Recenzi reale

Lista neagră

bestkids.ro

- ADS -

kitunghii.ro

- ADS -

Gradinamax.ro

- ADS -

GrădinaMax – unul dintre cei mai mari distribuitori de semințe și material săditor de pe piața românească. Vă oferim o gamă variată de semințe și material săditor de legume, plante fructifere și nucifere, flori și plante ornamentale. Colaborăm cu pepiniere de renume și producători consacrați din întreaga Europă. Gama de produse pe care o comercializăm este selectată personal de către specialiștii noștri. Pe lângă furnizarea unui material săditor de cea mai înaltă calitate, vă oferim asistență specializată prin intermediul operatorilor noștri, care vă stau la dispoziție.

Urmăm întocmai motto-ul companiei noastre: ”Tot ce e mai bun pentru tine” și îți oferim material săditor de o calitate ireproșabilă.

Avem o lungă tradiție în comercializarea de plante vii. Catalogul nostru de produse conține soiuri de top din următoarele categorii:

  • butași de trandafiri;
  • plante ornamentale;
  • flori perene;
  • arbuști de fructe de pădure;
  • puieți de pomi fructiferi;
  • căpșuni cu fructe mari.

Pe lângă soiuri deja consacrate, vă oferim și specii rare de plante. Fructe de goji cu proprietăți medicinale, zmeură, căpșuni cu fructe mari, mini-kiwi – toate aceste produse se pot găsi în oferta noastră.

Avem contact direct cu cele mai bune pepiniere, care ne furnizează plante vii și ne asigură de calitatea superioară a acestora. Materialul săditor este depozitat în camere frigorifice, la temperaturi optime de păstrare și este scos doar în momentul împachetării și expedierii acestuia. Premergător expedierii, acesta trece printr-un proces de examinare și se va expedia doar materialul săditor care este conform calitativ din toate punctele de vedere.

Țelul nostru este să vă oferim cel mai bun material de pe piață. Am selectat pentru dumneavoastră cele mai deosebite produse, pentru ca dumneavoastră să puteți achiziționa tot ce aveți nevoie dintr-un singur magazin. Oferta noastră este reactualizată anual cu sute de produse în exclusivitate doar pentru tine.

BENEFICIILE MAGAZINULUI ONLINE ”GRĂDINAMAX”:

  • Asortiment bogat – peste 2000 de produse: Catalogul de produse este actualizat în mod regulat și este reînnoit atât cu soiuri populare dar și cu inovații ale crescătorilor.
  • Modalități flexibile de plată: online, prin card bancar, sau ramburs, la livrare. Plătind online, câştigi timp, într-un mediu absolut securizat, fără costuri sau comisioane ascunse. În plus, toate comenzile achitate online vor avea întâietate la expediere!
  • Satisfacție garantată 100% în privința produselor: Comercializăm semințe și material săditor de cea mai înaltă calitate, aclimatizate pentru condițiile țării noastre. Vom înlocui produsul sau restitui suma de bani aferentă produsului care nu corespunde din punct de vedere calitativ la momentul recepției coletului cu produsele comandate.
  • Ambalare profesională: Procesul de ambalare este unul minuțios și este special conceput pentru ca plantele vii să poată fi expediate pe distanțe mari. Materialul săditor va ajunge la destinație la fel de viguros precum a părăsit depozitul nostru.
  • Informarea prin SMS despre expedierea produselor: Veți fi anunțat printr-un mesaj SMS despre expedierea coletului din depozitul nostru.
  • Urmărirea coletului: Urmărește în timp real locația coletului tău, pe baza numărului de AWB alocat. Contactează-ne telefonic, iar noi îți vom furniza numărul de AWB aferent coletului tău.
  • Alegerea produselor și plasarea comenzii – pur și simplu o plăcere: Pagina magazinului nostru online este foarte bine structurată și ușor de folosit. Istoricul comenzilor este stocat în contul dumneavoastră de client. Conținutul și statusul comenzilor în expediere poate fi verificat printr-un singur click.
  • Cadouri și promoții: În mod regulat venim în întâmpinarea ta cu promoții, reduceri de preț și cadouri! Pentru mai multe informații despre reduceri și promoții poți să citești ().
  • Programul de loialitate: Magazinul nostru oferă puncte de loialitate clienților fideli. Vei primi sub formă de puncte bonus 10% din suma cheltuită pentru fiecare comandă. Aceste puncte le vei putea folosi la următoarea comandă pentru a beneficia de reduceri de preț.
  • Calitatea ireproșabilă a serviciilor: Deoarece pentru noi clientul este pe primul loc, îți oferim în mod constant reduceri și promoții și venim în întâmpinarea ta cu o mulțime de articole de grădinărit, pregătite de către specialiștii noștri.

