Home Sesizări și reclamații Țeapă de la eMag! Un băcăuan a găsit goală cutia de la Easybox, iar acum nu-i mai răspunde nimeni la sesizări

Țeapă de la eMag! Un băcăuan a găsit goală cutia de la Easybox, iar acum nu-i mai răspunde nimeni la sesizări

0 comentarii 215 views



Un băcăuan reclamă faptul că a luat țeapă de la eMag, iar acum nu îi mai răspunde nimeni la sesizări. Acesta susține că a rămas și fără produsul comandat și fără banii plătiți, urmând să facă sesizare la Poliție pentru că reprezentanții retailerului nu vor să îi răspundă la sesizări.

Mihai a comandat un produs de la eMag, fiind înștiințat că trebuie să meargă la Easybox pe 9 ianuarie pentru a-l ridica. După ce a achitat contravaloarea produsului, iar cutia de la easybox s-a deschis, a observat că nu se află niciun colet înăuntru.

„Am sunat la Sameday, firma care se ocupă de easybox și mi-au transmis că vor verifica și vor trimite coletul prin curier, cerându-mi adresa. După aceea nu am mai auzit nimic de la ei. I-am mai sunat după 3 zile și mi-au zis că fac verificări”, a povestit păgubitul.

Între timp, Mihai a încercat să ia legătura cu eMag, pentru a-și recupera banii, însă fără succes. „Au scos posibilitatea de a-i suna sau trimite email. Există un chat online, însă situația mea nu există în meniuri. Am luat legătura pe messenger, unde înainte îți răspundeau operatorii însă nici aici nu am primit un răspuns de 6 zile. Voi face plângere la Poliție, nu am altă alternativă”, ne-a mai transmis clientul țepuit.

Clienți nemulțumiți de lipsa posibilității de a contacta eMag

Problema lipsei de comunicare a eMag-ului este reclamată de foarte mulți clienți chiar pe pagina de Facebook a retailerului. Iată câteva dintre comentariile clienților nemulțumiți:

EMAG îmi bag picioarele în chat-ul vostru. Nu îmi poate rezolva problema, nu există opțiune. De ce ați eliminat faciltatea de contact telefonic?

 

Nu înțeleg pt ce ați pus chatul ăla nesimțit ? Nu exista nici o cale in meniu pt a discuta cu un agent emag. Aștept de o luna banii pt o comanda anulată de furnizor. Nu reușesc să dau de nimeni. Cu tot respectul, sunteți nesimțiți.

 

Imi raspunde si mie cineva.la mesajul din chat?am facut o comanda si mi-a fost anulata fara motiv

 

V am trimis un mesaj!! Poate raspunde cineva?Astept banii pe un retur de 45 de zile! Sunteti niste mizerii!

Mihai

pentruanimale.ro

pentruanimale.ro

pentruanimale.ro

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

noriel.ro

Postarile afisate pe PaginaDeShop.ro reprezinta opinia autorilor care le-au publicat si nu a PaginaDeShop.ro

 

PaginaDeShop.ro nu este un magazin online, nu comercializeaza produse si nu preia comenzi. Informatiile afisate au strict caracter informativ si nu creaza obligatii. 

Ultimele Comentarii

  • Iancius camelia

    Am platit 225 lei pentru 3 zdrențe! Comandasem altceva pe www.sinjink.com. Nu…

  • IAN

    Va multumim foarte mult pentru contributia dvs.!

  • Wilma Carpenter

    Multumesc! munca voastra ma salvat de o teapa consistenta! Ca multumire am…

© 2023  – PaginaDeShop.ro / Site din rețeaua: IANGROUP