ideall.ro
Magazin online de electronice si electrocasnice. Preturi mici si livrare gratuita.
Din 2009 ne bucuram sa fim partenerul ideal al casei tale si sa iti oferim atat preturi competitive la electrocasnicele si electronicele dorite, cat si servicii de incredere prin parteneriate-cheie cu cei mai importanti furnizori din piata.
Plata se poate face:
In numerar
Plata se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediu.
Nu se percep taxe suplimentare pentru plata ramburs.
Ordin de plata sau transfer/virament bancar
Plata se face in baza unei facturi proforme, in urma confirmarii telefonice de catre un agent de vanzari. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos.
Date necesare efectuarii platii:
Ideal Tech SRL
Cod fiscal: RO 24973982
Cont: RO06 BTRL 0640 1202 M515 61XX, Banca Transilvania
Cont: RO04 RZBR 0000 0600 1621 8236, Raiffeisen Bank
Card bancar la sediul Ideall.ro
Plata online cu card bancar
Ideall.ro este certificat 3D Secure de catre VISA si MasterCard prin Banca Raiffeisen si Banca Transilvania pentru tranzactii online cu orice card bancar emis de catre orice banca sub sigla VISA si MASTERCARD. Plata cu card bancar reprezinta o optiune simpla si sigura de efectuare a platilor online.
Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
Ideall.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile bancii Raiffeisen si a platformei Plationline.ro. Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Datele cardului dumneavoastra ajung direct la banca, nimeni altcineva neavand acces la ele
Plata in rate
Poti alege sa platesti in rate fara dobanda, cu carduri de credit ale celor mai importante banci din Romania, sau prin credit online @Credit EuroLine
PROMO – LIVRARE GRATUITA IN TOATA TARA
Livram gratuit pe teritoriul Romaniei, indiferent de pret si greutate, toate produsele brandurilor de mai jos:
LG Beko Arctic Electrolux Zanussi Aeg Hotpoint-Ariston Gorenje Indesit Candy Hansa Hoover Oursson Alveus Franke Siemens Electrocasnice Bosch
GRATUIT – IN BUCURESTI SI ZONELE LIMITROFE
Livrarea produselor in Bucuresti si in zonele limitrofe se face de catre personalul propriu.
Valoarea minima a comenzii este de 200 lei.
Pentru comenzile cu valoare mai mica de 200 de lei, costul transportului este 15 lei (inclusiv TVA).
IN AFARA BUCURESTIULUI
Livrarea produselor in afara Bucurestiului se face prin firma de transport Urgent Cargus.
Costuri:
GRATUIT* – pentru comenzile cu valoare mai mare de 1.000 lei
15 lei (inclusiv TVA) – pentru comenzile de valoare mai mica decat 1.000 lei
* Pentru produsele electrocasnice mari si alte produse voluminoase se plateste suplimentar 1 leu/kg (inclusiv TVA). Costul transportului este afisat in pagina fiecarui produs si in cosul de cumparaturi.
* In cazul livrarii in afara retelei Urgent Cargus se va plati suplimentar 25 lei.
Pentru detalii, consultati lista localitatilor din reteaua Urgent Cargus
Nu se percep taxe suplimentare pentru plata ramburs.
Produsele pot fi ridicate si de la depozitul nostru din A1 BUSINESS PARK – VALAD Autostrada Bucuresti-Pitesti km 13
GARANTIA PRODUSELOR
Toate produsele comercializate prin prezentul site sunt insotite de certificat de garantie oferit fie de catre producator fie de catre societatea comerciala care opereaza acest site. Conditiile de garantie sunt prezentate in detaliu pe certificatul de garantie.
RETURNAREA PRODUSELOR
Produsele achizitionate prin intermediul siteului pot fi returnate conform legilor in vigoare.
Renuntarea la cumparare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului.
Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru, prin posta sau email. Numai cererile scrise se vor lua in considerare.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mai scurt timp de la primirea produselor, in masura in care clientul transmite informatiile necesare efectuarii platii.