PLASAREA COMENZILOR ONLINE

Comenzile pentru întregul sortiment de produse pot fi plasate non-stop, pe tot parcursul anului. Expedierea produselor se va face de la începutul sezonului de plantare. Termenele de expediere a tuturor categoriilor de produse pot fi găsite în tabelul de mai jos.

Procesarea comenzilor se efectuează în intervalul orar 8:00-18:00. Semințele, miceliul de ciuperci și produsele similare, se vor expedia a doua zi după plasarea comenzii.

Comenzile plasate în timpul sezonului de plantare vor fi expediate a doua zi după plasarea comenzii.

Nu trebuie să aștepți săptămâni sau luni pentru primirea comenzilor, deoarece vom comasa și vom trimite în același timp toate comenzile tale plasate înainte și în timpul sezonului de plantare!

- ADS -

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
Concluzie
14 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Virgil
Virgil
2 years ago

Acum 2 ani am cumparat de la ei un pachet de trandafiri urcatori.Cel care trebuia sa fie Blue(știu ca nu exista trandafiri albaștri,dar speram sa fie un mov închis) a crescut o tufa înalta cu flori roz,Eden Rose s-a transformat în Paul’s Scarlet,Elfe este un teahybrid rosu,Black Queen și cel Urcator Roșu sunt la fel,au crescut undeva pe la 1,50m cu 3-4 ramuri subțiri în vârful cărora fac 4-5 flori de 4cm,de culoare roșu cu o tenta de burgund.Recunosc ca am facut comanda cam cu ochii închiși,daca te uiți pe pagina lor de internet se vede de la o poșta ca produsele sunt photoshopate atat din punct de vedere al imaginii cât și al caracteristicilor biologice.

Pro
preturi mici
Contra
tepari!!
Nota Generala
-5
Concluzie
NuRecomand
GradinaMax
Reply to  Virgil
9 months ago

Buna ziua Virgil,
Te asiguram ca satisfactia clientilor nostri este prioritatea noastra. Te rugam sa ne furnizezi numarul comenzii tale pentru a o identifica in sistem si a verifica istoricul acesteia. Iti multumim anticipat!

Ioana
Ioana
2 years ago

Buna ziua! Cei de la Gradinamax sunt cei mai mari tepari,inseala clientii,una comanzi alta primesti! Dupa ce astepti 7 luni sa ti infloreasca trandafirii, pe care i ai comandat constati oripilat ca sunt pitici ,alte culori sau maces!!!Nu ajungi la nicio intelegere cu ei,se leaga de faptul ca nu mai tii etichetele si factura,dar nu exista comanda in contul tau?cine se gandeste ca dupa atata timp iti mai trebuie aceste lucruri ,cand mergi pe incredere!Cineva trebuie sa se autosesizeze sa nu mai pateasca nimeni asemenea inselatorie!

GradinaMax
Reply to  Ioana
9 months ago

Buna ziua Virgil,
Te asiguram ca satisfactia clientilor nostri este prioritatea noastra, de aceea suntem siguri ca putem gasi o solutie la orice problema ivita in perioada de post-vanzare. Te rugam sa ne furnizezi numarul comenzii tale pentru a o identifica in sistem si a verifica istoricul acesteia. Iti multumim anticipat!

