Lista neagră

Hornbach.ro

0 111

- ADS -

Magazinul dumneavoastră online de materiale de construcții și grădinărit pentru proiecte.
HORNBACH este un ajutor neprețuit pentru toți cei care doresc să se apuce de treabă, să creeze ceva nou sau să îmbunătățească ce este vechi. Iar unde există o asemenea voință puternică, acolo se află și magazinul de materiale de construcții. Zilnic, toți angajații HORNBACH sunt uniți într-un demers comun, atât în magazinele de materiale de construcții și produse de grădină, cât și în magazinul online. Noi suntem alături de cei care realizează proiecte pentru casă sau grădină. Din acest motiv, HORNBACH rămâne în continuare numărul 1 în proiecte! Atât online, cât și în magazinele sale, HORNBACH vă oferă ajutorul de care aveți nevoie: de la consiliere profesională și prețuri mereu mici, până la oferta de 27.000 de produse pentru fiecare proiect. Vă punem la dispoziție zeci de servicii, atât pentru proiectul dumneavoastră, cât și pentru achizițiile online. Posibilitățile nenumărate cu care HORNBACH vine în ajutorul dumneavoastră pornesc de la comanda online confortabilă și livrarea direct acasă și ajung până la serviciile de transport sau de închiriere remorci.

 

 

HORNBACH a fost prima companie din Europa care a inaugurat un magazin combinat de materiale de construcţii şi produse pentru grădină. Se întâmpla în anul 1968. În prezent suntem reprezentaţi cu filiale extinse în GermaniaLuxemburgOlandaAustriaRomâniaSlovaciaSuediaElveţia şi Cehia.

 

Grupul HORNBACH, unul dintre cei mai importanţi operatori de magazine de materiale de construcţii din Europa, a înregistrat în ultimele decenii o dezvoltare unică în comparaţie cu alte companii din branşă. S-a extins concomitent şi oferta de informaţii cu privire la societățiile din cadrul concernului. Investor Relations şi departamentul de relaţii cu presa şi cu publicul şi-au extins permanent conţinuturile.

Pentru a satisface şi mai bine cererile de informaţii adresate de investitori, analişti, jurnalişti şi opinia publică interesată, am externalizat elementele de conţinut pentru comunicarea la nivelul firmei noastre către o platformă proprie.

 

 

Istoria HORNBACH

HORNBACH este o companie cu o tradiţie îndelungată. Concernul are peste 23.200 de angajaţi și cuprinde 165 de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit, în 9 țări din Europa. HORNBACH, o afacere de familie, dar şi o companie listată la bursă, aflată în top 10 în branşă, are o istorie de cinci generaţii.

 

1877: Michael Hornbach, care se ocupa cu învelirea cu ardezie, pune bazele unui atelier meşteşugăresc în Landau/Pfalz.

1900: Fiul acestuia, Wilhelm Hornbach, extinde atelierul la un „magazin de materiale de construcţii”.

După 1945: În afară de comerţul cu materiale de construcţii, producţia de instalaţii de limpezire pentru casă devine baza decisivă pentru creşterea viitoare. HORNBACH se mută din acest motiv în Bornheim, Landau.

1968: Otmar Hornbach, strănepotul fondatorului firmei , este protagonistul unei opere de pionierat: el deschide în Bornheim, aproape de Landau (Rheinland-Pflaz) primul magazin de materiale de construcţii şi grădinărit combinat. Acest gen de combinaţie nu a existat înainte în Europa. Magazinul avea deja o mărime de 4.000 mp.

1968 – 1977: Se înfiinţează în mai multe oraşe din Pfalz magazine de materiale de construcţii şi grădinărit HORNBACH.

1980: Se deschide în Karlsruhe primul „Hipermarket de construcţii“ cu o suprafaţă de desfacere de 8.000 mp. HORNBACH este din nou cu un pas înainte şi devine lider de piaţă între uriaşii de peste 10.000 mp din branşă.

1981 – 1989: HORNBACH înfiinţează 16 magazine în întreaga Germanie de Sud. Gama de produse cuprindea deja 50.000 de articole.

