţie a mediului. Astfel, ne-am angajat să utilizăm materiale şi tehnologii ecologice în procesul de împachetare şi expediere a produselor tale preferate:
- în fabricarea cutiilor noastre de ambalare, de toate formele şi dimensiunile, utilizăm doar carton reciclat, protejând astfel mediul înconjurător de tăierea excesivă a copacilor;
- în procesul de ambalare, fixare a produselor în cutii, respectiv sigilare, utilizăm, pe cât de mult posibil, materiale ecologice, biodegradabile;
- sortăm materialele inutilizabile şi reciclăm selectiv, începând de la cartuşele imprimatelor folosite pentru a tipări factura din colet, până la ambalaje din carton şi ghivecele din plastic ecologic, folosite pentru protecţia materialului săditor.
MODALITĂȚI DE PLATĂ
Plata ramburs la livrare
Plata în numerar (sistem ramburs) – această variantă presupune achitarea contravalorii produselor și a taxei de livrare (dacă este cazul), direct la agentul FanCourier desemnat pentru livrarea coletului/coletelor.
Plata online
Cea mai ușoară și mai convenabilă modalitate de plată. Pentru a plăti produsele online, înainte de trimiterea comenzii, selectează opțiunea “Plata online”. După trimiterea comenzii, vei fi redirecționat(ă) către pagina securizată a operatorului nostru de plăţi online http://plationline.ro, unde vei putea introduce în deplină siguranţă datele cardului tău bancar, Mastercard sau Visa. Finalizezi plata, îți trimitem imediat confirmarea acesteia, iar în cel mai scurt timp, coletul cu produsele tale favorite va ajunge la ușa casei tale. Plătind online, câştigi timp, într-un mediu absolut securizat, fără costuri sau comisioane ascunse. Pentru plăţile prin card bancar, tranzacţia va apărea pe extrasul tău de cont, detaliată sub numele Grădinamax.
Atenție! Toate comenzile achitate online vor avea întâietate la expediere.
Acum 2 ani am cumparat de la ei un pachet de trandafiri urcatori.Cel care trebuia sa fie Blue(știu ca nu exista trandafiri albaștri,dar speram sa fie un mov închis) a crescut o tufa înalta cu flori roz,Eden Rose s-a transformat în Paul’s Scarlet,Elfe este un teahybrid rosu,Black Queen și cel Urcator Roșu sunt la fel,au crescut undeva pe la 1,50m cu 3-4 ramuri subțiri în vârful cărora fac 4-5 flori de 4cm,de culoare roșu cu o tenta de burgund.Recunosc ca am facut comanda cam cu ochii închiși,daca te uiți pe pagina lor de internet se vede de la o poșta ca produsele sunt photoshopate atat din punct de vedere al imaginii cât și al caracteristicilor biologice.
Buna ziua Virgil,
Te asiguram ca satisfactia clientilor nostri este prioritatea noastra. Te rugam sa ne furnizezi numarul comenzii tale pentru a o identifica in sistem si a verifica istoricul acesteia. Iti multumim anticipat!
Buna ziua! Cei de la Gradinamax sunt cei mai mari tepari,inseala clientii,una comanzi alta primesti! Dupa ce astepti 7 luni sa ti infloreasca trandafirii, pe care i ai comandat constati oripilat ca sunt pitici ,alte culori sau maces!!!Nu ajungi la nicio intelegere cu ei,se leaga de faptul ca nu mai tii etichetele si factura,dar nu exista comanda in contul tau?cine se gandeste ca dupa atata timp iti mai trebuie aceste lucruri ,cand mergi pe incredere!Cineva trebuie sa se autosesizeze sa nu mai pateasca nimeni asemenea inselatorie!
Buna ziua Virgil,
Te asiguram ca satisfactia clientilor nostri este prioritatea noastra, de aceea suntem siguri ca putem gasi o solutie la orice problema ivita in perioada de post-vanzare. Te rugam sa ne furnizezi numarul comenzii tale pentru a o identifica in sistem si a verifica istoricul acesteia. Iti multumim anticipat!