Rambursarea sumelor datorate se va face utilizand aceasi metoda de plata folosita de catre client pentru tranzactia initiala
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
NU SE POT RETURNA:
Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator. Nu se pot returna produse de igiena/ingrijire personala care au fost desigilate
Inregistrari audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de consumator
Produse aflate in garantie cu raport de service de inlocuire
Produsele pentru care unitatea de service abilitata a emis accept de inlocuire vor fi inlocuite cu un produs identic, sau, daca acest lucru nu este posibil, se va returna contravaloarea acestora.
CARDURI DE CREDIT
Raiffeisen Bank
- Cardul de cumparaturi Raiffeisen Bank
- 6 rate fara costuri
- Acceptare online si la POS sediu
Banca Transilvania
- StarCARD de la Banca Transilvania
- 6 rate fara costuri
- Acceptare online si la POS sediu
BCR
- Cardurile de credit BCR
- Pana la 12 RATE fara costuri
- Acceptare online si la POS sediu
BRD Finance
- Cardul de credit Mastercard BRD Finance
- Pana la 12 RATE fara costuri
- Acceptare online
-
Garanti
- Bonus Card de la Garanti Bank
- Pana la 6 rate fara costuri
- Acceptare online si la POS sediu
-
Alpha Bank
- Cardul de credit Alpha Bank până la
- 6 RATE fără costuri
- Acceptare online și la POS sediu
-
ING
- ING Credit Card
- 6 RATE fără costuri
- Acceptare online și la POS sediu
RATE ONLINE
- Credit online BT Direct: Cumpără în rate în 4 pași simpli. Află detalii
- Rate online BRD Finance Platesti in rate cu dobanda de la 0%. Afla detalii
- Rate online TBI Credit Finantare 100% online, 10 minute timp de raspuns Afla detalii
- ADS -
Am comandat un smart tv in urma unui research riguros si la recomandarea mai multor cunostinte care au achizitionat produsul de la un magazin online mai cu renume. Eu am ales ideall.ro pentru ca avea cel mai mic pret la momentul respectiv si foarte rau am facut. Pret mai mic pentru produse de proasta calitate, posibil contrafacute si costumer service p-r-a-f.
Coletul a ajuns prin Urgent-Cargus la 2 zile lucratoare dupa comanda. Cand am inceput sa il asamblez, constat faptul ca mufa cablului de alimentare nu sta fixata in port (ca si cum ar fi prea mica pentru dimensiunea portului de conectare). Mai mult decat atat, in momentul in care am pornit televizorul, cablul a inceput scoata sunete ca si cum ar face scurt circuit. Am verificat forma portului si forma mufei si am constatat ca acestea sunt diferite: port partat rotund, mufa rotund rotund. Evident ca acest cablu nu avea ce sa caute in cutia televizorului si, mai mult decat atat, era o chinezarie ieftina.
Le scriu frumos despre cele intamplate si, pentru ca nu primesc nici un feedback in 24 de ore, sun la call center unde imi raspunde cel mai sictirit operator. Ii relatez pe scurt situatia si imi transmite intr-o doara ca se stie de emailul meu si ca unul din colegi imi va raspunde si ma va ajuta. Impertinenta cum sunt, intreb cat va dura pana cand unul din colegi imi va raspunde si ma va ajuta. Mi se spune ca intr-o zi, doua. Bineinteles ca deadline-ul a expirat iar eu nu am primit nici un feedback.
Cablul se poate inlocui oricand i guess, dar eu raman cu impresia ca am achizitionat o facatura de pe ideall.ro iar faptul ca nimeni nu ofera un raspuns pentru o asemena situatie imi intareste convingerea.
Nota 4, Ideall.ro. Stai jos!
Magazin care vinde produse stricate sau fictive.
– Plateste reviewuri pe internet (compari.ro este platit de ei, comentariile negative sunt moderate chiar de magazin).
– Facebook inchis, sterg orice comentariu, au scos posibilitatea de review (vreti reviewuri cat de cat oneste mergeti pe Trustpilot sau Google Maps).
– Ofera plata cu cardul pentru produse care nu sunt in stoc (majoritatea), apoi avand deja banii clientului, il preseaza sa cumpere un produs inferior, altfel banii se returneaza f greu.
– Trimite produse resigilate/stricate, refuza categoric orice retur.
– Refuza returul produselor sigilate.
