Am folosit/folosesc un asus rog 5(12gb RAM) varianta tencent cumpărat de la quickmobile. La inceput am fost foarte mulțumit(camera slabă, dar eu nu fac multe poze). In 6 luni nu am primit update și am făcut direct de pe site asus. După update, au început problemele..
1. Nu mai vibra
2. Se incalzea foarte tare
3. Mi-a ars/demagnetizat cartela SIM(era de 2 luni cumpărată cartela)
4. Încărcarea se făcea mai lent
5. Probleme wireless multiple
Plus altele pe care nu le mai țin minte.
L-am trimis în service și când l-am primit vibra, dar ciudat(râșniță cafea:))) ). După revenire la setările din fabrică și-a revenit vibrația. După fix 3 săptămâni, aceeași problema, momentan este în service(probleme hardware din câte înțeleg).
Eu nu zic că este un telefon slab, dar trebuie avut grija ce varianta primiti.
Am uitat de port-ul usb-c din lateral, nu mai mergeau Castile(asus cetra). Răspuns de la service și de la asus Romania” Acel port este doar pentru transfer date și încărcare”( dar pe alte telefoane rog 5 funcționează castile)! Eu le-am trimis mail să încerce ei să trimită date prin acel port și să îmi facă video, funcționează doar încărcarea.
Acum aștept să vedem cum o sa fie după a doua reparație.
Răspuns:)
Va multumim ca ati apelat la Service Return!
Produsul dumneavoastra Asus rog phone 5 inregistrat cu fisa service: GHJ-185473 nu a putut fi solutionat prin reparatie de catre service-ul partener autorizat deoarece acestia au constatat ca produsul prezinta socuri mecanice (colturi lovite), ca urmare a utilizarii sau pastrarii necorespunzatoare, recomandate de producator.
Service-ul partener autorizat ne-a informat ca insumarea acestor factori duce la degradarea si la functionarea defectuoasa a aparatului, asadar, produsul nu se mai afla in garantie.
Produsul poate fi remediat de catre service-ul partener autorizat numai în regim postgarantie si implica un cost estimativ al reparatiei de 2520 lei (T.V.A. si transport inclus), care implica inlocuire placa de baza, in limita disponibilitatii componentelor la SAP, pentru aceasta reparatie beneficiind de o garantie de 90 zile.
Pentru efectuarea reparatiei de catre service-ul partener autorizat in regim de postgarantie este necesara solicitarea sau acceptul expres din partea dumneavoastra, pe care va rugam sa ni-l comunicati pe e-mail la help@service-return.com
In cazul in care nu aveti acces la internet, Service Return va pune la dispozitie numarul de telefon 0903760703 (tarif 1,5e/minut in cazul in care ati optat pentru garantia standard) sau numarul de telefon fara suprataxa pe care l-ati primit odata cu achizitionarea garantiei extinse.
În atasament veti gasi pozele produsului, trimise de service-ul partener autorizat, conform constatarii.
Totodata, daca constatarea service-ului partener autorizat va nemultumeste, puteti sa ne solicitati o contraexpertiza trimitand un e-mail la expert@service-return.com. Acest serviciu oferit de catre Service Return ofera posibilitatea de a trimite produsul dumneavoastra catre un al doilea service partener autorizat pentru a face verificari suplimentare si amanuntite cu privire la pierderea garantiei. Costul acestui serviciu este de 299 lei (T.V.A. inclus).
Daca al doilea service partener autorizat infirma cele constatate de primul service partener autorizat, atunci dumneavoastra veti primi un produs nou cu minim aceleasi specificatii tehnice precum cel dinainte, iar noi, Service Return, ne vom indrepta catre primul service partener autorizat pentru recuperarea prejudiciului.
Daca al doilea service partener autorizat confirma cele mentionate in prima constatare, atunci va vom trimite inapoi prin curierat rapid produsul, neimplicand costuri suplimentare din partea dumneavoastra.
Serviciul de contraexpertiza se activeaza dupa plata acestuia.
Laurentiu