Am achizitionat in septembrie 2017 16 butasi de trandafiri de la Gradinamax, 8 albastri (4 urcatori 4 tea), 4 Green, 4 LoveSong (mov). Am asteptat 8 luni sa infloreasca, s-au prins toti, dar dezamagirea a fost uriasa. NICIUNUL nu respecta culoarea comandata. NICI MACAR UNUL. Cei albastri sunt roz (TOTI), cei verzi sunt galben pal, cei mov sunt albi. Nu sunt convinsa nici macar daca cei urcatori (4 green si 4 albastri) sunt intr-adevar cataratori sau teahibrid. Anterior am cumparat de prin hipermarketuri, la 5-6 lei butasul (nu la 13-15 lei ca la gradinamax) si cand au inflorit ce exista pe eticheta (culoarea) asta am in gradina. Cand am plantat butasii in toamna am pastrat eticheta atasata de acestia, dupa ce au inflorit le-am trimis poze celor de la Gradinamax (inclusiv cu eticheta atasata) si mi-au trimis pt inlocuire alti butasi, dar in mare parte au ramurile inegrite si uscate. O mare-mare, uriasa bataie de joc. Nu mi-a trecut prin cap, la acel moment, inainte de a face comanda, sa aflu info despre Gradinamax pe internet (forumuri etc). Probabil ma multumeam doar cu trandafirii cumparati de prin hipermarketuri si nu aruncam aproape 300 de lei pe prostii. Din 16 trandafiri mi-au inlocuit doar 8 (4 urcatori Green si 4 LoveSong). Cei 4 urcatori Green PE FACTURA , in colet 4 teahibrid Green 4 loveSong). Au trimis iar4 urcatori Green si mail in care “ma roaga” sa pastrez ceilalti 4 trandafiri tea…… De parca ma incalzea cu ceva. Ulterior, in martie am cumparat de la ei si stoloni de capsuni (seturi cu 3 soiuri). Am reale indoieli (din 15 stoloni s-au prins doar 5 si inca nu au inflorit) si in privinta acestora.
Buna ziua Diana,
Te asiguram ca satisfactia clientilor nostri este prioritatea noastra. Te rugam sa ne furnizezi numarul comenzii tale pentru a o identifica in sistem si a verifica istoricul acesteia. Suntem siguri ca putem rezolva orice problema aparuta in perioada post-vanzare! Iti multumim anticipat!
Am primit altceva decat ceea ce am comandat. o firma foarte neserioasa.
Buna ziua Diana,
Satisfactia clientilor nostri este prioritatea noastra. Te rugam sa ne furnizezi numarul comenzii tale pentru a o identifica in sistem si a verifica istoricul acesteia! Iti multumim anticipat!
Grădina Max își face reclamă nerușinată pe toate canalele media, păcălind încontinuu sute de cumpărători. Oferă spre vânzare plante deosebite, iar când ajung la destinație se dovedesc a fi banale. Din momentul livrării se poate vedea calitatea lor evident îndoielnică, departe de plantele spectaculoase din catalog. Dezamăgirea cea mai mare apare după o lungă perioadă de așteptare, când, în locul minunilor prezentate atât de frumos în ofertă, apar abia niște mici floricele fără pic de vigoare, fără culoare si adeseori fără vlagă…Trandafiri banali si piperniciți, crini atrofiați, fără tulpină…etc…
Rugăm autoritățile să verifice această firmă să ia măsurile care se impun, iar noi punem la dispoziția Autoritătii pt protectia consumatorilor documentele doveditoare, precum si dovezi concrete – grădinile noastre – în care se pot vedea plantele livrate de aceasta firmă. https://www.petitieonline.com/grdina_max_-_o_ineltorie
Bună ziua, Laura!
Toate produsele noastre sunt insoțite de certificate de calitate emise de pepinierele furnizoare. Clienții GradinaMax beneficiază de 100% Garanție timp de 90 de zile (plantare și dezvoltare). Imaginile de pe site sunt cu titlu de prezentare, ce ilustrează cum vor arăta plantele la maturitate, informație precizată la secțiune „Informații generale” – „Termeni și condiții”.
GradinaMax crede în soluționarea amiabilă a oricărei probleme ivite în urma colaborării la distanță. Totuși, nu credem că un titlu defaimator ajută la rezolvarea unei probleme, oricare ar fi natura sau sursa acesteia. Suntem deschiși oricând spre dialog civilizat, convinși fiind că acesta reprezintă baza oricărei colaborări de succes.
O zi excelentă și spor în toate!
Isi bat joc de timpul nostru al tuturor si ca gresesc la FIECARE comanda , nu izolat. Nu e ca nu pot sa fac reclamatie sa-mi schimbe produsele ( ceea ce am si facut) ci ca, sunt pusa in situatia asta cu o lipsa totala de respect. Plantele care mi-au sosit astazi la o luna dupa ce le-am comandat, sunt atat de jalnice incat cel care le-a trimis in baza comenzii mele, era ori prost gramada, ori atat de batjocoritor la adresa mea incat asta nu se poate rezolva printr-o simpla reclamatie. Mai mult decat atat, plantele sunt BOLNAVE, am un trandafir care are cancerul trandafirului, pe care cineva de la ei cica l-a verificat si TOTUSI L-A TRIMIS, stiind probabil ca acel trandafir e posibil sa imbolnaveasca o intreaga gradina de trandafiri in locul unde ar fi fost el plantat. Iar argumentul asta ca nu averm timp sa luam atitudine, este cel putin egoist ca sa nu zic mai mult, pentru ca datorita acestui gen de raspuns, isi continua activitatea , ba chiar prolifereaza acest gen de firme pe piata, si continua sa-si bata joc de noi si de timpul nostru. Si in incheiere, mesajele de felul celor din acest topic, nu sunt expresia lipsei noastre de ocupatie, ci experesia revoltei unuia caruia nu-i place sa fie presul si bataia de joc a nimanui, altfel eu sunt MAI OCUPATA DECAT TINE. Nu am nici macar timpul sa trimit reclamatii sa fac poze si demersuri sa repar ceva ce trebuia facut bine DIN PRIMA. Si cu toate acestea trebuie sa-mi fac timp, pentru ca nu suport sa stau impasibila si sa asist fara sa iau atitudine la un astfel de comportament comercial. In speranta ca am fost suficient de clara, daca nu intelegi iti desenez, ca si-asa mi-am … timpul de astazi din cauza lor dar si a ta si prin urmare sunt nevoita sa lucrez toata noaptea.
