Parere despre Vivre.ro
Ce parere am despre Vivre…nu stiu daca eu am avut ghinion atat de mare sau asta e modelul lor de afaceri, sa ia rebuturile (produsele cu defect) de la furnizori externi si sa le vanda la pret “promotional” in Romania. Din 7 produse comandate in momente diferite, 5 au venit cu defect. Dupa ce le-am platit si asteptat saptamani intregi, desfacut pachetul-pareau destul de bine ambalate, ceea ce ma face sa ma gandesc ca nu e de la transport, sa gasesc masa de cafea de peste 600lei din mdf crapat, sau alta vopsita execrabil, comoda floral 2300 lei plina de defecte (de asta chiar imi pare rau, pt ca imi placea f mult, indiferent de pret, de asta am si comandat-o). Ce e amuzant cu masuta sparta, ca imediat dupa ce am returnat-o, a aparut pe stoc 1 bucata cu livrare imediata (fiind un produs dupa care asteptai 6-7 saptamani), clar era masuta returnata de mine, sa ajunga la altcineva la fel de norocos ca mine.
Eu m-am lecuit de ei. Le-am si scris, pozele atasate, dar niciun raspuns primit. Nu am pierdut bani efectiv, pentru ca le-am returnat si primit banii inapoi, dar am avut banii blocati la ei mult mult timp, practic i-am “finantat” intr-o mica masura timp de cateva luni de zile. Cand le-am scris in email ca ultimele produse comandate de la ei sunt cu plata la livrare (desi imi e peste mana sa am atata cash disponibil), au citit si au facut o noua regula pe site sa nu poti avea optiunea asta peste sume mai mari de 2500lei. In concluzie, eu nu as mai cumpara in veci de la ei si sper sa aibe din ce in ce mai putini clienti pacaliti.
Aceasta e experienta mea vivre.ro
- ADS -
[…] Parere despre Vivre.ro […]
Am comandat de pe vivre un mobilier de living (marca Wren) fascinat de o promotie si de pozele de prezentare. Mobilierul a venit cam peste o luna de la data comenzii dar nu l-am desfacut deoarece casa unde urmam sa montam mobila era inca in constructie. Dupa ce am terminat finisajele in casa (cam dupa 3 luni) am pornit cu entuziasm sa montam mobila.
Pe scurt, am deschis coletul si am constatat cu stupoare ca mobila era lovita (cantul blatului avea 2 infundaturi de 3 cm), dar nu asta a fost surpriza. Mobilierul era de foarte proasta calitate (nu avea nicio legatura cu pozele de prezentare), de ex: Pal-ul din care era facuta se faramita, canturi lipite parca cu fierul de calcat, manere montate asimetric, piciare de plastic vopsit, feroneria o gluma, dibluri lipsa, capacele de mascare ale suruburilor de prindere cadeau dupa ce lipeai si erau alta culoare etc (practic un rebut achizitionat de la parteneri externi si vandut la promotie)
Am luat legatura cu reprezentantii Vivre, le-am explicat de ce am montat mobilierul mai tarziu si nu am verificat coletul la primire si i-am rugat sa dau retur produsul, motivat de ce am scris mai sus.
Tot ce au putut sa faca a fost sa imi spuna ca pot repara piesa deteriorata si ca nu au cum sa mai primeasca produsul. Asa ca nu am avut ce sa fac si am aruncat acel mobilier (sub nicio forma nu puteam sa montez asa ceva, fiind si periculos din punct de vedere constructiv).
Desi a fost vina mea ca nu am verificat produsul la livrare (nu am crezut nicio clipa ca Vivre poate comercializa acest tip de produse) puteau totusi sa gaseasca o solutie si sa rezolvam aceasta situatie avand in vedere „calitatea acestuia”
Am scris acesta poveste doar pentru a atentiona potentialii clienti sa nu cumpere fara sa verifice produsele (si mai ales sa nu cumpere aceasta marca)