1987: Compania este pentru prima dată listată la bursă. Numărul angajaţilor creşte la circa 1.000.

1991: După căderea zidului Berlinului, HORNBACH construieşte în noile landuri magazine de materiale de construcţii şi grădinărit de dimensiuni mari, corespunzând standardului HORBACH, fiind primii în branşă în acest sens: Dresda este primul oraş, aici aflându-se cel mai mare magazin de materiale de construcţii şi grădinărit din Germania, introducând imediat și partea de Drive In.

1993: HORNBACH este din nou listat la bursă, ia naştere HORNBACH-Baumarkt-AG.

Din 1994: Ritmul de expansiune se accelerează: până la finele anilor ’90 se deschid în medie opt noi magazine pe an.

1996: HORNBACH se extinde pentru prima oară în străinătate: prima țară vizată este Austria, după care urmează Olanda, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia, Luxemburg şi România.

2001: S-a făcut transferul la a 5-a generaţie. Albrecht Hornbach devine Preşedinte al Consiliului de Administraţie HORNBACH HOLDING AG, iar fratele său, Steffen Hornbach, ocupă aceeaşi poziţie la HORNBACH-Baumarkt-AG. – alianţă strategică cu cel mai mare operator de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit, Kingfisher, concern britanic de vânzare cu amănuntul.

2002: HORNBACH împlineşte 125 de ani şi deschide în Littau, Luzern, primul magazin de materiale de construcţii şi grădinărit din Elveţia. Atunci se pun şi bazele fundaţiei HORNBACH „Oameni în nevoie“.

2003: Premieră în Suedia: În Göteborg este sărbătorită deschiderea primului magazin HORNBACH din Peninsula Scandinavă. Este și timpul a unei noi generații de magazine de construcții cu Drive In.

2004: HORNBACH se extinde în Slovacia şi deschide la Bratislava primul magazin.

2005: În octombrie HORNBACH-Baumarkt AG sărbătoreşte în Vilshofen-Pleinting (Bavaria) deschiderea unui nou centru logistic. După Lehrte în Hanovra şi Essingen în Pfalz este al treilea loc de transbordare central (ZUP) pentru livrare, re-sortare şi transmiterea de marfă către magazine.

2007: Concernul HORNBACH împlineşte 130 de ani şi deschide în iunie 2007 primul magazin de materiale de construcţii şi grădinărit în România, Bucureşti-Berceni. Odată cu deschiderea primului magazin HORNBACH în România se numără în total nouă țări unde există Hornbach. Otmar Hornbach primește „Lifetime Award” pentru realizările din viața lui.

2008: Divizia de magazine de materiale de construcții și grădinărit HORNBACH împlinește 40 de ani de existență. Se deschid: o filială în Hamburg, cel de-al doilea magazin în Bucureşti (Militari) şi unul în Biel (Elveţia).

2009: Se deschide cel de-al treilea magazin din România, la Brașov.

2010: Se deschide cel de-al patrulea magazin în Romania, HORNBACH Balotești.

2011: HORNBACH Germania dă startul în luna decembrie la cumpărarea online a produselor.

2012: La începutul anului, HORNBACH Germania câștigă 30.000 de fani pe pagina de Facebook. În iulie 2014 sunt peste 170.000 de fani în Germania și peste 86.000 de fani în România.
HORNBACH deschide al cincilea magazin din România, respectiv în Timișoara.

2015: În luna octombrie, pe data de 14, HORNBACH deschide la Sibiu cel de-al șaselea magazin în România și crește în decembrie 2015 la un numar de 150.000 de fani pe pagina de Facebook din România.

2020: 30 septembrie reprezintă data inaugurării magazinului HORNBACH Oradea, cel de-al șaptelea din România și al 161-lea din întregul concern.
Pagina de Facebook din România are peste 700.000 de fani.

2021: Din data de 15 iulie, HORNBACH este și la Cluj-Napoca, iar numărul magazinelor din România a ajuns la 8. În total, sunt 165 de magazine în cele 9 țări din concernul HORNBACH.
 

 

- ADS -

Sursa: HORNBACH.ro
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
Concluzie
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments