Recenzi reale

Lista neagră

fashiondays.ro

- ADS -

starshiners.ro

- ADS -

Wizz Air

Wizz Air Romania

- ADS -

Wizz Air este o companie de transport aerian orientată spre valoare și axată pe inovare în toate aspectele călătoriilor pasagerilor. Obiectivul nostru este acela de face din călătoria cu avionul o modalitate accesibilă de transport pentru cetățenii Europei Centrale și de Est, precum și de a oferi o experiență nouă de zbor tuturor călătorilor din Uniunea Europeană.

Istoric

Planul de înființare a companiei Wizz Air a fost conceput în luna iunie 2003, atunci când șase persoane cu experiență vastă și cu rezultate extraordinare în domeniul aviatic au făcut echipă cu József Váradi, Directorul General Executiv al companiei. În numai trei luni, Wizz Air era deja o companie înregistrată și gata de zbor.

Primul zbor a decolat pe 19 mai 2004, din Katowice. În prezent, Wizz Air oferă peste 600 de rute și dispune de 25 de baze operaționale în regiune: Viena în Austria; Tuzla în Bosnia și Herțegovina; Sofia și Varna în Bulgaria; Kutaisi în Georgia; Budapesta și Debrețin în Ungaria; Riga în Letonia; Vilnius în Lituania; Skopje în Macedonia de Nord; Chișinău în Moldova; Katowice, Varșovia, Gdansk, Poznan și Wroclaw în Polonia; București, Cluj-Napoca, Craiova, Iași, Sibiu și Timișoara în România; Belgrad în Serbia; Londra Luton în Regatul Unit; Kiev în Ucraina.

A urmat un deceniu de dezvoltare solidă, în care a devenit cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est. Wizz Air a finalizat cu succes o inițiativă de listare publică pe 25 februarie 2015 și a fost admisă la Bursa de Valori din Londra. Acum, compania este listată la Bursa de Valori din Londra, cu simbolul bursier WIZZ, și are peste 3000 de angajați.

În luna mai 2015, la cea de-a 11-a aniversare, WIZZ a anunțat o reînnoire completă a mărcii și achiziționarea de aeronave noi, pentru a satisface necesitățile mai exigente ale călătorilor, ocupând astfel un loc între cele mai mari companii aeriene din Europa. WIZZ a adoptat o imagine nouă, mai activă și mai elegantă. Câteva dintre inițiativele aduse pentru a susține acțiunile de îmbunătățire a mărcii au fost alocarea de locuri, îmbarcarea prioritară, sistemul de prețuri îmbunătățit și multe altele.

Wizz Air a fost numită cea mai valoroasă linie aeriană a anului 2016 (2016 Value Airline of the Year) de Air Transport World, o revistă de specialitate lider în domeniu.

Conform clasamentului întocmit de Airlineratings   Wizz Air este cea mai apreciată companie aeriană low cost din Europa în 2020!

Furnizarea de servicii: Wizz Air este o companie de transport aerian orientată spre valoare și axată pe inovare în toate aspectele călătoriilor pasagerilor. Obiectivul nostru este acela de face din călătoria cu avionul o modalitate accesibilă de transport pentru cetățenii Europei Centrale și de Est, precum și de a oferi o experiență nouă de zbor tuturor călătorilor din Uniunea Europeană.

Utilizăm tehnologii de ultimă oră pentru a face din experiența Wizz Air o experiență remarcabilă în privința serviciilor și a raportului calitate-preț. Avem un model de servicii simplu: călătorii fără bilet imprimat, utilizarea unor aeroporturi secundare eficiente din punct de vedere al costurilor și timpului, posibilitatea de a călători pe scaune de piele de tip single și furnizarea de servicii de catering la cerere, contra cost.

Avioanele noastre noi, de cea mai bună calitate din clasa lor tehnologică, sunt întreținute de Lufthansa Technik, una dintre cele mai importante companii de întreținere din lume. Astfel, compania poate atinge în mod constant un standard înalt de deservire a călătorilor.

Aeroporturi și rețea: Wizz Air caută în permanență oportunități pentru dezvoltarea rețelei de destinații și pentru a oferi servicii de transport aerian low-cost. Urmărim oferirea celor mai mici prețuri din Europa Centrală și de Est, iar alegerea aeroporturilor unde operăm este esențială. De aceea operăm pe o combinație de aeroporturi primare, secundare și regionale, oferind clienților servicii prietenoase și rapide la costuri mici, lucru care se reflectă în tarifele WIZZ. Derulăm permanent negocieri pentru dezvoltarea unei rețele de operațiuni într-un număr cât mai mare de aeroporturi.

Angajați: Considerăm că oamenii sunt cei care fac diferența. Echipa noastră – atât angajații de la bord, cât și cei de la sol – împărtășește aceeași pasiune: pasiunea pentru industria aviatică. Echipa WIZZ crede în standarde etice înalte, susținute de un stil excepțional de lucru în echipă. Compania noastră aeriană lucrează cu un personal dedicat, angajat din diferite țări din Europa. Datorită echipei manageriale multiculturale, caracterizată printr-un înalt nivel de devotament și profesionalism, leadershipul și motivația reprezintă forța antrenantă și cheia succesului în modul în care își desfășoară activitatea compania Wizz Air.

Flota Wizz Air: Wizz Air deține o flotă tânără, alcătuită dintr-un singur tip de aeronave Airbus din familia A320, incluzând aeronave A320 și un A321ceo. Wizz Air a intrat în posesia primei aeronave A321ceo în noiembrie 2015, iar până în anul 2018 va mai primi peste 20.

Wizz Air a comandat de la Airbus 10 aeronave A321neo cu tehnologie nouă, prevăzute cu sisteme și motoare avansate, care vor reduce și mai mult costurile deja optimizate ale companiei Wizz Air, precum și amprenta de carbon. Toate aeronavele noi sunt prevăzute cu dispozitive Sharklet pe extremitățile aripilor.

 

Destinatii Wizz Air

 

 

  • Albania
  • Austria
  • Azerbaidjan
  • Belgia
  • Bosnia și Herțegovina
  • Bulgaria
  • Cipru
  • Croația
  • Danemarca
  • Elveția
  • Emiratele Arabe Unite
  • Estonia
  • Finlanda
  • Franța
  • Georgia
  • Germania
  • Grecia
  • Islanda
  • Israel
  • Italia
  • Kazahstan
  • Kosovo
  • Letonia
  • Lituania
  • Macedonia de Nord
  • Malta
  • Maroc
  • Moldova
  • Muntenegru
  • Norvegia
  • Olanda
  • Polonia
  • Portugalia
  • Regatul Unit
  • Republica Cehă
  • România
  • Rusia
  • Serbia
  • Slovacia
  • Slovenia
  • Spania
  • Suedia
  • Ucraina
  • Ungaria

Wizz Air Hungary Ltd. (sediul social: Laurus Offices, Strada Kőér 2/A, Clădirea B, H-1103, Budapesta, Ungaria; nr. de înregistrare a companiei: 01-10-140174).

Wizz Air Holdings Plc. (sediul social: 44 Esplanade, Saint Helier, Jersey JE4 9WG, numărul de înregistrare: 103356).

Wizz Air UK Ltd. (sediul social: Clădirea principală a terminalului, Aeroportul Luton Londra, Lu2 9ly, Luton, Regatul Unit; numărul de înregistrare: 10982241).

WA Pilot Academy Spólka z ograniczona Odpowiedzialnoscia (sediul înregistrat: 26 Strada Jasna, 00-054 Varșovia; numărul de înregistrare: KRS 0000674609).

Wizz Air Bosnia LLC (sediul înregistrat: Aeroportul Internațional Tuzla, Clădirea terminalului pentru pasageri, parter – camera 12, Gornje Dubrave b.b., 75270 Zivinice, Bosnia și Herțegovina; numărul de înregistrare: MBS: 32-01-0083-15).

Wizz Aviation Professionals S.R.L. (sediul înregistrat: Bd. Dacia 49/8, Chișinău, MD-2062, Republica Moldova; numărul de înregistrare: N/A).

Wizz Air Hungary Ltd.

Laurus Offices | Kőér street 2/A | Building B | H-1103 | Budapesta, Ungaria

info@wizzair.com
Înregistrată la Serviciul Fiscal Municipal, numărul de înregistrare: 01-10-140174
Cod de înregistrare fiscală: 26648525-2-44
Supervizare: Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Légügyi Hatóság
Autoritatea Aviatică Civilă http://www.nkh.gov.hu/a-hatosagrol
1011 Budapesta, Fő utca 44-50.

Pasagerii care nu au optat pentru serviciul Îmbarcare cu Prioritate au permisiunea de a aduce la bordul aeronavei un singur bagaj de mână.

Începând cu data de 1 noiembrie 2018, dimensiunile maxim acceptate pentru bagajul de mână sunt 40 x 30 x 20 cm, iar greutatea maxim admisă este de 10 kg. Acesta trebuie să încapă cu ușurință sub scaunul din fața dumneavoastră.

Pasagerii cu bilete Priority Pass și cei care au achiziționat pachetele Wizz Privilege Pass, Wizz GO sau Wizz Plus pot aduce la bordul avionului în mod gratuit un troller suplimentar de dimensiuni maxim admise de 55 x 40 x 23cm și maximum 10 kg.

Până la data de 31 octombrie inclusiv, bagajul de mână poate avea dimensiunile 55x40x23 cm – desigur, tot în limita a maxim 10 kg. Bagajul de mână trebuie să aibă loc sub scaunul din faţa dvs.

Pasagerii care au optat pentru serviciul Îmbarcare cu Prioritate au permisiunea de a aduce la bordul aeronavei 1 bagaj personal suplimentar față de bagajul de mână mic sau mare. Bagajul personal suplimentar poate fi o geantă de umăr, o geantă de laptop sau o geantă de aparat foto, care să nu depășească dimensiunile maxime de 40x30x18 cm. Dacă un pasager cu îmbarcare prioritară transportă două bagaje de mână și ambele depășesc dimensiunile maxime stabilite pentru bagajul personal suplimentar, pasagerul trebuie să trimită unul dintre bagaje la cală contra taxei corespunzătoare.

În plus, pasagerii pot transporta: o haină sau o pătură, telefon mobil, material de citit pe durata zborului pentru copiii mai mici de doi ani: mâncare pentru durata zborului, cărucior pliant, sau un leagăn mic o pereche de cârje pentru persoanele cu dizabilităţi fizice.

Fiecare pasager are dreptul de a transporta până la 6 bagaje înregistrate, fiecare de maxim 32 de kg și cumpărături din Duty Free efectuate la aeroport dincolo de controlul de securitate.

Dimensiunile maxime pentru un bagaj care încape prin uşa calei sunt 1,499 m (lățime) + 1,194 m (înălţime:) + 1,715 m (lungime).

Copiii cu vârsta sub doi ani nu au dreptul la bagaj cu excepția transportului gratuit a unui cărucior pliabil/ landou pliabil /scaun de mașină/per copil. Cărucioarele pentru copii și căruciorul cu rotile vor fi înregistrare împreună cu celelalte bagaje și vor fi transportate în mod gratuit dacă călătorește și utilizatorul echipamentului.

După efectuarea procedurilor, cartea de îmbarcare (boarding pass) trebuie printată și prezentată la poarta de îmbarcare împreună cu documentele de călătorie – pașaport/carte de identitate (aceleași documente de călătorie folosite la check-in-ul online). În cazul în care nu se efectuează check-in-ul online, se va aplica o taxă de check-in la aeroport.

Procedura de check-in online este disponibilă de la 30 de zile și până la 3 ore înainte de ora de decolare programată a zborului.

Pasagerii care dețin bagaje la cală trebuie să se prezinte la biroul de predare a bagajelor cu cel puțin 40 de minute înainte de decolarea zborului. Pasagerii care au făcut check-in-ul online se vor prezenta la poarta de îmbarcare cel târziu cu 30 de minute înaintea orei programate pentru decolarea zborului.

Pasagerii care au solicitat în avans servicii de asistență trebuie să ajungă la aeroport cu 2 ore înainte de decolare și să contacteze un membru al personalului de check-in imediat ce ajung în clădirea terminalului.

După efectuarea check-in-ului online, rezervarea mai poate fi modificată (cu excepția schimbării zborului și a numelui) sau se pot achiziționa servicii suplimentare. În cazul schimbării locului selectat sau selectării de îmbarcare prioritară, cartea de îmbarcare trebuie reprintată (sau la biroul de check-in se va lipi o etichetă cu modificările).

IMPORTANT!

Începând cu data de 15 august 2017, disponibilitatea check in-ului este bazată pe selectarea locului, după cum urmează;

Dacă ați făcut achiziționat un loc în timpul rezervării: cu 30 de zile înaintea zborului
Dacă nu ați achiziționat un loc: cu 48 de ore înaintea zborului
Pentru zborurile de retur, dacă nu ați achiziționat un loc: cu până la 15 zile înainte de zbor

 

 

- ADS -

Sursa: Wizz Air
Citește și
0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
Concluzie
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Acest site utilizează cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența navigarii. Continuarea navigarii presupune că sunteți de acord, însă puteți renunța dacă doriți Accept Citește mai mult