Diana
Diana
2 years ago

Am achizitionat in septembrie 2017 16 butasi de trandafiri de la Gradinamax, 8 albastri (4 urcatori 4 tea), 4 Green, 4 LoveSong (mov). Am asteptat 8 luni sa infloreasca, s-au prins toti, dar dezamagirea a fost uriasa. NICIUNUL nu respecta culoarea comandata. NICI MACAR UNUL. Cei albastri sunt roz (TOTI), cei verzi sunt galben pal, cei mov sunt albi. Nu sunt convinsa nici macar daca cei urcatori (4 green si 4 albastri) sunt intr-adevar cataratori sau teahibrid. Anterior am cumparat de prin hipermarketuri, la 5-6 lei butasul (nu la 13-15 lei ca la gradinamax) si cand au inflorit ce exista pe eticheta (culoarea) asta am in gradina. Cand am plantat butasii in toamna am pastrat eticheta atasata de acestia, dupa ce au inflorit le-am trimis poze celor de la Gradinamax (inclusiv cu eticheta atasata) si mi-au trimis pt inlocuire alti butasi, dar in mare parte au ramurile inegrite si uscate. O mare-mare, uriasa bataie de joc. Nu mi-a trecut prin cap, la acel moment, inainte de a face comanda, sa aflu info despre Gradinamax pe internet (forumuri etc). Probabil ma multumeam doar cu trandafirii cumparati de prin hipermarketuri si nu aruncam aproape 300 de lei pe prostii. Din 16 trandafiri mi-au inlocuit doar 8 (4 urcatori Green si 4 LoveSong). Cei 4 urcatori Green PE FACTURA , in colet 4 teahibrid Green 4 loveSong). Au trimis iar4 urcatori Green si mail in care „ma roaga” sa pastrez ceilalti 4 trandafiri tea…… De parca ma incalzea cu ceva. Ulterior, in martie am cumparat de la ei si stoloni de capsuni (seturi cu 3 soiuri). Am reale indoieli (din 15 stoloni s-au prins doar 5 si inca nu au inflorit) si in privinta acestora.

GradinaMax
Reply to  Diana
9 months ago

Buna ziua Diana,
Te asiguram ca satisfactia clientilor nostri este prioritatea noastra. Te rugam sa ne furnizezi numarul comenzii tale pentru a o identifica in sistem si a verifica istoricul acesteia. Suntem siguri ca putem rezolva orice problema aparuta in perioada post-vanzare! Iti multumim anticipat!

Zsolt
Zsolt
2 years ago

Am primit altceva decat ceea ce am comandat. o firma foarte neserioasa.

GradinaMax
Reply to  Zsolt
9 months ago

Buna ziua Diana,
Satisfactia clientilor nostri este prioritatea noastra. Te rugam sa ne furnizezi numarul comenzii tale pentru a o identifica in sistem si a verifica istoricul acesteia! Iti multumim anticipat!

Laura Dobrescu
2 years ago

Grădina Max își face reclamă nerușinată pe toate canalele media, păcălind încontinuu sute de cumpărători. Oferă spre vânzare plante deosebite, iar când ajung la destinație se dovedesc a fi banale. Din momentul livrării se poate vedea calitatea lor evident îndoielnică, departe de plantele spectaculoase din catalog. Dezamăgirea cea mai mare apare după o lungă perioadă de așteptare, când, în locul minunilor prezentate atât de frumos în ofertă, apar abia niște mici floricele fără pic de vigoare, fără culoare si adeseori fără vlagă…Trandafiri banali si piperniciți, crini atrofiați, fără tulpină…etc…

Rugăm autoritățile să verifice această firmă să ia măsurile care se impun, iar noi punem la dispoziția Autoritătii pt protectia consumatorilor documentele doveditoare, precum si dovezi concrete – grădinile noastre – în care se pot vedea plantele livrate de aceasta firmă. https://www.petitieonline.com/grdina_max_-_o_ineltorie

Pro
nimic
Contra
minciosi
Nota Generala
-5
Concluzie
NuRecomand
GradinaMax
GradinaMax
Reply to  Laura Dobrescu
5 months ago

Bună ziua, Laura!
Toate produsele noastre sunt insoțite de certificate de calitate emise de pepinierele furnizoare. Clienții GradinaMax beneficiază de 100% Garanție timp de 90 de zile (plantare și dezvoltare). Imaginile de pe site sunt cu titlu de prezentare, ce ilustrează cum vor arăta plantele la maturitate, informație precizată la secțiune „Informații generale” – „Termeni și condiții”.
GradinaMax crede în soluționarea amiabilă a oricărei probleme ivite în urma colaborării la distanță. Totuși, nu credem că un titlu defaimator ajută la rezolvarea unei probleme, oricare ar fi natura sau sursa acesteia. Suntem deschiși oricând spre dialog civilizat, convinși fiind că acesta reprezintă baza oricărei colaborări de succes.
O zi excelentă și spor în toate!

