Cea mai jalnica experiența pe care am putut-o avea vreodată… și pe bani mulți! Singura mea greșeală a fost lipsa atenției și faptul ca am crezut ca toți oamenii sunt de buna credință, așa ca mine. Am făcut comanda la un iPhone 13 pro max cu verificare la livrare. Am verificat, nu mi s-a parut a fi ceva in neregula, m-am dus acasă, am făcut configurările telefonului și sa constat cu stupoare ca aparatul foto/video al telefonului nu funcționează, blureaza imaginea și se blochează. I-am dat instalare de ultimul iOS și am observat ca tot așa face camera. Clar, e defecta, nu e normal așa ceva la un telefon nou. Ca mai apoi o prietena sa ma întrebe cum a fost ambalat telefonul, dacă a avut hârtia aia ca protecție pe ecran, ca la un telefon nou, SIGILAT. Bineînțeles ca nu avea așa ceva. Prostia mea! Apoi am văzut pe siteul lor, jos de tot in meniu ceva ce se referă la OPEN box- resigilate… aha… deci asta e politica firmei. Te prinzi, bine, nu te prinzi, tot bine dar pentru ei. Sun la firma și spun cele întâmplate, ma minte in fatza ca telefonul era sigilat și ca hârtia aia de protecție de pe ecran nu înseamnă nimic! Îmi spune ca bine, sa fac returul și ei o sa vadă ce e cu telefonul in service, și ca așa ceva nu a mai auzit, sa nu meargă camera. Ii spun ca îmi vreau banii înapoi pentru ca am 14 zile drept de retur. Rămâne puțin mirat domnul, se vede ca nu ii convine. Pana am făcut returul, adică in ziua următoare, fac un mic research despre IMEIul telefonului pe 2 site-uri și constat, iar cu stupoare, ca telefonul e BLACKLISTED, LOST of STOLEN! Cu garanția Apple expirata și și reparat. Sun la OPC, cei de acolo îmi spun sa merg la Poliție, dacă e vorba de un furt. La Poliție nu prea am avut izbândă, m-a întrebat domnul polițist ca eu ce as face dacă as găsi un telefon pe strada: nu l-as vinde?
Fac returul, prin Cargus. Am filmat tot, cum pun telefonul in cutie, IMEI-ul, care apărea la fel peste tot (măcar atât! !! )in telefon, pe cutie și in garanție, factura, ca nu cumva sa mi se spună ca eu am înlocuit telefonul. Am trimis filmările pe whatsapp domnului de la ElectroHome, spunându-i ca așa e cel mai bine, ca sa nu fie probleme mai încolo.
Ca un ghinion sa nu vina niciodată singur, tipa de la Cargus care mi-a luat coletul a greșit și a pus plata ramburs pentru mine la colet, iar ei bineînțeles ca l-au returnat din nou la mine, fără ca nici măcar sa ma anunțe, a trebuit eu sa caut awb-ul, sa văd pe unde mai e pachetul și atunci am sesizat ca telefonul era din nou in drum spre mine. Aici nu mai consider ca a fost greșeala mea, nu aveam de unde sa stiu ca pt firme nu se pune plata ramburs, asta trebuia sa o știe doamna de la Cargus… Intr-un final vorbesc din nou cu un domn de la ElectroHome sau Brava Cris sau Media Tek Zentrum sau ce denumire or mai avea și zic, tot cu buna credință, ca dacă au un telefon cu adevărat SIGILAT de data asta, ca sa evitam toate porcariiile, sa mi-l trimită in locul celui defect și cu asta basta. Intr-adevăr, zilele următoare primesc un așa zis nou telefon. De data asta, cu atenția cât casa, il verific de fatza cu curierul. Cutia nesigilata, am putut-o desface fără sa dezlipesc nimic, sigiliul ala era inexistent, IMEIul astupat cu un abțibild negru, caut totuși după IMEI2 și aflu ca telefonul este…. Reparat și cu Garantia expirata. Nu mai stau pe gânduri și nu accept coletul, curierul il reîmpachetează, ii sun pe cei de la firma, ei foarte mirați ca nu e posibil așa ceva, ca dacă fac returul trebuie făcut proces verbal la curier, il sun pe curier, el îmi zice sa stau liniștita ca așa a facut. E clar ca cei de la ElectroHome caută orice, caută nod in papura, sa te prindă cu orice mic detaliu care sa fie in defavoarea ta, sa pierzi din alea 14 zile de M-am enervat când am văzut cu câta aroganta îmi vorbește domnul și i-am amenințat cu ANPC-ul in caz ca nu-mi primesc banii. Tot el mi-a închis apelul. A doua zi, când telefonul ajunge la ei, îmi scrie pe whatsapp domnul ca nu e posibil așa ceva, ca telefonul era sigilat, ca nu au mai pățit așa ceva niciodată, îmi trimite o poza cu telefonul când a plecat de la ei (adică cu IMEIul astupat, bineînțeles, credeau ca nu ma uit la așa ceva, haha) , ca asta este, din păcate vor trebui sa il vândă mai departe așa, desigilat (ma gândeam eu… da, nu e ca și cum nu ați face tot timpul așa ceva). Punctul bun a fost ca domnul mi-a spus ca vor face returnarea banilor. Am așteptat cu stress momentul asta, pentru ca sincer, din review-urile ce le-am citit despre ei, mulți au ajuns la ANPC pentru a-și recupera banii. Cred ca avantajul meu a fost ca m-am încadrat in cele 14 zile de retur inca de la început, nu am ținut produsul prea mult ca ei sa îmi găsească vina , am și filmat totul si i-am amenințat si cu ANPC-ul. A, am sunat si la ANPC Buzău, orașul de unde e firma asta fantomă, ma bucur ca m-au ascultat, au întrebat cum se numește firma și m-au sfătuit sa ii mai las câteva zile, pentru ca si ei au timp de returnare al banilor tot de 14 zile, dar dacă nu se rezolva in acest termen, facem demersurile necesare.
Ma bucur măcar ca azi mi-am primit banii înapoi, și nu a fost nevoie sa mai apelez la ANPC, dar experiența cu ElectroHome a fost JALNICA! Nu recomand nici celui mai mare dușman sa cumpere de la ei! !! Asta e, a fost și vina mea ca nu am fost mai atenta de la bun început, dar asta nu ii scuza pe ei sa facă ceea ce fac!
Theone
Prima comanda a fost un telefon Xiaomi 13T care din pacate a venit cu sigiliul original XIAOMI rupt, si avea pus peste o bucata de cartoni cu scoci ca fiind ‘sigilat’. Acest produs nu se poate numi NOU, nu exista sigilii diferite, decat cel de la producator care nu poate fi falsificat. Tentativa voastra de a pune propriul sigiliu a esuat… nu exista asa ceva… produsul nu era NOU punct.