Am făcut o comanda pe site în valoare de 4600lei in luna noiembrie. M au sunat pentru confirmare, o doamna, mi au cerut sa fac plata prin transfer bancar și sa le trimit confirmarea. Am crezut ca va urma livrarea, am plătit inclusiv livrarea produselor. Au un termen de 14 zile afisat pe site pentru livrare, am așteptat fără sa mi fac griji. După vreo 20 zile am zis sa sun sa aflu statusul comenzii mele. Am sunat la nr de pe site, au o centrala care te intampina cu un mesaj foarte prietenos, dar nu răspunde nimeni, ai mai multe opțiuni…serviciul clienți, tehnic, financiar. Am sunat de nenumărate ori, la un moment dat mi a răspuns o doamna care mi a cerut codul de comandă. Până aici destul de profi, dar dezamăgirea a venit rapid, spunandu mi ca e comandă externa și poate dura mai multe luni livrarea ei. Atât. Sec. Fără alte variante.
Am hotărât sa merg la sediul lor, cel afișat pe site, este un punct de livrare, asa scrie pe ușa lor. Acolo destul e mare forfotă, agitație, aproximativ 5 barbati, încărcări descărcări, împachetări, un camion în față. Am intrat în incintă și am discutat cu un băiat în fata unui calculator, i am explicat ca as vrea banii înapoi. Mi a răspuns foarte politicos ca face el o nota de retur și ca e posibil sa dureze pana la 15 zile returnarea banilor. Am reconfirmat datele contului, mi a părut o acțiune de fațadă, inutilă, aveau clar contul plătitorului. Am simțit ca nu se va intampla nimic bun, ca nu va avea finalitate acțiunea mea. Dar, atenție, I am simțit încordați pe cei prezenți, întrebând….Cum sa procedez eu cu dvs domnilor sa mi recuperez bănuții mei?!…
A trecut iar timp de vreo 2 săptămâni, am încercat sa aflu mai multe despre firmă. Am încercat sa fac o plângere la Onpc, dar aceștia se ocupa doar de persoanele fizice. Pentru societăți, cazul meu, am gasit o firma de recuperări creanțe, am sunat, am discutat, știau devodep,1000lei sa mi obțină un ordin de executare prin instanta, termen de până la 8 luni. Mi am dat seama ca nu e asta soluția. Am vorbit cu un avocat care mi a cerut sa i aflu cine este administratorul firmei și unde are sediul social. Sa i poată face o nota de informare cu privire la situația mea, cerandu i un răspuns oficial. Complicat. Trebuia sa ajung la Registrul Comerțului, informația nefiind liberă, publică. Timp pierdut. Nu am găsit ca pot rezolva cumva. Dar am găsit soluția, cea mai la îndemână.
Am închiriat o masina, m am deplasat la punctul de livrare, si am cerut marfa din stoc, în valoare de 4600lei, marfa care nu s a vândut probabil, sub standardul produselor comandate inițial. Dar am recuperat suma, am diminuat pierderea, voi găsi utilitate și acestor produse. Clar produse noi.
Comunicarea cu personalul din punctul de livrare a fost la standard maxim, amabili, de ajutor. Nu știu cum e posibil sa supraviețuiască o firma care nu onorează comenzile, nu restituie sumele plătite de clienți, cazul meu și al altora. Ceva e complet putred în astfel de practici. Sper din suflet sa se trezească Organismele Statului si sa gestioneze eficient astfel de derapaje!
Daniel
Dupa ce au primit banii in cont, doua saptamani nu au comunicat nimic, nu au raspuns la emailul trimis iar cand, in sfarsit au raspuns la telefon, mi-au spus ca nu au marfa pe stoc. Dar informatia am primit-o pentru ca am insistat. In consecinta astept fara un orizont de timp.
Am plasat comanda in iunie , am platit , si suntem in ianuarie la sfarsit si comanda mea nu a venit si nici banii inapoi nu i-am vazut.
Am sa fac reclamatie la ANPC
O recenzie cinstita: am comandat si platit un frigider Coolmatic crx50. Dupa nenumarate telefoane, emailuri, amenintari, pana in momentul de fta, dupa 2 luni, nu am reusit sa-mi recuperez banii de la ei. Nu am intalnit pana acum tepari mai mari! Iar agentiile statului, ANPR de exemplu, nu face mare lucru pentru a proteja consumatorii de nemernici ca ei.
Nu si-au onorat comanda, nu mi-au raspuns la nicio sesizare si cand am contactat ANPC mi-a fost transmis ca sunt in insolventa, legal nu au cum sa ii traga la raspundere si ca trebuie sa ii actionez in judecata pentru a-mi recupera banii.
Mentionez ca nu sunt un caz izolat, o cunostinta tocmai mi-a confirmat ca e in aceeasi situatie.
Daca tot nu isi onoreaza comenzile si nici nu returneaza banii, de ce mai e pe picioare magazinul online?!
Cei mai mari țepari!! Se fac aproape doua luni de când am comandat și achitat și ei nu au trimis nimic. Cer plata in avans, nu răspund la telefon și nici la mailuri. Am încercat sa-mi recuperez banii cu ajutorul băncii, dar și ea are nevoie de o confirmare de la magazin pe care nu a primit-o. Protectia consumatorului doarme și ea, singura cale e la politie sau avocat.
Ar trebui închis site-ul, nu înțeleg cum mai funcționează. Exista și un grup pe fb cu “fanii” lor țepuiți cu mii de lei