adela
adela
2 years ago

Isi bat joc de timpul nostru al tuturor si ca gresesc la FIECARE comanda , nu izolat. Nu e ca nu pot sa fac reclamatie sa-mi schimbe produsele ( ceea ce am si facut) ci ca, sunt pusa in situatia asta cu o lipsa totala de respect. Plantele care mi-au sosit astazi la o luna dupa ce le-am comandat, sunt atat de jalnice incat cel care le-a trimis in baza comenzii mele, era ori prost gramada, ori atat de batjocoritor la adresa mea incat asta nu se poate rezolva printr-o simpla reclamatie. Mai mult decat atat, plantele sunt BOLNAVE, am un trandafir care are cancerul trandafirului, pe care cineva de la ei cica l-a verificat si TOTUSI L-A TRIMIS, stiind probabil ca acel trandafir e posibil sa imbolnaveasca o intreaga gradina de trandafiri in locul unde ar fi fost el plantat. Iar argumentul asta ca nu averm timp sa luam atitudine, este cel putin egoist ca sa nu zic mai mult, pentru ca datorita acestui gen de raspuns, isi continua activitatea , ba chiar prolifereaza acest gen de firme pe piata, si continua sa-si bata joc de noi si de timpul nostru. Si in incheiere, mesajele de felul celor din acest topic, nu sunt expresia lipsei noastre de ocupatie, ci experesia revoltei unuia caruia nu-i place sa fie presul si bataia de joc a nimanui, altfel eu sunt MAI OCUPATA DECAT TINE. Nu am nici macar timpul sa trimit reclamatii sa fac poze si demersuri sa repar ceva ce trebuia facut bine DIN PRIMA. Si cu toate acestea trebuie sa-mi fac timp, pentru ca nu suport sa stau impasibila si sa asist fara sa iau atitudine la un astfel de comportament comercial. In speranta ca am fost suficient de clara, daca nu intelegi iti desenez, ca si-asa mi-am … timpul de astazi din cauza lor dar si a ta si prin urmare sunt nevoita sa lucrez toata noaptea.

Nota Generala
-5
Concluzie
Nu Recomand
GradinaMax
Reply to  adela
9 months ago

Buna ziua Adela,
Toate plantele noastre sunt insotite de certificate de calitate si pasapoarte fito-sanitare care atesta faptul ca materialul saditor este sanatos si conform. Ne pare rau ca ti-ai format o astfel de parere despre noi. Te rugam sa ne furnizezi nr. de comanda, suntem siguri ca putem rezolva orice problema aparuta post-receptie colet. Multumim anticipat!

Gheorghe Caraseni
Gheorghe Caraseni
4 months ago

Nu recomand!!! Am avut deceptia vietii mele cu aceasta firma. Am comandat circa 10 butasi de vita de vie soiuri de masa. Am ingrijit de ei 3 ani si la al patrulea an s-au dovedit a fi soiuri tehnice pentru vin, mult mai ieftine, chiar banale. Acum vreau sa cumpar mau multe azalee si in viata mea nu mai cumpar de la ei. Am vazut ca nu sunt singurul pagubit. In mod normal ar fi trebuit sa fie actionati in judecata pentru inselaciune

Nota Generala
-5
Concluzie
Nu Recomand
GradinaMax
GradinaMax
Reply to  Gheorghe Caraseni
1 month ago

Bună ziua, Gheorghe!

Ne cerem scuze pentru inconvenientele create.
Suntem deschiși spre comunicarea și rezolvarea problemelor ivite în urma colaborării cu magazinul nostru. Pentru soluționare, vă rugăm să ne comunicați numărul dumneavoastră de comandă și numele menționat la plasarea comenzii, pentru a putea verifica istoricul acesteia în sistem.

O zi frumoasă!

Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența navigarii. Continuarea navigarii presupune că sunteți de acord, însă puteți renunța dacă doriți AcceptCitește mai mult