– Refuza orice rezolvare amiabila, la orice problema vina este a clientului.
– Se bazeaza pe lipsa de reactie a autoritatilor si lipsa variantelor clientului odata ce a fost pagubit/prejudiciat.
– Dau mita pe la politie/ANPC.
in 2018 anunta venituri record, duble fata de 2017, majoritatea din practicile de mai sus.
Daca nu sunt in stare sa onoreze o comanda la timp si mint in privinta stocului , nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla de as avea probleme cu acea comanda dupa ce am platit-o , eu unul nu mai am de gand sa mai fac vreo comanda la ei.
Am facut o comanda de vreo 10 zile , imediat dupa aceea am fost contactat pentru confirmare , mi s-a spus ca o au pe stoc.La vreo trei zile dupa am mai sunat sa intreb de ce nu a ajuns si mi s-a spus ca inca nu a plecat de la ei , dar va pleca in ziua aceea , nici pana acum nu a ajuns…
Am comandat luni produse electrocasnice pt intreaga casa de o valoare considerabilă. 2 zile mai târziu primesc un mesaj e-mail sec, fără scuze sau alte informatii, ca o parte din produse nu sunt pe stoc. Mentionez ca produsele respective încă sunt afisate pe site-ul ideall ca fiind pe stoc si cu livrare in 1-5 zile lucrătoare. Am incercat sa sun si am dat peste robot. Am raspuns la e-mail cerând informatii privind modul de recuperare a sumei deja încasate online de ideall, precum și privind termenul de livrare a celorlalte produse. Niciun răspuns. Ft neplăcută experiență. Lipsa de profesionalism. Voi cere anularea comenzii. Ca urmare a raspunsului : Comanda nr. 561587 din 08.10.2018
Sistem elaborat de jecmaneala:
– Magazin care vinde produse stricate sau fictive.
– Plateste reviewuri pe internet (compari.ro este platit de ei, comentariile negative sunt moderate chiar de magazin).
– Facebook inchis, sterg orice comentariu, au scos posibilitatea de review (vreti reviewuri cat de cat oneste mergeti pe Trustpilot sau Google Maps).
– Ofera plata cu cardul pentru produse care nu sunt in stoc (majoritatea), apoi avand deja banii clientului, il preseaza sa cumpere un produs inferior, altfel banii se returneaza f greu.
– Trimite produse resigilate/stricate, refuza categoric orice retur.
– Refuza returul produselor sigilate.
– Refuza orice rezolvare amiabila, la orice problema vina este a clientului.
– Se bazeaza pe lipsa de reactie a autoritatilor si lipsa variantelor clientului odata ce a fost pagubit/prejudiciat.
– Dau mita pe la politie/ANPC.
Si eu am cumparat de la ei o combina frigorifica samsung . Plata in avans, produsul a fost livrat la timp. Dupa 2 zile de la primire am vrut sa sterg combina pentru a o putea folosi. Am scos lada de fructe si legume si surpriza, o mare pata galbena iar materialul parea umflat prin unele zone si dezumflat prin altele. Imediat am sunat la ei dar evident ca nu a raspuns nimeni. Le-am scris pe site si au raspuns cerand poze. Am trimis, si ei au dat mai departe la garantie. Si aici s-a terminat interventia lor! Din 26feb si pana azi inca nu am reusit sa rezolv nimic. Am incercat iar sa vorbesc cu ideall.ro si raspunsul lor fost incredibil:
Stimata doamna,
Produsul trebuia verificat in prezennta personalului care a facut livrarea !
Daca sesizati nereguli trebuia refuzat .
Acest produs a fost receptionat in perfecta stare conf. facturii semnate la livrare .
O zi buna .
Desi legea spune cu totul altceva si il reaponsabilizeaza pe vanzator (nu pe producator) fata de cumparator in astfel de situatii.
Exista oare cineva care la livrare demonteaza produsul ? Cine scoate lada de fructe ca sa verifice?
In cazul meu livrarea a fost rapida , dar in cazul in care ai o problema cu produsul ei nu raspund pentru nimic.
Am facut reclamatie la ANPC sper ca pana “la vara” sa am un frigider utilizabil.
Nu recomand acest site.