Buna ziua Adela,
Toate plantele noastre sunt insotite de certificate de calitate si pasapoarte fito-sanitare care atesta faptul ca materialul saditor este sanatos si conform. Ne pare rau ca ti-ai format o astfel de parere despre noi. Te rugam sa ne furnizezi nr. de comanda, suntem siguri ca putem rezolva orice problema aparuta post-receptie colet. Multumim anticipat!
Nu recomand!!! Am avut deceptia vietii mele cu aceasta firma. Am comandat circa 10 butasi de vita de vie soiuri de masa. Am ingrijit de ei 3 ani si la al patrulea an s-au dovedit a fi soiuri tehnice pentru vin, mult mai ieftine, chiar banale. Acum vreau sa cumpar mau multe azalee si in viata mea nu mai cumpar de la ei. Am vazut ca nu sunt singurul pagubit. In mod normal ar fi trebuit sa fie actionati in judecata pentru inselaciune
Bună ziua, Gheorghe!
Ne cerem scuze pentru inconvenientele create.
Suntem deschiși spre comunicarea și rezolvarea problemelor ivite în urma colaborării cu magazinul nostru. Pentru soluționare, vă rugăm să ne comunicați numărul dumneavoastră de comandă și numele menționat la plasarea comenzii, pentru a putea verifica istoricul acesteia în sistem.
O zi frumoasă!
grădinamax este o escrocherie cu acte în regulă. am făcut o comandă de 950 lei. jumătate din plantele livrate erau uscate. nu mi-a venit să cred ce era ambalat în super cartoanele lor. GUNOAIE. apoi am căutat păreri să văd dacă au mai pățit și alții așa ceva și am descoperit că este o practică permanentă. acești escroci au o strategie simplă: prețuri mici, dar foarte mari față de calitatea mizerabilă a produselor la care mai au și promoții permanente. ispititor. dar primești… nimic. pe site, observați că nu este nicăieri nici o informație despre mărimea plantei. este o strategie. dacă ai ști că dai banii pe un pomișor plantat într-o scrumieră, te-ai mai gândi. astfel că, de pildă, un dud negru are… 3-5 centimetri. uscat gata. iar o hortensie are tot 3-5 cm – tot uscată. procentul de plante inutilizabile în cazul meu este de 75%, iar restul, care mai au câte o frunză verde, pur și simplu nu le-aș fi cumpărat niciodată dacă le-aș fi văzut. fotografiile de pe site NU reprezintă marfa, ci sunt o ilustrație umflată enorm. Mai mult valoreaza cartoanele in care ambaleaza gunoaiele vandute pe post de plante. PS. sunt un cumpărător de plante permanent, de mulți ani, dar așa ceva nu am mai întâlnit niciodată. intrați pe alte magazine de plante, parcuri.ro , etc. veți vedea că pretutindeni sunt informații despre mărimea plantei și a ghiveciului. mai mult decât atât, înainte de livrare ți se trimit fotografii ale plantelor și e nevoie să confirmi comanda, înainte de a fi predată curierului. una peste alta, adio, gradinamax. cineva, într-o zi, tot vă va da în judecată pentru escrocherie.
Bună ziua, Gheorghe!
Ne cerem scuze pentru inconvenientele create.
Suntem deschiși spre comunicarea și rezolvarea problemelor ivite în urma colaborării cu magazinul nostru. Pentru soluționare, vă rugăm să ne comunicați numărul dumneavoastră de comandă și numele menționat la plasarea comenzii, pentru a putea verifica istoricul acesteia în sistem.
O zi frumoasă!
NU RECOMAND! Trimit plante care nu sunt originale, cu calitati mult mai slabe. Am comandat un trandafir Mister Lincoln, care este de un rosu catifelat si foarte frumos mirositor. Mi s-a dat un trandafir asemanator, care nu miroase absolut deloc si care are niste dungi albe la baza petalelor. Creste si mult mai inalt decat varietatea dorita de mine.
Am scris si la ei pe site recenzie, pe care nu au activat-o. Am facut sesizare legata de problema cu trandafirul si i-am rugat sa imi activeze recenzia. Mi-au dat de inteles destul de abrupt ca nu au de gand sa o faca si ca tot ce pot face este sa imi aleg alt produs.
Nu este prima data cand mi-au trimis plante care doar seamana cu ce au expus pe site. Am mai comandat un trandafir Kimono si o hosta Gold Standard, ambele plante difera si se vede clar ca nu sunt ceea ce am comandat. Sunt sigura ca daca ma uit mai atent la celelalte plante pe care le mai am de la ei, o sa mai gasesc diferente.
Nu puteti avea incredere ca veti primi ceea ce doriti. Aveti mare grija.
Bună ziua!
Ne cerem scuze pentru inconvenientele create.
Suntem deschiși spre comunicarea și rezolvarea problemelor ivite în urma colaborării cu magazinul nostru. Pentru soluționare, vă rugăm să ne comunicați numărul dumneavoastră de comandă și numele menționat la plasarea comenzii, pentru a putea verifica istoricul acesteia în sistem.
O zi frumoasă!
Tepari cu acte in regula. Butasi de vie care sunt nealtoiti vanduti ca si altoiti. De evitat.
Bună ziua, Attila!
Ne cerem scuze pentru inconvenientele create.
Suntem deschiși spre comunicarea și rezolvarea problemelor ivite în urma colaborării cu magazinul nostru. Pentru soluționare, vă rugăm să ne comunicați numărul dumneavoastră de comandă și numele menționat la plasarea comenzii, pentru a putea verifica istoricul acesteia în sistem.
O zi frumoasă!
Marketing de calitate…si ATAT. Vand mizerii “împachetate frumos”…
Mulțumit pentru produsele primite. Butașii nu erau prea mari și arătoși, însă s-au prins și au crescut foarte repede!
Bună ziua, Eduard!
Îți mulțumim pentru feedback-ul tău și pentru încrederea acordată magazinului nostru online. Ne străduim în continuare să îți satisfacem așteptările și să îți răsplătim fidelitatea prin calitatea produselor și serviciilor pe care ți le punem la dispoziție.
O zi frumoasă, cu mult spor!
Cu respect,
GrădinaMax Customer Care
O firmă de țepari, de mincinoși! Am făcut comandă la ei acum 2 ani, plante foarte scumpe, unele mi s-au prins, altele nu. Am cumpărat de la ei căpșuni “cățărători” și “atârnători”. Am pus ghilimelele, pentru că nici vorba să fi fost cățărători sau atârnători, doar prețul a fost… supercățărat… Vara le-am făcut sesizare că nici nu se cațără și nici nu atârnă căpșunii, mi-au spus că anul 2 se dezvoltă, să aștept până anul următor și dacă nu va fi așa, o să-mi schimbe plantele. Asta după ceva controverse privind factura, ei vroiau să le arăt factura tipărită ce mi-au trimis-o, deși la ei pe site îmi apărea comanda, dar se cramponau de o hârtie pe care atunci credeam că n-o mai am (între timp am dat de ea!) Am așteptat trecerea unui an, bineînțeles că acei căpșuni tot nu s-au cățărat și tot n-au atârnat, le-am trimis poze, au spus că nu se cațără pentru că nu le-am pus nimic pe ce să se cațere. Oare dacă puneam câte un par la fiecare plantă le creștea ceva să se cațere? Sunt căpșuni absolut normali, vânduți de ei la preț umflat cu minciuna că sunt cățărători! Am avut câteva plante la care am și pus ceva vroind să le fac un spalier pe care să urce, le-am trimis poză, dar nu mi-au mai răspuns! Țepari, mincinoși, cumpăra de la ei doar cine n-are ce face cu banii! Eu m-am ars cu ei!
Grădinamax, amm mai avut recenzia asta, mi-ați răspuns, mi-ați cerut numărul comenzii. Eu n-am mai putut răspunde, am editat, am adăugat numărul comenzii, dar n-ați mai răspuns nimic. Probabil e un răspuns automat, îl dați oricui și atât, nici gând să vă intereseze reglementarea nemulțumirii clientului. La cât de țepari sunteți, nici nu mă aștept la altceva! Acum vă dau numărul comenzii, dar, probabil, o să-mi dați același răspuns automat și în rest nu veți mai face nimic. Sper ca aceste recenzii negative să deschidă ochii la cât mai mulți posibili clienți, să nu pățească și ei ce-am pățit noi! Aveți aici numărul comenzii ce v-am făcut-o eu și unde mi-ați vândut produse neconforme descrierii!
Este vorba despre comanda numărul 131205357 din data de 16 02 2021.